اصلی ترین تفاوت تادالافیل و سیلدنافیل چیست؟

  • نویسنده موضوع Nazbanoo
  • تاریخ شروع
Nazbanoo

Nazbanoo

کاربر شهروند
Female
تاریخ ثبت‌نام
1/10/22
نوشته‌ها
1,134
پسندها
1,978
امتیازها
113
مدال ها
4
جنسیت
عمده تفاوت اصلی بین این دو دارو در نیمه عمر آنها می باشد. به این ترتیب که نیمه عمر سیلدنافیل در حدود 4 ساعت می باشد و نیمه عمر تادالافیل حدود 36 ساعت می باشد. لذا نیاز به دفعات کمتر مصرف با تادالافیل وجود دارد و با یک بار مصرف زمان زیادی در بدن اثر خواهد داشت.

از نظر قدرت، تفاوت خاصی میان اثر بخشی سیلدنافیل و تادالافیل وجود ندارد.


در صورتی که از داروهای نیترات برای کاهش درد قفسه سینه و مشکلات قلبی استفاده میکنید نباید تادالافیل ( سیالیس ) مصرف کنید . مصرف همزمان این داروها با تادالافیل ( سیالیس ) می تواند باعث افت شدید فشار خون شود . داروهایی مانند نیتروگلیسیرین، ایزوسوربید دینیترات، ایزوسوربید مونونیترات .


در صورتی که هرگونه نشانه ای از حساسیت و آلرژی نسبت به تادالافیل ( سیالیس ) در خود مشاهده کردید سریعا با اورژانس تماس بگیرید .

این دارو مانند سایر داروها می تواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد. شما ممکن است هیچ کدام از این عوارض را تجربه نکنید و یا چند عارضه به صورت هم زمان در شما مشاهده شود . در صورتی که با مصرف تادالافیل ( سیالیس ) هرگونه درد قفسه سینه همراه با حالت تهوع و استفراغ و علائمی مانند سکته قبلی مشاهده کردید سریعا با پزشک تماس بگیرید . در صورتی که با مصرف تادالافیل ( سیالیس ) بینایی خود را از دست دادید سریعا با اورژانس تماس بگیرید . همچنین ممکن است شنوایی خود را به صورت ناگهانی از دست بدهید که در این مورد نیز باید سریعا با اورژانس تماس بگیرید .

سایر عوارض جانبی رایج تادالافیل ( سیالیس ) میتواند شامل موارد زیر باشد :


سردرد
افسردگی و احساس تنهایی
ناراحتی و سوزش معده
گرفتگی بینی و زکام
درد عضلات
عرق سرد
گیجی و مشکلات حفظ تعادل
افزایش و یا کاهش ضربان قلب
کم شدن شنوایی و زنگ زدن گوش
عصبی بودن و تغییرات رفتاری
تنگی نفس
گرفتگی فک
خشکی و پوسته پوسته شدن پوست
مشکل در صحبت کردن
دردهای مفصلی
احساس سردی در دست ها و پاها
کاهش سرعت صحبت کردن
تورم پاها
در موارد بسیار نادر ” ایست قلبی “
و …

منبع :آیلا جون
 
بالا