آنزیم بینی نی نی سایت

  • نویسنده موضوع اعتصامی
  • تاریخ شروع
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,826
پسندها
22,605
امتیازها
113
مدال ها
6
کوچک کردن بینی با تزریق آنزیم نی نی سایت


کوچک کردن بینی با آنزیم


یکی از روش های متداول و بدون انجام جراحی برای شکل دهی به بینی ، کوچک کردن بینی با تزریق آنزیم است . به جای اینکه خود را به تیغ جراحی بسپارید و دچار استرس و اضطراب باشید که آیا بینی همان طور که با میل یا خواسته شما است کوچک می شود یا خیر؟! به خاطر داشته باشید که پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه پزشکی پیوسته بر این عقیده است که و بهترین و ایمن ترین و روش ها را برای رسیدن افراد به خواسته خود داشته باشند. به توصیه پزشکان متخصص ، تزریق آنزیم یکی از روش هایی است که شخص می تواند با آن بینی کوچک و بسیار خوش فرمی را در صورت خود داشته لطفا توجه کنید که تزریق آنزیم با تزریق کورتن متفاوت است، در این مطلب قصد داریم درباره کوچک کردن بینی با آنزیم توضیحات کامل و جامعی را ارائه کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را تا پایان دنبال کنید.

کوچک کردن بینی با آنزیم به چه صورت است؟​

در این راهکار کوچک کردن اندازه بینی گوشتی ، آنزیم هیالاز و بلورهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم توسط پزشک متخصص تزریق می شود . در این شیوه کوچک سازی بینی بی‌هوشی حین انجام عمل و سپری نمودن دوره بهبودی طولانی مدت را ندارد و عارضه ندارد و ایمن می باشد. در این شیوه پزشک متخصص در ابتدای کار ناحیه تزریق را به طور کامل ضد عفونی کرده و پس از آن آنزیم را تزریق می کند.
برای اینکه فرد مورد نظر طول انجام پروسه کوچک کردن بینی با تزریق آنزیم احساس درد و ناراحتی نداشته باشد پزشک از داروهای بی حس کننده به طور موضعی استفاده می کند. تعداد جلسه های لازم برای انجام این راهکار بین 2 الی 6 جلسه می باشد که در جلسه مشاوره پزشک متخصص برای هر فرد تعداد جلسات را تعیین می کند. . شایان ذکر است تزریق آنزیم باید در فاصله های ١ الی ٢ هفته صورت گیرد.


افرادی که تزریق آنزیم بینی برایشان مناسب است​

هر روز افراد بیشتری با روش کوچک کردن بینی با تزریق آنزیم آشنا می گردند این مراحل به دلیل هزینه بسیار کم و آسان بودن آن ، بین افراد جامعه محبوبیت پیدا کرده است . اما آیا همه این اشخاص می توانند از روش تزریق آنزیم استفاده کنند؟ در ادامه ویژگی افراد مناسب تزریق آنزیم بینی را قرار می دهیم:
  • کاهش اندازه حلقه بینی
  • بالا بردن نوک بینی
  • کوچک کردن اندازه بینی
توجه داشته باشید که این روش زیبایی بیشتر در اشخاصی انجام می شود که بینی آن ها گوشتی است.

ترزیق آنزیم کوچک کننده بینی :​

به روزترین روش برای کوچک کردن بینی های گوشتی انجام تزریق آنزیم به بینی است . برای فرم دهی و چربی سوزی به بینی از آنزیم کوچک کننده بینی استفاده می گردد و جهت فرم دهی به آن از کلسیم استفاده می شود. روش تزریق آنزیم هیالاز اکثرا برای بینی های گوشتی می باشد. با تزریق مقداری از این آنزیم ها بینی کوچک می شود و بینی اندازه دلخواه را برای شخص متقاضی به همراه دارد.

آیا روش کوچک کردن بینی با آنزیم همراه با درد است؟​

قبل از انجام هر اقدامی ، دکتر متخصص برای آرامش شخص متقاضی از داروی بی حسی استفاده می کند. به همین دلیل شخص موقع انجام روش هیچ گونه دردی احساس نمی کند. اما اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که سطح کنترل درد پایینی دارید ، می بایست به پزشک اطلاع دهید. در چنین مواقعی بهترین دکتر متخصص سعی دارد در ابتدای امر استرس شخص را کاهش دهد و سپس با داروی بی حسی ديگری که قوی تر است و در برخی مواقع با همان داروی بی حسی ، مراحل را انجام دهد.

چند روز بعد از انجام این روش ، بینی شخص کوچک می شود ؟​


می بایست به این نکته اشاره کرد، که آناتومی بینی در اشخاص با یکدیگر کاملا تفاوت دارد، پس نمی توان جوابی قطعی به این سوال داد . چون نوع و شرایط بینی اشخاص متفاوت است و همین طور میزان دوز تزریق شده با یکدیگر تغییر می کند. پزشک متخصص با معاینه آناتومی بینی و ایراد و میزان دوز لازم را تعیین می کند و بر مبنای آن به فرد درصد اثر بخشی و موفقیت روش را نیز اعلام خواهد کرد.
قطعا می دانید برای انجام کوچک کردن بینی با تزریق انزیم بهتر است که به دکتر با متبحر و متخصص مراجعه نمایید که درصد عوارض احتمالی را به پایین ترین میزان برساند و همین طور خیال راحت از نتیجه نهایی را به دست آورید.

آیا روش تزریق آنزیم به بینی ، همان کورتون است؟​


پاسخ :خیر ؛ کورتون با آنزیم تفاوت دارد. کورتون هنگامی تزریق می شود که شخص جراحی بینی انجام داده است و برای کاهش التهابات و ورم بعد از این عمل ، کورتون استفاده می شود. ولی میزان تاثیر گذاری آنزیم و مواد متشکله آن با کورتون تفاوت دارد.

کوچک کردن بینی با آنزیم برای چه اشخاصی مناسب تر می باشد ؟​


در کل باید گفت این روش برای افرادی که جنس بینی شان گوشتی می باشد. بسیار مفید تر است. افرادی که بینی استخوانی دارند برای انجام این متد نیازمند بررسی و مشاوره دکتر متخصص زیبایی هستند.


برای تاثیر گذاری و گرفتن نتیجه چه مقدار زمان نیاز داریم؟​


این متد در چند جلسه انجام می شود. پزشک متخصص بسته به اینکه شخص و و. مقدار تغییرات بینی او این فرایند درمانی را دو تا شش جلسه انجام می دهد. فاصله زمانی بین جلسات معمولا حدود یک هفته است.

بهترین جراح زیبایی برای کوچک کردن بینی با آنزیم کیست؟​


متخصصان جراح زیبایی برجسته با تعداد فرآیند های زیبایی بسیار و موفقیت آمیز که انجام داده است. شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای پزشکان متخصص به صفحه اینستاگرام و قسمت گالری تصاویر سایت ایشان مراجعه کنید.

عوارض تزریق آنزیم کوچک کننده بینی​

باید بگوییم که کوچک کردن بینی با آنزیم کاملا ایمن بوده می باشد چرا که آنزیم های مورد استفاده با بافت بدن سازگار می باشد. به همین علت با تزريق این نوع آنزيم جهت کوچک کردن بینی فرد دچار حساسیت یا آلرژی و غیره نمی شود.

میزان ماندگاری کوچک کردن بینی با آنزیم چقدر می باشد؟​

کوچک کردن اندازه بینی با این روش دائمی می باشد و فقط ممکن است در بعضی از افراد 20% آن بازگشت داشته باشد، که آن هم اکثرا در به علت بارداری شخص یا چاق شدن صورت می گیرد. در اثر بازگشت این مقدار با تکرار تزریق آنزیم در یک جلسه دوباره بینی کوچک می شود.


اقدامات قبل از کوچک کردن بینی با آنزیم​

  • یکی از مهم ترین اقدامات قبل از کوچک کردن بيني با آنزيم انتخاب یک پزشک خوب و مجرب می باشد.
  • برای انتخاب پزشک می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • حتما پس از انتخاب پزشک مورد نظر برای اطمینان نمونه کارهای او را مشاهده کنید.
  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر زینب فرخ می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.
  • در صورتی که بیمار سابقه زدن تب خال دارد حتما به پزشک خود بگوید تا از روش های پیشگیری استفاده کند تا با تزریق کلسیم بیمار تب خال نزند.

استفاده از کوچک کردن بینی با آنزیم برای چه افرادی مناسب می باشد ؟

به یاد داشته باشید که جراحی بینی با متد استفاده از آنزیم بسیار متفاوت بوده و برای همه اشخاص قابل انجام نیست . کوچک کردن بینی با آنزیم برای گروهی از افراد متقاضی مناسب می باشد که در ادامه لیستی از آنان ارائه شده است.
  • آن دسته از اشخاص که بر روی بینی برآمدگی دارند.
  • افرادی که متقاضی کوچک کردن بینی با آنزیم هستند.
  • افردای که درخواست دارند نوک بینی حتما رو به بالا باشد.
  • اشخاصی که می خواهند تقارن در بینی خود داشته باشند.
  • زیباجویانی که دوست دارند پره های بینی را هم اندازه و کوچک داشته باشند.

ماندگاری کوچک کردن بینی با آنزیم


برای ماندگاری و ثبات بیشتر متد انجام شده بهتر است که موارد زیر را به طور کامل رعایت کنید. :
  • به بینی خود تا چند روز دست نزنید
  • می بایست چسب بینی استفاده کنید، به‌ همین مدت زمانی که دکتر متخصص توصیه کرده است این برای تثبيت نتایج بدست آمده بسیار مفید است.
  • از شست و شوی صورت یک روز بعد از کوچک کردن بینی با آنزیم خود داری کنید.

ویژگی های یک پزشک خوب برای کاهش اندازه آنزیم​

  • یک پزشک متخصص خوب می بایست تزریق آنزیم را با حفظ همه جوانب و عملکرد طبیعی بینی انجام دهد و سلامت شخص برای او ارجحيت داشته باشد
  • و همین طور اینکه از اصول و مبانی ریاضی آگاه می باشد با معیار های زیبایی شناسی نیز شناخت داشته باشد.
  • از قدرت تخیل بسیار بالایی برخوردار باشد.
  • خوش مشرب باشد . هنگامی که پزشک خوش اخلاق باشد ، بیمار با او احساس راحتی دارد و از مقدار استرس شخص برای انجام متد کوچک کردن بینی با آنزيم کاهش می یابد
  • صبورانه و با حوصله بسیار زیاد، یک دیدگاه کلی راجع با فرایند کوچک کردن بینی با آنزیم در اختیار شخص گذاشته و اقدامات پیش و پس از آن را برای بیمار به طور کامل شرح می دهد.
  • دارای تجربه و تعداد تزریق های موفقی در کارنامه کاری خود داشته باشد.

مراقبت های پس از کوچک کردن بینی با آنزیم​

  • بعد از تزريق آنزيم برای کوچک کردن بینی از ماساژ بینی خودداری نمایید
  • جلسات معاینه را به حتما بروید.
  • از جلسه دوم تزریق تا ۲ هفته پس از آخرین جلسه تزریق در طول شبانه روز ۸ ساعت از چسب بینی استفاده نمایید.
  • زدن آب به ناحیه تزریق آنزیم تا 24 ساعت ممنوع است.

ترزیق آنزیم بینی چقدر است؟​

هزینه کوچک کردن بینی با آنزیم عناصر مختلفی بستگی دارد. از جمله این عناصر شامل موارد زیر می باشد
  • دستمزد پزشک جراح
  • میزان تغییرات لازم
  • تعداد جلسات درمانی که تعیین شده
  • و غیره
با توجه به موارد ذکر شده ، نمی توان قیمت مقطوعی برای این متد زیبایی در نظر گرفت . دکتر براساس ویژگی های منحصر به فرد هر شخص قیمت نهایی را بيان می کند. با این اوصاف در صورتی که قصد دارید از هزینه این پروسه به طور دقیق اطلاع داشته باشید ، پیشنهاد می دهیم با پزشک متخصص مشورت نمایید.

سوالات متداول درباره تزریق آنزیم به بینی :​

تورم کبودی به دلیل تزریق آنزیم چه مدت زمانی باقی می ماند ؟

این متد دوره بهبود طولانی نخواهد داشت ، در نتیجه با گذشت نهایتا 3 الی 4 روز این حالت به وجود آمده بهبود پیدا می کند.

آیا انجام این متد با درد همراه است ؟

همانطور که قبلا بیان شد ، قبل از انجام دادن این فرایند ، از دارو های بی حسی استفاده می شود که باعث می شود در طول مدت زمان انجام تزریق فرد درد احساس نکند.

آیا امکان کج شدن بینی وجود دارد؟

انجام فرایند های درمانی و زیبایی همیشه بایستی توسط پزشک متخصص انجام شود که از بروز هرگونه مشکلی خودداری شود. کج شدن بینی در روند کوچک کردن بینی با آنزیم در یکی از عارضه هایی است که معمولا به علت خطای پزشکی صورت می گیرد. در نتیجه در انتخاب پزشک خود دقت بیشتری داشته باشید.

هزینه تزریق آنزیم به بینی برای کوچک کردن آن چقدر است؟​


برای بسیاری از افراد مهم است که فرایندی که انتخاب می کنند هزینه اش کم باشد. می بایست درباره ی هزینه تزریق آنزیم به بینی بگویم که این متد در مقایسه با عمل زیبایی بینی که یک روش تهاجمی و طولانی مدت است ، بسیار ایمن و حتی بسیار ارزان تر می باشد. به همین علت می توانید به راحتی این متد را انتخاب و انجام دهید.
سلامت باشید ❤️
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا