چه کار کنیم خانممون زود خریدهاشو انجام بده؟

  • نویسنده موضوع پژمان
  • تاریخ شروع
پژمان

پژمان

Male
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
7/10/22
نوشته‌ها
304
پسندها
506
امتیازها
93
جنسیت

1665935224795

دیدگاه مشاوره خانواده:


یکی از شکایت های آقایان اینه که میگن وقتی با خانم میریم خرید ایشون الکی این و رو اونور میره و زود خرید نمیکنه و دلش میخواد الکی بگرده و توجهی به وقت نداره
و وقتی پای درد و دل خانم ها هم میشینیم اونا هم ناراحت هستند از بی توجهی شوهرشان و حتی ترجیح میدن بدون شوهرشون بیان خرید؟در حالی دوست داشتن مردشون همراهشون بیادبدون نق زدن و عصبانیت!!!

بهتره یه کم در مورد تفاوت مردو زن در موقع خرید نکاتی رو بهتون بگیم👇👇​

✅خانم ها در هنگام خریداولویتشان جذابیت و زیبایی کالاست و بعد کاربردی بودن آن یعنی مثلا اگر به دنبال مانتویی هستند دوست دارن اولین شاخصه اون مانتو زیبایی و بعد کاربردی متناسب با نیازشون رو داشته باشه به خاطر همین انتخاب کالا براشون یه کم وقت بیشتری میبره چون شاخصه تنوع و زیبایی انتخاب رو سخت میکنه.

✅از طرفی خانم ها چون جزبین هستند جزییات کالا های بازار رو میبینند و تفاوت هاشون رو درک میکنند وهمین باعث میشه باید مغازه های متعددی رو بگردند به همین خاطر خریدشان زمان بیشتری رو میبره.

✅خانم ها به دلیل همان جزبینی شان متناسب با نیازهای متعددشان خرید میکنند در حالی که مردان از یک وسیله برای کاربردهای گوناگون استفاده میکنند مثلا خانم برای موقعیت های گوناگونش لباس های مختلف میخره و استفاده میکنه در حالی که مرد ممکنه با همان لباس مهمانی به سرکار هم بره به همین خاطر هنگام خرید زنبیل خانم ها پربارتر از خرید مردان است و زمان بیشتری میبره تا خریدهاشو انجام بده.

✅خانم ها یکی از ویژگی های ذاتیشون آرام بودنشون است و همین باعث میشه در تصمیم گیری هنگام خرید راحت باشند واصلا گذشت زمان رو متوجه نمیشن.

✅خرید کردن برای خانم ها یک رفتار حاوی استرس کم است همان چیزی که ترشح هورمون رو در بدنشان تنظیم میکنه به همین خاطر دوست دارن طول مدت خریدشان بیشتر باشه.

نتیجه اینکه اقایان آنطوری که شما به دنبال خرید یک کالا میگردید خانم هاتون نمیگردن.​

پس وقتی از نگاه خودتون با او رفتار میکنید یعنی اول به دنبال کارکرد یک جنس هستید و بعد به زیبایی اون توجه میکنید همین باعث میشه سریع دوست داشته باشید خریدتون رو انجام بدید چون کالای مورد نظرتون رو دارید میبینید در حالی که خانمتون باید مغازه های زیادی رو بگرده تا کالا با شرایطی که دوست داره رو پیدا کنه و نمیخره و چون شمااز نگاه خودتون به اونا نگاه میکنید بهشون برچسب بیکار و بی فکر بودن و عقلانی رفتار نکردن و … میزنید ودعواتون میشه.
 
بالا