پماد دیفرین برای جوش و لایه برداری موثره ؟ نی نی سایت 🔴 تجربه شخصی

  • نویسنده موضوع تابان
  • تاریخ شروع
پماد دیفرین برای جوش و لایه برداری موثره ؟ نی نی سایت

❌️❌️توجه : پماد دیفرین در ابتدای مصرف ممکن است اثر عکس داشته باشد و باعث بدتر شدن وضعیت جوش ها بشه. در ضمن پماد دیفرین خاصیت لایه برداری نیز دارد.

پماد دیفرین چیست؟

پماد دیفرین یک داروی شبیه به رتینوئید می باشد که برای درمان مشکلات جوش، آکنه، لک صورت و جوش سر سیاه استفاده می گردد. دیفرین یا آداپالن نوعی دارو به شکل پماد یا ژل می باشد که باعث کاهش تورم و التهاب شده و با تاثیر بر سلول ها باعث بهبود سریع جوش می گردد.

پماد دیفرین چه کاربردی دارد؟

پماد دیفرین برای درمان جوش و آکنه به کار می رود و می تواند تعداد و شدت جوش ها را کاهش دهد و باعث بهبود سریع تر جوش گردد.


نتایج بهبودی دیفرین پس از چه مدت قابل مشاهده است؟

برای استفاده از این کرم باید صبور باشید زیرا این دارو ممکن است بین 8 تا 12 هفته تاثیرات مثبت خود را نشان دهد. این ژل ممکن است در 2 تا 4 هفته اول باعث ایجاد سوزش خفیف یا خارش گردد و یا در برخی موارد باعث بدتر شدن وضعیت جوش ها شود که با ادامه دادن به مصرف دارو کاهش می یابند. این دارو باید طبق نظر پزشک مصرف گردد.


نحوه مصرف پماد دیفرین

1- ابتدا محلی که می خواهید به کمک ژل ضد جوش درمان کنید، مرطوب نمایید. 2- سپس کمی از کرم یا ژل ضد جوش روی دستانتان بگذارید و آن را پخش کنید. 3- لایه نازکی از کرم یا ژل ضد جوش را روی نواحی آسیب دیده و مدنظر خود بگذارید. 4- بعد از گذشت مدت زمانی مشخص در بازه 15 تا 20 دقیقه، ژل ضد جوش دیفرین را از روی پوست خود بشویید.

برای خواندن مطالب از بین بردن جوش صورت بر روی متن آبی کلیک کنید:


 
بالا