سرم نیاسینامید اوردینری نی نی سایت

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
23,237
پسندها
22,673
امتیازها
113
مدال ها
6

The ordinary niacinamide 10 zinc 1 serum 02

درباره برند اوردینری


برند اوردینری در سال ۲۰۱۶ توسط فرد ایرانی-کانادایی به نام برندن ترواکس (Brandon Truaxe) تاسیس شد . ایشان در سال ۲۰۱۳ کمپانی د سی ام (DECIEM) یا به عبارتی “شرکت زیبایی غیرطبیعی!” (The Abnormal Beauty Company) را بنیان گذاری کرد.

امروزه این شرکت شامل بیش از ۱۰ برند معتبر و پر طرفدار است ، یکی از این برندها اوردینری، است.


در ژانویه (January) سال ۲۰۱۹، برندن به طور ناگهانی در سن ۴۰ سالگی فوت کرد . با این وجود ، محصولات اوردینری در سراسر جهان فروش بسیار بالایی دارند و دلیل موفقیت و استقبال از این برند، تولید محصولاتی با هزینه‌های به صرفه و مناسب می‌باشد. از جمله محصولات پر طرفدار این برند، سرم هیالورونیک اسید، سرم دور چشم کافئین، سرم بافت، سرم لایه‌بردار AHA و سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری است

معرفی سرم نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری​

  • کشور سازنده سرم : کانادا
  • حجم سرم : 30، 60 و 120 میلی لیتر
  • بهترین زمان مصرف سرم : تا 12 ماه پس از باز شدن درب محصول
  • وگان و بدون انجام تست روی حیوانات
  • بدون پارابن، سولفات، الکل، سیلیکون و گلوتن
  • بدون عطر
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • درمان کننده آکنه یا جوش صورت
  • ضد لک پوسد
  • کنترل غدد ترشح کننده چربی پوست
  • مناسب انواع پوست ها

سرم نیاسینامید اوردینری​

جوش روی پوست صورت ، یکی از مشکلات پوستی رایج می باشد که به دلیل تراکم زیاد باکتری ها، گردش خون نادرست و هورمون های پوستی ایجاد می شود. . جوش اکثرا در مناطقی از پوست صورت که دارای بیشترین حجم غده های چربی هستند، مثل پیشانی، بینی و چانه، بروز می کند . علامت های جوش شامل قرمزی، التهاب، بیشتر شدن اندازه، تشکیل پوست‌های سفید روی جوش و دردناک بودن است.
سرم ضد جوش برند اوردینری کارکرد غدد ترشح کننده چربی را کنترل می نماید و منافذ باز پوستی را کاهش میدهد. اگر از جوش ها و جای آن ها ناراحت هستید. سرم نیاسینامید اوردینری می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد.

خواص سرم نیاسینامید اوردینری برای درمان جوش پوست صورت​

این سرم دارای ترکیبی از نیاسینامید، زینک پیریتیون، اوردین، آلانتوئین و هیالورونیک اسید است. نیاسینامید به عنوان یک ماده موثر ضد باکتری و ضد التهاب برای پوست شناخته شده است و به صورت بسیار مفید به کاهش قرمزی و التهاب پوست کمک می کند. زینک پیریتیون به عنوان یک ماده ضد باکتری و ضد قارچ کاهش دهنده باکتری های موجود در لایه‌های عمیق پوست می باشد. اوردین به عنوان یک ماده رطوبت بخش و الیاف ساز برای پوست شناخته شده است و به عنوان یک محافظ برای پوست عمل می‌کند. آلانتوئین به عنوان یک ماده ضد التهاب و آبرسانی قوی در التیام بخشی ترک‌های پس از جوش‌ها، خشکی و التهابات پوستی سود مند است. هیالورونیک اسید به پایداری و نرمی پوست کمک شایانی می کند و به هیدراتاسیون پوست کمک کنند است.
سرم نیاسینامید اوردینری یک سرم ضد جوش با ترکیبات اصلی نیاسینامید 10% و زینک 1% است که منافذ باز پوست را کوچک می کند. این سرم همچنین به عنوان درمان بخشی آکنه یا جوش شناخته می‌شود. با استفاده از این سرم می‌توانید لک های پوستی خود را به طور چشم گیری کاهش دهید و همچنین ترشح چربی پوست خود را کنترل نمایید . این محصول مناسب برای همه انواع پوست‌ها است و به عنوان یک محصول وگان، بدون انجام آزمایش بر روی حیوانات به بازار عرضه شده است . همچنین بدون پارابن، سولفات، الکل، سیلیکون و گلوتن است و هیچ گونه عطری نیز به آن اضافه نشده است.

مواد اصلی تشکیل دهنده سرم نیاسینامید و زینک اوردینری​

  1. نیاسینامید: یک ترکیب ویتامین B3 است که به عنوان یک ضد باکتری و ضد التهاب برای پوست شناخته شده است. نیاسینامید به کاهش قرمزی و التهاب پوست کمک می کند و درمان جوش های ریز پوست را سرعت می بخشد.
  2. زینک پیریتیون: یک ترکیب و ضد قارچ و ضد باکتریایی قوی است که به عنوان یک داروی درمانی برای پوست استفاده می شود. زینک پیریتیون به طور مفیدی به کاهش باکتری های موجود در لایه های عمیق پوست کمک می کند و باعث کاهش علائمی مانند جوش ها، دردهای پوستی و خارش پوست می شود.
  3. اوردین: یک ترکیب آنتی اکسیدان و ضد التهابی عالی است که به عنوان یک ماده مرطوب کننده و الیاف ساز برای پوست شناخته شده است. اوردین به عنوان یک محافظ برای پوست عمل می کند و به کاهش سطح تحریک پذیری پوست کمک دهنده است.
  4. آلانتوئین: یک ترکیب ضد التهابی و آبرسان قوی است که در درمان ترک های پس از جوش ها، خشکی و التهابات پوستی مفید است. آلانتوئین به عنوان یک مرطوب کننده و محافظتی پوست عمل می کند و به بهبود نرمی و لطافت پوست را به ارمغان می آورد.
  5. هیالورونیک اسید: یک ترکیب رطوبت رسان بسیار قوی است که به عنوان یک ماده مرطوب کننده و الیاف ساز برای پوست شناخته شده است. هیالورونیک اسید به ثبات و نرمی پوست کمک می کند و به هیدراتاسیون پوست کمک می کند.
  6. بدون افزودن هیچ گونه عطر و رنگ، سرم ضد جوش نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری ترکیبی از این مواد است که برای کاهش التهاب های پوست و جوش های پوست مفید است.

فرمول سرم اوردینری نیاسینامید و زینک​

سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری دارای ترکیبات پوستی مفیدی است که به صورت کاملاً طبیعی برای بهبود مشکلات پوست شما عمل می‌کنند. این سرم، بدون پارابن، سولفات، الکل، سیلیکون و گلوتن است و کاهش دهنده جوش‌ها و لک‌های پوست، تنظیم ترشح چربی پوست و روشن کردن رنگ پوست شما می‌شود.

ترکیبات اصلی این سرم

  • نیاسینامید (ویتامین B3): باعث کاهش شکل ظاهری خطوط و جوش‌های پوست و تنظیم ترشح چربی پوست می‌شود و رنگ پوست شما را روشن‌تر می‌کند.
  • زینک PCA: به‌ شکل کاملا مشهودی، فعالیت ترشح چربی پوست را تنظیم می‌کند.
ترکیبات سرم ضد جوش اوردینری به صورت فهرست کامل :

  • آب (Water)
  • نیاسینامید (Niacinamide)
  • پنتیلن گلایکول (Pentylene Glycol)
  • زینک PCA (Zinc PCA)
  • تاماریندوس ایندیکا سید گام (Tamarindus Indica Seed Gum)
  • گوار شامه‌ای (Xanthan Gum)
  • آیزوسیتات-20 (Isoceteth-20)
  • اتوکسی دی‌گلیکول (Ethoxydiglycol)
  • فنوکسی اتانول (Phenoxyethanol)
  • کلروفنزین (Chlorphenesin)
ترکیب از این مواد، درمان و بهبود جوش‌ها، لک‌ها و نواحی پوستی آسیب‌دیده را بهبود می‌بخشد و پوست را بیشتر ترمیم می‌کند. همچنین، این سرم مناسب برای همه انواع پوست‌ها است.

روش مصرف سرم اوردینری نیاسینامید 10% + زینک 1%​

سرم ضد جوش نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری یک داروی کاربردی برای درمان جوش‌ها و التيام التهابات پوستی است. برای استفاده سرم می بایست پوست صورت به طور کامل خشک و تمیز باشد.

  1. در ابتدای کار، صورت خود را با آب ولرم و یک شوینده تمیز کننده مناسب برای پوست چرب و آکنه‌ای به خوبی شستشو دهید.
  2. پس از آن، دو سه قطره از سرم ضد جوش نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری را روی قسمت‌های دارای آکنه یا تمام پوست صورت قرار دهید. اگر پوست حساسی دارید ، از مقدار کمتری از سرم استفاده کنید و برای مصرف روزانه، می‌توانید مقدار بیشتری را به شکل مداوم استفاده کنید.
  3. توسط انگشتان خود، سرم را به آرامی به سمت بالا و به سمت خارج از صورت به طور یکنواخت پخش کنید .
  4. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان بدهید تا محصول جذب پوست شود.
  5. برای اثر بخشی بیشتر ، می بایست این سرم را هر روز، صبح و شب به شکل منظم و مرتب استفاده کنید.
  6. سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری نیازی به شستشو با آب ندارد.
شایان ذکر است که امکان دارد، در اثر مصرف از این سرم در قسمت هایی که خشکی و ترک‌های پوستی قرار دارد ، سوزش و درد را تجربه کنید. در صورت بروز هرگونه نشانه های نا خوشایند ، باید استفاده از سرم را قطع کرده و به پزشک متخصص مراجعه کنید.

نکات مهم پیش از مصرف این سرم :

  1. پیش از استفاده سرم برای تمام پوست صورت می بایست روی قسمت کوچکی از پوست دست خود این سرم را تست کنید.
  2. سرم را با دیگر محصولاتی که دارای ترکیبات حاوی ویتامین C مصرف نکنید
نام محصولات اوردینری از ترکیبات اصلی آن ها وام گرفته شده است. سرم ضد جوش نیاسینامید اوردینری، همان گونه که از نامش مشخص است ، شامل نیاسینامید و زینک است. این محصول به عنوان یک سرم ضدجوش قوی و باعث کوچک شدن منافذ باز پوست می شود و لک‌های پوستی به صورت چشم گیری کاهش می‌دهد. این سرم ضدجوش همچنین برای کاهش ترشح چربی سود مند است،و با هر نوع پوست سازگار است ، محصولات اوردینری گیاهی بوده و بدون انجام آزمایش بر روی حیوانات تولید شده اند . این محصول بدون پارابن، سولفات، الکل، سیلیکون و گلوتن است و هیچ عطری در ترکیبات آن وجود ندارد.

نتایج و اثر بخشی استفاده از سرم اوردینری نیاسینامید و زینک​


بیش از 95% مصرف کننده گان سرم از استفاده آن رضایت کامل داشته اند و صحت و سقم این موضوع را می‌توانید با مراجعه به قسمت نظرات این محصول در سایت اصلی اوردینری یا در شبکه های اجتماعی بزرگ کاوش نمایید .
 
بالا