12 نشانه که او شما را دوست دارد اما آن را پنهان می کند

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

کاربر شهروند
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
گاهی اوقات به اشتراک گذاشتن عواطف و احساساتمان با کسی سخت ترین کار است. وقتی صحبت از روابط و عشق به میان می آید، افراد از برداشتن اولین قدم و اعتراف به احساسات خود نسبت به شخص دیگر می ترسند. حتی اگر آنها آن را نمی گویند، شما هنوز هم می توانید با توجه به نحوه عمل آنها بگویید که آنها شما را دوست دارند.

امروز مقاله ای داریم که به شما کمک می کند بفهمید آیا پسری که اخیراً رفتارهای عجیب و غریبی دارد نسبت به شما احساساتی دارد یا خیر. دلایل زیادی وجود دارد که چرا او ممکن است احساسات خود را پنهان کند. به عنوان مثال ترس از عدم احساس او، ترس از بهم ریختن دوستی، عدم آگاهی کامل از احساسات خود و غیره.

لیستی از 12 نشانه وجود دارد که او احتمالاً شما را دوست دارد، اما تمام تلاشش را می کند تا آن را از شما پنهان کند. با اینکه همه میدونن اما تو…



چگونه بفهمیم مردی شما را دوست دارد اما آن را پنهان می کند؟​

1. تماس چشمی​

وقتی شما نگاه نمی کنید به شما نگاه می کند، اما وقتی نگاه می کنید و متوجه می شوید که او به شما نگاه می کند، با حداکثر سرعت ممکن به سمت شما نگاه می کند.

او شما را تحسین می کند، اما نمی خواهد شما بدانید که او هست. وقتی پسری از دختری خوشش می‌آید نمی‌تواند چشمش را از خود دور کند. باور کنید یا نه، اکثر آنها حتی متوجه نمی شوند که این امر به این بدیهی است.



2. هرگز از تلفن او در اطراف خود استفاده نکنید​

وقتی با هم می نشینید به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی دهد. او می خواهد 100% وقت خود را به شما اختصاص دهد.

تنها زمانی که او ممکن است گوشی خود را روشن کند زمانی است که با یک گروه دوست هستید و یک سکوت ناخوشایند وجود دارد. او فقط برای باز و بسته کردن برخی از برنامه های تصادفی وانمود می کند که دارد کار مهمی انجام می دهد، تلفن خود را می گیرد.

3. او تقریباً هر روز با شما صحبت می کند​

دوستان معمولی اینقدر صحبت نمی کنند. او همیشه موضوع جدیدی را برای شما پیدا می کند تا در مورد آن صحبت کنید. او سوالات زیادی می پرسد و سعی می کند شما را بهتر بشناسد .




4. او هرگز در مورد دختران دیگر صحبت نمی کند​

اگر او هرگز از دختران دیگر نام نمی برد، فقط بدانید که دلیلی وجود دارد. او می ترسد که این باعث شود شما فکر کنید که او به شخص دیگری علاقه دارد. او نمی خواهد شما فکر کنید که به شخص دیگری علاقه مند است.

حتی اگر جایی با دختر دیگری برخورد کند، به شما نمی گوید. او همچنین ممکن است در طول مکالمه شما بگوید که مجرد است، فقط اگر شما نمی دانستید.



5. با دوستان خود خوب رفتار می کند​

او شما را دوست دارد، بنابراین می خواهد دوستان شما او را دوست داشته باشند. او در مقابل دوستان شما به خوبی رفتار می کند و سعی می کند به آنها نزدیک شود.



6. او سعی می کند در اطراف شما باشد​

او دائماً می خواهد از نظر فیزیکی نزدیک شما باشد. او تا شما ترک نمی کند. یا اگر با یک گروه دوستان بیرون هستید، او سعی می‌کند سرعت قدم‌هایش را کم کند تا با شما راه برود.

با رفتن یا ماندن، او راه هایی برای حضور در جایی که شما هستید پیدا می کند. می‌توانید بگویید که مردی جذب شما شده است، وقتی او را هر جا می‌بینید: مکان‌های مورد علاقه‌تان، کافه‌هایی که مرتب به آن سر می‌زنید... او همیشه آنجا خواهد بود.




7. حسادت​

اگر مردی شما را دوست داشته باشد، به چیزهای کوچک حسادت می کند. اگر در مورد پسر دیگری صحبت می کنید یا اینکه چگونه پسران دیگر با شما معاشقه می کنند، حسادت آشکاری را در چهره و اعمال او مشاهده خواهید کرد، حتی اگر او خیلی تلاش می کند تا آن را ابراز نکند.


8. او حامی است​

او ممکن است به شما نشان ندهد که نسبت به شما احساس دارد، اما به شما نشان می دهد که چقدر به شما اهمیت می دهد و هر چه باشد در کنار شما خواهد بود. مثلاً در حین بحث سعی می کند حرف شما را ثابت کند حتی اگر با شما موافق نباشد.

علاوه بر این، او سعی خواهد کرد شما را برای رسیدن به اهدافتان تشویق کند و علاقه نشان دهد. دلیلش این است که او می خواهد به شما احساس اعتماد به نفس بدهد.



9. او همه چیز را در مورد شما می داند.​

ممکن است توجه نکرده باشید، اما در طول مکالمات تصادفی، به طور تصادفی برخی از حقایق را در مورد خود بیان کرده اید. او به هر یک از آنها توجه زیادی می کند. او نمی خواهد بی ادب به نظر برسد.

حتی اگر زیاد در مورد خودتان صحبت نکنید، او سوالات زیادی از شما خواهد پرسید. او می خواهد حتی کوچکترین جزئیات را بداند. مهمترین سوالی که در مورد احساسات او نسبت به شما فریاد می زند، در مورد وضعیت رابطه شما است: آیا به کسی علاقه دارید؟ آیا در رابطه ای هستید؟ و غیره؟




10. پاسخ های سریع​

البته، او می‌خواهد با شما صحبت کند، اما به خودش اجازه نمی‌دهد فوراً پاسخ دهد، نمی‌خواهد او را به‌عنوان یک خزنده در نظر بگیرید که فوراً پاسخ می‌دهد. او تمام تلاش خود را می کند که چند دقیقه صبر کند، اما شما را مجبور نمی کند برای مدت طولانی منتظر بمانید، او نمی خواهد علاقه خود را از دست بدهید یا باعث شود احساس اهمیت کمتری داشته باشید.



11. پوزش​

او برای کوچکترین چیزها معذرت خواهی خواهد کرد، فقط برای اینکه شما بدانید که تصادفی بوده و منظور او نبوده است. او خواهد گفت متاسفم که به موقع پاسخ ندادم، به خاطر اینکه نتوانستم دقیقاً در آن لحظه حضور داشته باشم، و غیره. اما دفعه بعد که ملاقات کردید یا پیامی ارسال کردید هیجان زده خواهد شد و در مورد همه چیزهایی که قبلاً نتوانسته به شما بگوید به شما خواهد گفت. .

12. او در میان جمعیت به دنبال شماست​

وقتی جوک می‌گوید و همه می‌خندند، شروع می‌کند به دنبال شما در میان مردم تا ببیند آیا شما هم می‌خندید. او سعی می کند با شوخی هایش شما را تحت تأثیر قرار دهد و واقعاً برایش مهم نیست که کسی بخندد. او فقط می خواهد واکنش شما را ببیند.

در طول مهمانی ها یا مجالس، او دائماً شما را چک می کند، می بیند که چه کار می کنید و مطمئن می شود که احساس راحتی می کنید.
 
بالا