10 فیلم الهام بخش در درمان اعتیاد + عکس

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
این فیلم در مورد زنی با نام گوِن كامینگز است كه بعد از خراب كردن مراسم عروسی خواهرش به دلیل اعتیاد به الكل، مجبور به حضور در یك مركز بازپروری شد. او از زاویه دیگری به زندگی خود نگاه می كند و....

فیلم های هالیوودی درباره ترک اعتیاد​

فیلم هایی كه در زیر به آنها اشاره می شود، فیلم های الهام بخشی هستند زیرا نشان دهنده پیروزی و عدم اعتیاد به مواد مخدر است. لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

1. 28 روز​

ساندرا بولاک در این كمدی تاریك درخشید. این فیلم در مورد زنی با نام گوِن كامینگز است كه بعد از خراب كردن مراسم عروسی خواهرش به دلیل اعتیاد به الكل، مجبور به حضور در یك مركز بازپروری شد.

28 روز


او از زاویه دیگری به زندگی خود نگاه می كند و معتقد است اگرچه این راه ساده ای نیست، اما وی خواهان پایان دادن به آن است.

2. Trainspotting​

این فیلم زیبا بر روی بازی مارك رنتون متمركز بود، وی فردی است كه تلاش می كند تا خود را از اعتیاد به هروئین نجات دهد. با پیشرفت فیلم ما شاهد تلاش او برای تغییر دشواری هایی كه به دلیل استفاده از مواد مخدر برای او پیش آمده است هستیم.

http://www.seemorgh.com/uploads/1391/07/2ae.jpg


3. ترافیك​

این فیلم در مورد چهار انسان مختلف است كه برای ترك اعتیاد مبارزه می كنند. در پایان، تماشاگران به این باور می رسند كه داستانهای آنها همگی در مواجهه با هم بوده است.

ترافیک


4. وقتی مردی عاشق یک زن است​

زنی با اعتیاد به الكل خود مبارزه می كند و در این راه از حمایت همسر خود كه یك خلبان است نیز برخوردار می شود. وی زمانی به این نتیجه می رسد كه نیازمند ترك است كه دخترش به خاطر وی در معرض خطر قرار می گیرد. او از یك برنامه توانبخشی استفاده می كند و قادر است تا هوشیاری خود را به دست بیاورد و در مدت كوتاهی اعتیاد به این ماده را ترك كند. همسر خلبانش مشكلاتی در تنظیم برنامه كاری خود برای این خود استقلالی همسرش پیدا می كند، كه این درست زمانی است كه مشكلات زناشویی آنها نیز آغاز می شود.

http://www.seemorgh.com/uploads/1391/07/4ae.jpg


5. كابوی داروخانه​

چندین فرد معتاد در این فیلم با مضمون جنایی و درام به نمایش گذاشته شد، آنها به دلیل فقیر بودن، اقدام به تمیز كردن یكی از داروخانه های كشور می كردند. باب هانگز با بازی میت دیلون بعد از حملات بسیار بد تحت تاثیر مواد معتقد است كه باید خود را از شر این ماده خلاص كند و هیچ راهی برایش باقی نمانده است.

كابوی داروخانه


من بچه نیستم در مورد دختر نوجوانی است كه در برنامه مداخله مواد مخدر تحت نظارت دكتر رویس شركت می كند. اعتیاد به مواد باعث می شود وی با گروههای دیگری برخورد داشته باشد و داستانهای زندگی گذشته آنها را متوجه شود. والدین این دختر متوجه رویدادهای وحشتناكی می شوند و به همین خاطر دست رد به سینه دختر می زنند تا زمانی كه او والدینش را از جزئیات اعتیاد به مواد مخدر خود مطلع می كند.

7. پاك و هوشیار​

داریل پوینر یك شركت املاك و مستغلات دارد و با مشكلات اعتیاد به كوكائین مبارزه دست و پنجه نرم می كند. یك روز صبح در كنار زنی از خواب بیدار می شود كه بر اثر استفاده بیش از حد از كوكائین مرده است و متوجه می شود كه مقداری پول از حساب بانكی اش دزدیده شده است. او بلافاصه به یك مركز بازپروری می رود تا از دست قانون فرار كند و در آنجا مورگان فریمن را ملاقات می كند. این درست زمانی است كه وی متوجه می شود به مكان درستی قدم گذاشته است.

http://www.seemorgh.com/uploads/1391/07/7ae.jpg


8. لندن من را می كشد​

این فیلم در مورد مرد جوانی است كه می خواهد خود را از صحنه اعتیاد در لندن بیرون بكشد. اگرچه، او تنها زمانی می تواند این كار را بكند كه قاچاقچی مواد مخدر را حاضر كند.

لندن من را می كشد


9. بانو آواز می خواند​

بیلی هالیدی به اینور هریس تبدیل شد و اكثر زندگی خود را به عنوان یك زن روسپی گذراند. او بعد از برآورده شدن ساخت بهترین آهنگ جاز خود، چندین با مورد هتك حرمت قرار گرفت. همه فشارها موجب شد تا او از زندگی حرفه ای خود سواستفاده كند. دوستانش در این مسیر كمك زیادی به وی كردند و او را تشویق كردند تا این عادت خود را ترك كند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1391/07/9ae.jpg


10. ماهی كوچك​

این فیلم در مورد روند بازپروری فردی به نام تریسی هارت است كه باید به دوست پسر سابق خود كمك كند تا اعتیاد خود را ترك كند. این كار موجب اعتیاد خود وی هم می شود اما این مسیر را مدیریت می كند و نهایتا متوجه می شود كه او باید با موسیقی مواجه شود.
10ae.jpg
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
103
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
30
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
52
اعتصامی
اعتصامی
بالا