🔹️ایا عطر جدایی میاره ....🔹️

مهربانو...

مهربانو...

Ms
تاریخ ثبت‌نام
10/10/23
نوشته‌ها
34
پسندها
18
امتیازها
8
مدال ها
4
جنسیت
خانم👩
شاید شما هم زمانی می‌خواهید برای طرف مقابله خود کادویی بخرید به دنبال این هستید که چه کادوهایی باعث جدایی می‌شود تا از خرید آن‌ها اجتناب کنید. آیا ساعت جدایی میاره؟ آیا حلقه جدایی میاره؟ آیا رز زرد نفرت و جدایی میار؟ کادو عطر جدایی میاره؟ تمامی این‌ها سوالاتی هستند که شاید شما هم در زمانی که می‌خواهید کادویی برای عزیزانتان بخرید، از خود پرسیده باشید. اما بهتر است بدانید تمامی این‌ها خرافات هستند و می‌توانید به راحتی هر کادویی که دوست داشتید برای طرف مقابل خود خریداری کنید و ترس و استرس درباره جدایی وی از خود نداشته باشید.

همانطور که بیان شد منشا و چرایی باور ناصحیح عطر و جدایی هنوز مشخص نیست و تا کنون هیچ کسی نتوانسته درباره آن دلیل علمی بیاورد. هیچ رد و نشانی از ریشه این باور در فرهنگ‌های مختلف دنیا یافت نشده است. شاید بتوان گفت که ریشه چنین عقیده‌ای در تجربیات افراد مختلف بوده است و تصادفا بعد از کادو دادن یا کادو گرفتن عطر اتفاق بدی در رابطه آن‌ها به وجود آمده باشد و این عقیده به ذهن آ‌ن‌ها رسوخ پیدا کرده باشد. البته امروزه جای خوشحالی است که این عقیده در میان مردم کم رنگ‌تر شده است و افراد کمی هستند که به چنین چیزی باور داشته باشند و بسیاری از زوج‌ها برای تقویت بنیان رابطه خود به یکدیگر عطر کادو می‌دهند.



اتفاقا بسیاری از کارشناسان بر این باورند که رایحه خوش تا مدت‌ها در ذهن فرد قابل باقی می‌ماند و حتی با استشمام یک رایحه بعد از گذشت چندین سال، فرد سریعا به یاد خاطرات گذشته خواهد افتاد و یادآوری گذشته یکی از کارکردهای رایحه و عطر می‌باشد.
 

پیوست‌ها

  • poster_452c55f3-aae9-42c1-abd5-7048af3643c2.jpeg
    poster_452c55f3-aae9-42c1-abd5-7048af3643c2.jpeg
    95.6 کیلوبایت · بازدیدها: 2

موضوعات مشابه

بالا