گزارش پذیرش iOS 16 منتشر شد: آیا کاربران آیفون تغییرات بصری جدید در iOS را دوست دارند؟

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,833
پسندها
2,419
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
طبق یک گزارش جدید، افراد بیشتری در دو روز اول از iOS 16 اپل غول فناوری استفاده می کنند در مقایسه با iOS 15.

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت تحلیلی Mixpanel، iOS 16 که این هفته منتشر شد، دو روز پس از عرضه بر روی 11.6 درصد از آیفون‌ها نصب شده است.

MacRumors گزارش می دهد که وقتی iOS 15 در سال گذشته منتشر شد، فقط در 8.5 درصد از دستگاه ها در دو روز نصب شد، که به این معنی است که مردم امسال iOS 16 را با سرعت بیشتری نصب می کنند.

iOS 16 به دلیل تغییرات بصری که با قابلیت تنظیم صفحه قفل و گزینه های ویجت برای آیفون به ارمغان می آورد، شاید به روز رسانی جذاب تری باشد. همچنین ویژگی‌های پیام‌ها را به همراه دارد که شامل ویرایش iMessage، لغو ارسال و موارد دیگر می‌شود.

در حال حاضر، اپل همچنین به مردم این امکان را می دهد که در iOS 15.7 باقی بمانند، حرکتی که می تواند افراد را از نصب به روز رسانی iOS 16 نیز باز دارد.

در این گزارش آمده است که Mixpanel نرخ پذیرش iOS را بر اساس بازدید از برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی که معیارهای تجزیه و تحلیل آن در آن‌ها استفاده می‌شود، اندازه‌گیری می‌کند، و این اطلاعات رسمی اپل نیست.

اپل ممکن است برای مدتی شماره‌های نصب iOS به‌روزرسانی‌شده را ارائه نکند، زیرا اطلاعات iOS 15 را از 31 می به‌روزرسانی نکرده است.

داده‌های Mixpanel نشان می‌دهد که 78.41 درصد از مردم همچنان از iOS 15 استفاده می‌کنند و تقریباً 10 درصد نسخه قدیمی‌تری از iOS دارند.

(به جز عنوان و تصویر جلد، بقیه این مقاله IANS ویرایش نشده است)
 
بالا