کدام پسران همیشه مجرد میمانند؟

  • نویسنده موضوع Hesam
  • تاریخ شروع
Hesam

Hesam

Male
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
6/10/22
نوشته‌ها
97
پسندها
198
امتیازها
33
جنسیت
تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند ومحبوب همه هستند اما بعضی دیگر ... انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند - شما که به این جور خرافات اعتقاد ندارید؟! - بلکه خصوصیاتی دارند که باعث محبوبیتشان می شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی هستند که آدم ها را از آنها براند.

اما چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید. هیچ کس دوست ندارد با چنین آدم هایی ازدواج کند.

پسرهای اتوکشیده

چون با ادب و تمیز باشی، نزد همه کس عزیز باشی. این شعار پسرهای اتوکشیده است. به خاطر همین هم آن‌ها برای اینکه نزد همه کس عزیز باشند آنقدر در این خصوصیات اغراق می‌کنند که دیگر همه از اطرافشان فرار می‌کنند، چون مردم نمی‌توانند با آن‌ها راحت باشند. درست است که آن‌ها بسیار محترم هستند و همیشه طبق آداب رفتار می‌کنند اما در واقع بیش از حد آقا هستند و برای همین مصاحبت با آن‌ها بسیار سخت است. هیچکس جرات نمی‌کند در حضور آن‌ها لطیفه تعریف کرده یا شوخی کند.

پسرهای خودشیفته

آن‌ها تمام مدت از خودشان و موفقیت‌هایشان در دنیای کسب و کار و روابط اجتماعی صحبت می‌کنند. طرف مقابل آن‌ها به هیچ وجه فرصت ابراز وجود ندارد و هرگز نوبت حرف زدن او نمی‌شود. چون خودشیفته‌ها بعد از اینکه دو ساعت تمام از خودشان تعریف کردند، تلاش‌هایشان در زندگی را برشمردند و خوبی‌های خودشان را گفتند می‌گویند: خب، دیگر بس است؛ زیاد از خودم حرف زدم. بگذار در مورد کارم برایت بگویم.

پسرهای دخالت‌گر از خصوصیات پسران مجرد

هیچکس به این اندازه اعصاب خانم‌ها را به هم نمی‌ریزد. این نوع پسرها سر از همه کاری در می‌آورند. آن‌ها در همه چیز دخالت می‌کنند. از آشپزی گرفته تا انواع شیوه‌های لکه بری. البته اشکالی ندارد که آدم اطلاعاتش زیاد باشد اما مشکل آن‌ها این است که در زمینه‌های کاملا زنانه‌ای که اصلا ربطی به آن‌ها ندارد سررشته دارند و این اطلاعات را مدام به رخ خانم‌ها می‌کشند.

پسرهای سیب زمینی نشان از خصوصیات پسران مجرد

فکر می‌کنید چرا پسرهای سیب زمینی نشان هیچ وقت نمی‌توانند ازدواج کنند؟ چون جلسه اول آشنایی آن‌ها هرگز به جلسه دوم نمی‌کشد. رفتار آن‌ها با کسی که قرار است همسر آینده آن‌ها شود تفاوت قابل توجهی با رفتارشان با آقایان ندارد. به خاطر همین بیشترین جمله‌ای که از خانم‌ها می‌شنوند این است، فکر می‌کنم ما به درد هم نمی‌خوریم.

پسرهای تی تیش مامانی​

پسرهای تی تیش همانطورکه از اسمشان پیداست پسرهای نازی هستند که محتاج مراقبت و توجه دیگران هستند. آن‌ها قدرت زیادی از خود ندارند، اهل ریسک کردن در زندگی نیستند، در هیچ زمینه‌ای استقلال ندارند و در واقع در ازدواج به دنبال یک مامان هستند که آن‌ها را تر و خشک کند و مراقبشان باشد



پسرهای بی بند و بار

تعهد، اولین شرط لازم برای ازدواج است و مهمترین شرط برای یک دختر ایرانی. پسرهای بی قید و بی تعهد شاید بتوانند در ابتدا خودشان را توی دل کسی جا کنند (مسلما آنها هرگز نمی روند به کسی بگویند «سلام من آدم غیرمتعهدی هستم، با من ازدواج می کنی؟!») اما بعد از مدتی نشانه هایشان بروز می کند و طرف مقابلشان را از آنها فراری می دهد.

نشانه های این جور پسرها هم برای کسی پوشیده نیست: آنها رفتار متعهدانه ندارند و پای حرف ها و قول هایشان نمی ایستند، به شروع زندگی مشترک اهمیت زیادی نمی دهند، مدام چشمشان می چرخد، در روابطشان با غیرهمجنس حتی جلوی همسر آینده شان حد و مرزی ندارند، مدام کارهایشان را توجیه می کنند و برای خودشان دلیل می تراشند، و رفتارهای مشکوک زیادی دارندنه که هر دختر باهوشی به راحتی می تواند آنها را ردیابی کند. قطعا آنها تکیه گاه خوبی برای یک ازدواج سالم نیستند. چه کسی حاضر است چنین کاری کند؟
 
د

دیانا

تاریخ ثبت‌نام
8/11/22
نوشته‌ها
15
پسندها
125
امتیازها
28
با این وضعیت اقتصادی تمام پسران فکر کنم مجرد بمونند:(
 
Hesam

Hesam

Male
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
6/10/22
نوشته‌ها
97
پسندها
198
امتیازها
33
جنسیت
با این وضعیت اقتصادی تمام پسران فکر کنم مجرد بمونند:(
فکر میکنم اجازه ی بحث سیاسی ندارم
و اگه بخوام جمله ی شما رو ادامه بدم ناخوادگاه وارد سیاست میشیم😉
 
د

دیانا

تاریخ ثبت‌نام
8/11/22
نوشته‌ها
15
پسندها
125
امتیازها
28
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: Hesam
شقایق

شقایق

Female
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
8/11/22
نوشته‌ها
3
پسندها
20
امتیازها
3
جنسیت
د

دیانا

تاریخ ثبت‌نام
8/11/22
نوشته‌ها
15
پسندها
125
امتیازها
28
Minahadian

Minahadian

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
17/10/22
نوشته‌ها
427
پسندها
1,583
امتیازها
93
مدال ها
3
جنسیت
خانم👩
اخه موضوع پسران بود
وگرنه وضعیت برای همه یکجور هستش
حتی برای زنان وضعیت بدتر و سخت تره به خاطر جنسیتشان و فشارهای قانون و خانواده و مردسالاری این موضوع که میگم متاسفانه ضربه های شدیدی به زنان زده....
 
بالا