کدام رژ لب ها دندان را سفیدتر نشان می دهند؟

  • نویسنده موضوع شادی
  • تاریخ شروع
شادی

شادی

کاربر نمونه
Female
تاریخ ثبت‌نام
3/10/22
نوشته‌ها
653
پسندها
1,621
امتیازها
94
مدال ها
5
جنسیت
از زمان گذشته تمایل به داشتن دندان های سفید در انسان وجود داشته،و یکی از معیارهای زیبایی به شمار می آید.آیا میدانید که رنگ رژ لب روی سفید نشان دادن دندان تاثیر زیادی دارد؟البته در صورتی که رنگ مناسب را انتخاب کنید،در غیر این صورت به نتیجه درستی نخواهید رسید.

Images


رژ لبهایی که به سفیدتر نشان دادن دندان کمک می کنند:​



رژ لب قرمز تیره

رنگِ قرمز تیره باعث می شود که دندان های شما سفیدتر از حالت طبیعی خودش نشان داده شود؛ البته باید تناژ درستی را انتخاب کنید. اگر رژ لب قرمز با سایه یا زیر تناژ آبی داشته باشید، دندان هایتان را سفیدتر نشان می دهد، یعنی زیر تناژ باید سرد باشد

صورتی با تناژ سرد

اگر رژ لب صورتی با زیر تناژ سرد را انتخاب کنید و آن را در طول روز استفاده کنید، دندان هایتان سفیدتر نشان داده می شود. مراقب باشید به دنبال رنگ صورتی که زیر تناژ گرم دارد نروید، زیرا زردی دندان را بیشتر نشان می دهد؛ اما صورتی با زیر تناژ سرد تاثیر مثبتی روی سفید نشان دادنِ دندان ها خواهد داشت.

رژ لب بنفش

یکی دیگر از رنگ هایی که باعث می شود دندان ها سفیدتر نشان داده شود، رژ لب های بنفش است؛ البته باز هم تاکید می کنیم که زیر تناژ رنگ بنفش باید سرد باشد. معمولا هم افرادی که تناژ پوست زیتونی دارند، با این رنگ خیلی زیبا می شوند

رژ لب هایی که نباید استفاده کنید

اگر می خواهید دندان های شما سفیدتر دیده شود، از بعضی از رنگ های رژ لب نباید استفاده کنید. بافت رژ لب تاثیر زیادی روی سفید نشان دادن دندان دارد؛ بنابراین از رژ لب هایی که خیلی براق هستند و انعکاس رنگ نقره‌ای دارند استفاده نکنید، زیرا دندان های شما را تیره نشان می دهند.
برای این که لبخند زیبا و دندان های سفید داشته باشید، رژ لب باید مقدار کمی براقیت داشته باشد اما براقیت بیش از حد زیاد هم، تأثیر منفی خواهد داشت.
از طرفی رنگ های قهوه ای ای هم باعث زرد نشان دادن دندان ها می شود، بنابراین اگر می‌ خواهید دندان‌های تان سفیدتر نشان داده شود، از این رنگ ها استفاده نکنید.
از رژلب هایی با رنگ نئونی و فسفری روشن هم دور باشید، زیرا نه تنها دندان‌ هایتان را زرد نشان می دهد، بلکه باعث تیره نشان دادن پوست تان هم می شود
 
بالا