کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی

  • نویسنده موضوع یلدا
  • تاریخ شروع
یلدا

یلدا

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
11/10/23
نوشته‌ها
323
پسندها
522
امتیازها
93
مدال ها
4
جنسیت
خانم👩
کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی

نویسنده: دارن هاردی
مترجم: اکبر عباسی، شاهین بیات
ناشر: انتشارات نسل نواندیش

دارن هاردی، نویسنده‌ی کتاب اثر مرکب، به ما نشان می‌دهد که مسیر موفقیت از کجا می‌گذرد. به نظر دارن هاردی مسیری که با پیمودن آن می‌توان به موفقیت رسید، واقع‌بینی است. دارن هاردی در اثر مرکب تلاش می‌کند برخلاف کتاب‌های مشابه در زمینه‌ی موفقیت از اغراق دوری کند. دارن هاردی تقریبا تمام عمرش را صرف آزمایش راه‌هایی کرده است که می‌تواند آدمی را به موفقیت برساند. او در این کتاب از تجربیات خود در مسیر یادگیری درباره‌ی دلایل موفقیت می‌گوید و به ما نشان می‌دهد که سرنوشت همان چیزی است که دوست داریم به آن برسیم و برایش تلاش می‌کنیم.

اگر می‌خواهید با چشمی باز به سوی موفقیت قدم بردارید و به‌جای شنیدن توصیه‌های غلوشده، راه‌های منطقی طی کردن مسیر موفقیت را بشناسید، اثر مرکب می‌تواند کمکتان کند.

کتاب اثر مرکب برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک رسیدن به موفقیت خواسته‌ی همه‌ی ماست. هیچکس از شکست خوشحال نمی‌شود. اگر می‌خواهید یک برنامه عملی منسجم داشته باشید و راهکارهای جدیدی جهت دستیابی به موفقیت بیاموزید، خواندن کتاب اثر مرکب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب اثر مرکب می‌خوانیم:

خواسته‌هایی که در قلب‌تان دارید، شاید بزرگ‌تر از محیطی باشد که خودتان را در آن می‌یابید. گاهی لازم است از محیط خارج شوید تا آرزو‌هایتان برآورده شود. این همانند کاشتن نهال بلوط در گلدان است. وقتی دارای ریشه شد، رشدش متوقف خواهد شد. نهال، فضای بیشتری لازم دارد تا به درختی تنومند تبدیل شود؛ همانند شما!

وقتی درباره محیط اطراف‌تان صحبت می‌کنم، اشاره من به تمام چیز‌هایی است که شما را احاطه کرده‌اند. فقط به محل زندگی‌تان اشاره نمی‌کنم. ایجاد محیط مثبت برای حمایت از موفقیت‌تان به این معناست که باید بی‌نظمی‌ها را از زندگی‌تان پاک کنید.
6191845768207186 copy 840x1200
 

موضوعات مشابه

بالا