چگونه میشود با حداقل هزینه سایت ساخت؟

  • نویسنده موضوع Nazbanoo
  • تاریخ شروع
Nazbanoo

Nazbanoo

کاربر شهروند
Female
تاریخ ثبت‌نام
1/10/22
نوشته‌ها
1,134
پسندها
1,978
امتیازها
113
مدال ها
4
جنسیت
شما هم دلتان می‌خواهد سایت بسازید،
فکر می‌کنید راه اندازی سایت هزینه های سرسام آوری داره؟
نه اینطور نیست در ادامه با ما باشید

می‌خواهید سایت خود را راه‌اندازی کنید اما نمی‌دانید که چقدر هزینه لازم دارد؟ نگران نباشید ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم. هزینه ساخت سایت یکی از عواملی است که در روند کار تأثیر زیادی دارد. سؤالی که اکنون مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توان برآورد صحیحی از هزینه‌های راه‌اندازی سایت داشت؟ برای پاسخ به این سؤال باید هزینه‌های پنهان طراحی سایت را هم در نظر بگیرید.
چگونه می‌توان هزینه ساخت سایت را کاهش داد؟

برای تخمین هزینه ساخت سایت باید به هزینه‌های اضافی را هم که ممکن است در روند کار به شما تحمیل شوند، توجه کنید. هزینه نام دامنه سایت، میزبانی وب، بازاریابی، تبلیغات و ... بر هزینه راه‌اندازی سایت شما تأثیر می‌گذارند. در ادامه با مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر هزینه طراحی و ساخت یک سایت آشنا می‌شوید؛ پس با ما همراه باشید.

تعرفه‌های راه‌اندازی یک سایت چگونه تعیین می‌شوند؟​

تعرفه طراحی سایت باتوجه به نوع سایت و نحوه ساخت آن تعیین می‌شود. سایت‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام برای هدف مشخصی طراحی می‌شوند. هزینه ساخت سایتساده نسبت به سایت‌های تجارت‌الکترونیک کمتر است. برای تعیین هزینه طراحی سایت باید به روش ساخت آن هم توجه کنید.
هزینه ساخت سایت برای سایت‌هایی که با وردپرس ساده ساخته می‌شوند با سایت‌های طراحی‌شده با وردپرس پیشرفته متفاوت است. همچنین تعرفه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با دیگر سایت‌ها فرق دارد. با این وجود باید توجه داشته باشید که هزینه راه‌اندازی سایت‌هایی که با کدنویسی ساخته می‌شوند از سایر سایت‌ها بیشتر است. پس قبل از راه‌اندازی سایت خود باید هدف و نحوه ساخت سایت را مشخص کنید.

آیا با روش‌های مختلف راه‌اندازی سایت آشنایی دارید؟​


شما می‌توانید از سه روش برای طراحی سایت خود استفاده کنید. روش اول کمک‌گرفتن از یک توسعه‌دهنده وب است. توسعه‌دهندگان وب سایت شما را به‌صورت حرفه‌ای می‌سازند. برخی از آن‌ها هزینه اولیه طراحی را دریافت و قیمت کل را بر اساس نیاز شما تعیین می‌کنند. البته شما می‌توانید برای طراحی سایت خود از شرکت‌های فعال در این زمینه هم کمک بگیرید.

شرکت‌هایی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کنند، طراحان و توسعه‌دهندگان وب، طراحان گرافیک و بازاریاب‌های خبره دارند. همین ویژگی باعث می‌شود تا سایت شما به بهترین شکل ممکن و متناسب با هدف شما راه‌اندازی و پشتیبانی شود. در روش سوم هم شما می‌توانید خودتان با استفاده از هر روشی که با آن آشنایی دارید سایت خود را بسازید. راحت‌ترین روش برای این کار استفاده از سایت‌ساز است.

راه‌اندازی سایت شما بدون حتی یک ریال هزینه​

ممکن است ساخت سایت رایگان به نظر خیلی‌ها غیرممکن بیاید. برخی از سایت‌ها این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند که به‌صورت رایگان سایت خود را بسازند. یکی از روش‌های آسان برای تحقق این هدف، استفاده از ابزارهایی مانند سایت ساز یا فروشگاه ساز است. البته توجه داشته باشید که سایتی که از آن خدمات دریافت می‌کنید، معتبر باشد. ساخت سایت رایگان در بسیاری از موارد، تست رایگان دارد.

سایت خود را تنها در 5 دقیقه بسازید!​

تعجب نکنید، با ابزار سایت ساز می‌توانید این کار را انجام دهید. کافی است یک سایت معتبر را که چنین خدماتی ارائه می‌دهد، پیدا کنید. سپس بدون نیاز به تخصص در برنامه‌نویسی، سایت خود را مطابق با سلیقه‌تان بسازید. این کار فقط چند دقیقه طول می‌کشد؛ زیرا از قالب‌های آماده برای راه‌اندازی سایت شما استفاده می‌شود.

در خانه بنشینید و پول دربیاورید​

استقبال از مشاغل خانگی در سال‌های اخیر گسترش یافته است. کسب درآمد در خانه، هدف بسیاری از افرادی است که می‌خواهند به دور از شلوغی و با هزینه کم پول دربیاورند. اما چگونه می‌توان بدون هیچ سرمایه‌ای در منزل کسب درآمد کرد؟ شما تنها به یک مهارت نیاز دارید که آن را به ایده‌ای پول‌ساز تبدیل کنید.

ساخت سایت با کم‌ترین هزینه


داشتن خلاقیت و بازاریابی دقیق در موفقیت شما در کسب درآمد در خانه کمک شایانی می‌کند. اگر برنامه‌ای مبتکرانه داشته باشید، می‌توانید از تخصص خود درآمدهای عالی کسب کنید. پس اگر ایده‌ای در ذهن دارید، وقت را تلف نکنید و دست‌به‌کار شوید. شاید همین ایده شما به منبع درآمدتان تبدیل شود و شما را به رؤیایتان دررابطه‌با کسب درآمد در خانه نزدیک‌تر کند.

ساخت سایت با کم‌ترین هزینه​

هزینه ساخت سایت برای کسانی که می‌خواهند سایت خود را راه‌اندازی کنند، اهمیت زیادی دارد. ازاین‌رو باید قبل از شروع کار برآورد دقیقی از هزینه‌ها داشته باشند. اگر قصد راه‌اندازی سایت خود را دارید، علاوه بر هزینه‌های اولیه طراحی سایت باید هزینه‌های جانبی آن را هم در نظر بگیرید. هزینه‌های اولیه طراحی سایت عبارت‌اند از: هزینه دامنه سایت، میزبانی وب، بازاریابی و ...

چنانچه به دنبال راهی برای کاهش هزینه ساخت سایت خود هستید، می‌توانید از خدمات پرتال استفاده کنید. خدمات سایت ساز پرتال تأثیر زیادی بر کاهش هزینه‌های دارند. شما بدون نیاز به دانش تخصصی و پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید سایت خود را بسازید. این خدمات به مدت 7 روز تست رایگان دارند و همین مزیت به شما کمک می‌کند تا از کیفیت سایت خود مطمئن شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس portal مراجعه کنید.
 

موضوعات مشابه

یکی یدونه
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
35
یکی یدونه
یکی یدونه
یکی یدونه
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
25
یکی یدونه
یکی یدونه
یکی یدونه
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
28
یکی یدونه
یکی یدونه
بالا