چگونه با روش های طبیعی صورت خود را چاق کنیم؟

  • نویسنده موضوع فریماه
  • تاریخ شروع
فریماه

فریماه

کاربر نمونه
Female
تاریخ ثبت‌نام
9/11/22
نوشته‌ها
692
پسندها
2,299
امتیازها
93
جنسیت
این سؤال دائماً در ذهنتان است که چطور صورتم را بدون بازگشت چاق کنم؟چاقی صورت به یکی از دغدغه هایتان تبدیل شده و به هرکسی که صورت تپل و گونه های برجسته ای داشته باشد، ناخواسته زل می زنید؟

دائماً دوستان نزدیک تان عمل های جراحی و کرم های مختلف را به شما پیشنهاد می کنند ولی شما به دنبال راه حل طبیعی و بدون بازگشتید؟

خوشبختانه راه حل طبیعی و خانگی ای برای این مشکل وجود داشته و می توانید با ورزش، تغذیه و ماسک های گیاهی برای همیشه صورت و گونه‌هایتان را از لاغری نجات دهید.
در این مقاله بهترین ورزش‌ها برای چاق کردن صورت همراه با ماسک های تقویتی و نکات تغذیه ای که باید رعایت کنید را به شما آموزش می‌دهیم تا در کمترین زمان ممکن به خواسته‌تان برسید البته باید ممارست داشته باشید و زود ناامید نشوید

بهترین راهکارها برای توپُر شدن و چاقی صورت​


۱. ورزش صورت

حرکات ورزشی صورت یا همان یوگای صورت یکی از راهکارها برای جوانتر کردن و شاداب کردن پوست است که خوشبختانه برای چاقی صورت هم مؤثر است. کافی است ۷ هفته این تمرینات را بی وقفه دنبال کنید تا شاهد تغییر دائمی فرم صورت و گونه آوردن تان باشید.

  • لبخند بزنید و هم‌زمان سعی کنید عضلات گونه‌هایتان را منقبض کرده و بالا بیاورید. برای چالشی‌تر کردنِ تمرین نیز بهتر است انگشت اشاره خود را روی گونه ها قرار داده و سپس سعی در لبخند زدن داشته باشید. حداقل ۲۰ ثانیه در همین حالت گونه‌ها را منقبض نگه داشته و سپس رها کنید.
  • دهانتان را پر از هوا کرده و سپس کاملاً ببندید تا هوا از دهانتان خارج نشود. در همین حالت مانده و ۴۵ ثانیه صبر کنید. سپس هوا را از دهان خارج کرده و این حرکت را حداقل ۱۰ مرتبه تکرار کنید.
  • دهانِ خود را باز کرده و به فرم O انگلیسی (شبیه یک دایره) در بیاورید. هم‌زمان یکی از انگشتان دست خود را روی گونه ها قرار داده و سعی کنید گونه‌تان را منقبض کرده و بالا بیاورید. ۳۰ ثانیه گونه‌ها را در همین وضعیت بالا نگه داشته و سپس گونه‌هایتان را رها کنید.
 
فریماه

فریماه

کاربر نمونه
Female
تاریخ ثبت‌نام
9/11/22
نوشته‌ها
692
پسندها
2,299
امتیازها
93
جنسیت

چاقی صورت با آلوئه ورا​

Aloevera


احتمالاً تاحالا به خوردن آلوئه ورا فکر هم نکردید! اصلاً نباید مزه خوبی داشته باشد! حقیقت هم همین است اما تحقیقات نشان داده ، خانم هایی که به مدت ۹۰ روز ژل داخل برگ آلوئه ورا را میل کنند پوستشان تا حد زیادی جمع شده و مصرف ژل آلوئه ورا به چاق شدن صورتشان کمک کرده بود.

نکته: البته دقت داشته باشید که مبادا به ژل آلوئه ورا حساسیت داشته باشید، قبل از مصرف مقدار زیادی آلوئه ورا ابتدا کمی از آن را تست کنید اگر بدنتان حساسیت نشان نداد می توانید شما هم دوره ۹۰ روزه تان را شروع کنید
 
فریماه

فریماه

کاربر نمونه
Female
تاریخ ثبت‌نام
9/11/22
نوشته‌ها
692
پسندها
2,299
امتیازها
93
جنسیت

۳. چاقی صورت با ماسک گلیسرین و گلاب

Rose water in small glass bottle next to rose flower


عده ای معتقدند که اگر ترکیب گلیسرین و گلاب را در ساعات انتهایی شب روی گونه‌ها بمالید، هم فردای آن روز پوست شفاف تر و زیباتری خواهید داشت و هم انجام منظم این کار بعد از مدت کوتاهی باعث پر تر شدنِ صورت شما خواهد شد.
برای تهیه این ماسک کافی است مثلاً یک ۳ قاشق گلیسرین را با ۳ قاشق گلاب مخلوط کنید. کافی است گلابی و گلیسرین را به نسبت مساوی با هم ترکیب کنید تا ماسک گلاب و گلیسرین آماده شود
 
فریماه

فریماه

کاربر نمونه
Female
تاریخ ثبت‌نام
9/11/22
نوشته‌ها
692
پسندها
2,299
امتیازها
93
جنسیت

۴.چاقی صورت با ماساژ روغن

Wellnessaromas aromatherapy essential oil massage 1024x577 e1542192881333

یکی دیگر از کارهای مفیدی که برای داشتن گونه های برجسته و چاقی صورت می توانید انجام دهید، ماساژ صورت با روغن های گیاهی است.
اما برای ماساژ دادن صورت باید تکنیک ماساژ چاقی را بلد باشید، برای این کار باید صورت خود را به صورت دایره ای و با سرعت بالا ماساژ دهید تا خون رسانی به صورتتان افزایش یابد.
این روغن ها پیشنهادات خوبی برای ماساژ روزانه صورت خواهد بود:

  • روغن بادام خاصیت نرم کنندگی زیادی داشته و برای بازسازی پوستهای آسیب دیده معجزه می کند اما در کنار این خاصیت ها می توانید از خاصیت آب رسانی آن برای پر کردن و چاق کردن صورتتان نیز استفاده کنید.
  • روغن نارگیل علاوه بر محافظت از پوست شما در برابر اشعه UV به خاطر دارا بودن اسیدهای چرب مفید، جذب پوست شده و علاوه بر نرمی رطوبت در چاقی صورت و گونه ها بی تأثیر نخواهد بود.
  • روغن خراطین یکی از روغنهایی است که به هیچ وجه نباید از آن غافل شوید، این روغن نسبتاً گران قیمت با افزایش خون رسانی به صورت به مرور زمان به حجم گیری و توپر شدن صورتتان کمک کرده و چاقی صورتتان را از رویا به واقعیت تبدیل خواهد کرد.
  • روغن کنجد برای کسانی که گونه های صاف و پوست نازکی دارند خوب است می توانید از ماساژ روغن کنجد برای تقویت صورت تان کمک بگیرید.
  • روغن زیتون یکی از گزینه های دیگری است که می توانید به صورت روزانه برای چاقی صورتتان از آن استفاده کنید.
  • روغن آووکادو برای پوست های افتاده و خسته اثربخشی فوق العاده ای داشته و کافی است چند روز صورتتان را با این روغن ماساژ دهید تا طراوت به صورت شما بازگردد
 
فریماه

فریماه

کاربر نمونه
Female
تاریخ ثبت‌نام
9/11/22
نوشته‌ها
692
پسندها
2,299
امتیازها
93
جنسیت

۵.چاقی صورت با شیر

7 milk properties for skin 768x513


شیر دارای خواص بسیار زیادی بوده و حاوی مواد مغذی و مفیدی مثل آمینو اسیدها، کلسیم، ویتامین ب ۱۲، پروتئین، ویتامین های آ و د است که با نوشیدن آن از بسیاری از کرم ها و قرصهای ویتامینه بی نیاز خواهید شد.
اگر می خواهید پوست سالم و شادابی داشته باشید، نوشیدن روزی حداقل ۳ فنجان شیر پر چرب را در برنامه غذایی تان بگنجانید
 
فریماه

فریماه

کاربر نمونه
Female
تاریخ ثبت‌نام
9/11/22
نوشته‌ها
692
پسندها
2,299
امتیازها
93
جنسیت

۶.چاقی صورت با وزنه زدن و عضله‌سازی

Ejercicios para tonificar musculos antes del verano


تقویت عضلات صورت یکی از کارهایی است که با استفاده از آن می توان صورت را خوش فرم و توپر تر کرد اما با صورت که نمی توانیم دمبل بزنیم و بدنسازی کار کنیم، پس راه حل چیست؟ خب مشکلی نیست علاوه بر این‌که می توانید از حرکات ورزشی و یوگای صورت استفاده کنید، وزنه زدن و ورزش بدنسازی نیز به کمکتان آمده و به چاق شدن صورتتان کمک زیادی خواهد کرد. وزنه زدن باعث افزایش جریان خون در بدن و صورت شده و جان تازه ای به صورتتان خواهد بخشید
 
فریماه

فریماه

کاربر نمونه
Female
تاریخ ثبت‌نام
9/11/22
نوشته‌ها
692
پسندها
2,299
امتیازها
93
جنسیت

۷.چاقی صورت با شی باتر



کره شی یا همان شی باتر چربی یک نوع میوه است که از درخت روغن قلم (Vitellaria paradoxa) به دست می آید. بومیان آفریقایی بعد از چیدن میوه آن را جوشانده و مایعی که از آن به دست می آید را در دمای پایین منجمد می کنند.
شی حاوی مقادیر زیادی ویتامین آ، ای و اسیدهای چرب ضروری است که علاوه بر جمع کردن پوست صورت، خاصیت فرم دهی خواهد داشت.
برای استفاده از این کره گیاهی مخصوص، کمی از آن را با دست روی صورت و گونه ها ماساژ داده و ۳۰ دقیقه صبر کنید. برای تمیز کردن کره شی از دستمال پنبه ای استفاده کنید.
 
فریماه

فریماه

کاربر نمونه
Female
تاریخ ثبت‌نام
9/11/22
نوشته‌ها
692
پسندها
2,299
امتیازها
93
جنسیت

۸.چاقی صورت با مغزها و دانه‌ها

636178259209663932



یکی از نکات مهمی که برای چاقی صورت باید در نظر داشته باشید، تغذیه صحیح و چاق کننده است. یکی از علت هایی که صورت لاغری دارید به درصد چربی کم بدنتان بازمی گردد که می توانید با میل کردن آجیل ها و دانه ها جبران کنید.
می توانید با خوردن ترکیب مغز تخمه و آجیل ها سطح چربی بدنتان را افزایش داده و به مرور زمان صورتتان را حجم دهید
 
فریماه

فریماه

کاربر نمونه
Female
تاریخ ثبت‌نام
9/11/22
نوشته‌ها
692
پسندها
2,299
امتیازها
93
جنسیت

نتیجه گیری

شاید فکر کنید باریک و استخوانی بودن صورت شما را ضعیف و بی حال نشان می دهد و برعکس چاقی صورت یکی از بهترین راه حل ها برای این است که شاداب و جوانتر به نظر برسید.
جالب اینجاست که توپر و چاق کردن صورت کار چندان دشواری نبوده و می توانید با راه حل های طبیعی، ماسک و تغذیه این مشکل را برطرف کنید.
 
بالا