چگونه از شر چروک پیشانی خلاص شویم دکتر خیراندیش 🔴 درمان قطعی

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,896
پسندها
22,640
امتیازها
113
مدال ها
6
چگونه از شر چروک پیشانی خلاص شویم دکتر خیراندیش 🔴 درمان قطعی



چگونه از شر چروک پیشانی خلاص شویم ؟ دکتر خیراندیش نی نی سایت

سن و چین و چروک

اخم های مکرر ممکن است باعث ایجاد برخی از خطوط نگرانی شما شود، اما پیری و از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ژنتیک نیز ممکن است مقصر باشند.

با این حال، برای پوشاندن این چین و چروک‌ها، برای پوشاندن چتری‌ها به سراغ آرایشگرتان نروید. ممکن است بتوانید چین و چروک های پیشانی را با تغییر سبک زندگی و محصولات آرایشی کاهش دهید.

تغییر سبک زندگی برای کاهش چین و چروک پیشانی

سبک زندگی شما تأثیر زیادی بر سلامت پوست و ایجاد چین و چروک دارد. برای صاف نگه داشتن پوست و جلوگیری از پیری زودرس مراحل زیر را انجام دهید:

1. کرم ضد آفتاب بزنید.

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید به پیری زودرس و چین و چروک کمک می کند. طبق تحقیقات ، استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب با SPF 15 یا بالاتر، پیری پوست را کند می کند و خطر ایجاد لکه های تیره و چین و چروک را کاهش می دهد.

2. استرس را مدیریت کنید

نگرانی منجر به چروک شدن پیشانی شما می شود که منجر به چین و چروک پیشانی می شود. رهایی از همه استرس ها سخت است، اما مهم است که آن را تحت کنترل داشته باشید. برای کمک به مدیریت استرس، سعی کنید:

✔️مدیتیشن
✔️تمرین یوگا
✔️تنفس دیافراگمی
✔️رایحه درمانی
✔️خوردن یک رژیم غذایی سالم
✔️خواب کافی
✔️صحبت با یک درمانگر
✔️ورزش روزانه


3. هیدراته بمانید

پوست خشک باعث می شود چین و چروک ها برجسته تر به نظر برسند. پوستی که به خوبی هیدراته شده است به کاهش ظاهر چین و چروک پیشانی کمک می کند. با این حال، آبرسانی از داخل به بیرون بسیار مهم است. برای هیدراته ماندن، حداقل هشت لیوان 8 اونس مایع در روز بنوشید. زمانی که ورزش می کنید یا زمانی را زیر نور خورشید می گذرانید، باید بیشتر بنوشید.

می توانید با اضافه کردن لیمو یا استفاده از دم کن میوه، طعم آب خود را تغییر دهید.

4. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

وقتی صحبت از چین و چروک به میان می آید، این جمله "تو همان چیزی هستی که می خوری" درست است. طبق تحقیقات سال 2007 ، رژیم غذایی نقش مهمی در پیری پوست دارد. محققان دریافتند که مصرف بیشتر ویتامین C و اسید لینولنیک (یک اسید چرب امگا 3) خطر خشکی پوست را در زنان میانسال آمریکایی کاهش می دهد. ویتامین C همچنین با کاهش خطر "چروکیده" به نظر می رسد. رژیم غذایی سرشار از چربی و کربوهیدرات خطر چین و چروک و آتروفی پوست را افزایش می دهد.


5. سیگار را ترک کنید

اگر افزایش خطر ابتلا به سرطان ریه ، آمفیزم و بیماری قلبی برای ترک سیگار کافی نیست، شاید فکر پیری زودرس و چین و چروک در شما باشد.

سیگار عامل اصلی پیری زودرس و چین و چروک است. طبق تحقیقات سال 2008 ، مواد شیمیایی موجود در دود تنباکو تولید کلاژن را کاهش داده و به خاصیت ارتجاعی پوست آسیب می‌رساند که منجر به پیری زودرس و چین و چروک می‌شود.

4 لوازم آرایشی که خطوط پیشانی را به حداقل می رساند

بسیاری از برندهای لوازم آرایشی ادعا می کنند که گلوله جادویی برای خلاص شدن از شر چین و چروک دارند - و بسیاری از آنها بی فایده هستند. با این حال، برخی از محصولات زیبایی ممکن است واقعا کمک کنند. این شامل:

1. محصولات با رتینول

رتینول شکل خفیف‌تری از محصول جانبی ویتامین A است که به نام ترتینوئین شناخته می‌شود. ترتینوئین توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای درمان آکنه و چین و چروک تایید شده است. رتینول گردش سلولی پوست را بهبود می بخشد و از تولید کلاژن حمایت می کند. با این حال، رتینول به خوبی در نور خورشید مقاومت نمی کند. برای بهترین نتیجه، از محصولات حاوی رتینول در شب استفاده کنید.

2. محصولات لایه بردار با اسید گلیکولیک

اسید گلیکولیک یک آلفا هیدروکسی اسید است که برای لایه برداری پوست استفاده می شود تا پوستی سالم تر و جوان تر نشان دهد. اسید گلیکولیک ماده اصلی بسیاری از لایه برداری های شیمیایی است. همچنین در برخی از لایه بردارهای بدون نسخه و بدون نسخه وجود دارد. اسید گلیکولیک ممکن است باعث حساسیت به نور خورشید شود، پس از استفاده از محصولات اسید گلیکولیک حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

3. پرایمر

همانطور که پرایمر رنگ سطحی را برای رنگ آماده می کند، پرایمر صورت نیز پوست شما را برای زیرسازی آماده می کند. پرایمر چین و چروک های پیشانی را از بین نمی برد، اما راهی ارزان برای کمتر دیده شدن آنهاست. پرایمر به شکل پودر، ژل یا کرم عرضه می شود. پوست چروکیده را "صاف" می کند و کمک می کند کرم پودر در طول روز ثابت بماند.

4. بوتاکس

اگر سوزن ها شما را نمی ترسانند، ممکن است بخواهید تزریق بوتاکس را برای مبارزه با چین و چروک پیشانی در نظر بگیرید. بوتاکس دارویی است که از سم بوتولینوم ساخته می شود . هنگامی که به ماهیچه های خاصی تزریق می شود، به طور موقت آنها را فلج می کند بنابراین نمی توانند منقبض شوند. به عبارت دیگر، وقتی اخم می کنید، پیشانی شما به طور طبیعی چروک نمی شود. هر چند تزریق بوتاکس برای همه مناسب نیست. آنها دارای برچسب قیمتی هستند و بوتاکس ممکن است عوارض جانبی غیر معمولی مانند:

✔️درد، تورم یا کبودی در محل تزریق
✔️سردرد
✔️علائم شبیه آنفولانزا
✔️خشکی چشم

بعید است که نبرد مداوم با پیری به این زودی ها پایان یابد. با این حال، تحقیقات علمی زیادی در مورد محصولاتی که چین و چروک پیشانی را به حداقل می‌رسانند، وجود ندارد. بیشتر شواهد بر اساس حساب های فردی است، بنابراین ممکن است قابل اعتماد نباشند.

ممکن است از بین بردن کامل چین و چروک های پیشانی سخت باشد، اما اقداماتی وجود دارد که می توانید انجام دهید که ممکن است آنها را کمتر به چشم بیاورد. بهترین راه برای کند کردن پیری و جلوگیری از چین و چروک، داشتن یک سبک زندگی سالم است. داشتن یک رژیم غذایی سالم، اجتناب از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید، ورزش منظم و مدیریت استرس موثرترین راه ها برای حفظ سلامت پوست و سایر اعضای بدن شما هستند.
________________________

درمان چین و چروک پوست با طب سنتی دکتر خیراندیش
درمان چین و چروک پوست چیست؟

برای مردان : استفاده از سرکه انگبین خوراکی ( طرز تهیه سرکه انگبین : ۲ واحد عرق نعناع + ۲ واحد عسل + ۱ واحد سرکه انگور طبیعی ) یک سوم لیوان از این مخلوط ریخته و بقیه را آب میریزیم و هر شب میل می کنید . به مدت ۴۰ شب .


برطرف کردن چين و چروك صورت زنان دکتر خیراندیش

برای بانوان : خوردن شبی ۱ لیوان عرق رازیانه با ۱ قاشق عسل به مدت ۴۰ شب .

1) تنظيم قاعدگي به وسيله حجامت عام 2 الي 3 مرحله

2) خوراك دوسين ( سياه دانه و عسل) هر شب يك قاشق مرباخوري تا چهل شب.

3) خوراك عرق رازيانه و عسل هر روز يك ليوان تا چهل روز

4) ماليدن روغن زيتون با زعفران روي پوست ( شب تا صبح به مدت چهل شب).

5) رژيم خوراك انگور به مدت يك ماه بر حسب نياز يك وعده كامل تا سه وعده كامل فقط انگور مصرف شود .

6) تغيير روغن مصرفي از روغن نباتي جامد يا مايع به روغن حيواني يا روغن دنبه وزیتون وکنجد

7) ترك چاي
 
بالا