چند پیشنهاد ساده برای آرایش چشمان قهوه ای ..

  • نویسنده موضوع ثمین
  • تاریخ شروع
ثمین

ثمین

.
ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
8/1/23
نوشته‌ها
1,636
پسندها
3,565
امتیازها
113
مدال ها
6

اگر چشمان قهوه ای دارید و می‌خواهید با کمی آرایش جذاب تر به نظر برسید، به پشنهادهای ساده ما عمل کنید.

چشم های قهوه ای را چگونه آرایش کنیم؟​


تمام سایه‌های رنگی چشم را امتحان کنید
از آنجا که رنگ قهوه ای رنگی تقریباً خنثی است، شما می‌توانید هر رنگ سایه ای را که دوست دارید، از بنفش و سبز گرفته تا قهوه ای و حتی آبی، انتخاب کنید. رنگ‌های مختلف را مقابل آینه امتحان کنید تا به رنگ مورد علاقه خود که با صورت شما هماهنگی خاصی دارد، برسید.

برای چشم قهوه ای ، برنزه آرایش کنید​


اگر چشمان قهوه ای متوسطی دارید، رنگ برنزه گزینه مناسبی برای آرایش چشم‌هایتان است. برای برنزه کردن چشم‌های خود می‌توانید از خط چشم و سایه‌های چشم برنزه استفاده کنید.

در آرایش چشم قهوه ای از رنگ سیاه بپرهیزید
از سایه چشم، خط چشم و ریمل سیاه بپرهیزید. اگر چشمان شما قهوه ای روشن است، آرایش چشم با رنگ سیاه بسیار تو ذوق می زند. قهوه ای تیره به تنهایی نیز، گزینه مناسبی نمی‌باشد. بهتر است برای جذابیت بیشتر تنها هایلایتی از درجات مختلف رنگ قهوه ای را برای چشمهایتان به کار گیرید.

در آرایش چشم قهوه ای از به کار بردن سایه‌های آبی نهراسید​


اگر به چهره ستاره‌ها نگاهی بیاندازید، می‌بینید که از سایه‌های آبی به وفور استفاده می‌کنند یا به بیان دیگر سایه آبی مد است. نگران نباشید، منظور ما سایه آبی روشن نیست، بلکه ما سایه یا خط چشم آبی تیره یا سبز- آبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از آنجا که شما چشم‌های قهوه ای دارید، با آرایش آبی چشم بسیار جذاب تر به نظر خواهید رسید. شاید پس از استفاده از آن، شما هم عاشق اش شوید.

برای داشتن چشمان دودی، از سایه قهوه ای استفاده کنید​


همان طور که اشاره شد سایه قهوه ای برای چشم‌های قهوه ای روشن مناسب نیست اما اگر چشمانی به رنگ قهوه ای تیره دارید و می‌خواهید بیشتر به چشم آیند، آرایش قهوه ای گزینه مناسبی است.

در آرایش چشم قهوه ای رنگ‌های روشن و تیره را مخلوط کنید​


بهترین آرایش برای شما ترکیب رنگ‌های روشن و تیره است. به عنوان مثال می‌توانید خط چشم تیره را با سایه روشن استفاده کنید. اگر می‌خواهید در میهمانی شبانه حضور یابید، کمی سایه بنفش به آن بیافزایید. اعتماد به نفس کامل داشته باشید، زیرا چون ستاره ای در جمع خواهید درخشید

سایه چشم ارغوانی یا آلویی​


اگر چشمان شما قهوه ای تیره است بهتر است از سایه ارغوانی یا آلویی استفاده نمایید این رنگ سایه همچنین باعث می شود تا چشمان شما در فصل پاییز جذابیت خاصی را بدست آورد

ابتدا یک سایه قهوه ای با ته رنگ صورتی را انتخاب نمایید و روی پلک چشم های خود بزنید سپس سایه آلویی یا ارغوانی را در قسمت وسط و داخل پلک بزنید. سایه چشم را هم در قسمت بیرونی پلک چشم ها بزنید و آن را با سایه زمینه مقداری مخلوط نمایید سپس به کمک خط چشم و ریمل آرایش چشمان خود را تکمیل نمایید
 
آخرین ویرایش:
بالا