چند دعا برای دفع حشرات و خزندگان

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 121
  • برچسب‌ها
    نی نی سایت
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت

دعاهایی برای دفع خزندگان و حشرات موذی​

در بخش مذهبی سایت وطن وی با مقاله ای پیرامون دعاهایی برای دفع خزندگان و حشرات موذی در خدمت شما دوستان عزیز هستیم، لطفا با ما همراه باشید.

البته می توان هر احتمالی را داد ولی نمی توان به طور قطع چنین گفت که مشکل معنویی برای وجود حشرات موذی وجود دارد ! اما اینکه دعای مجربی وجود داشته باشد.
استفاده از دعا برای دفع حشرات موذی در روزگار قدیم بیش از زمان حال مرسوم بود. به دلیل آن که در زمان گذشته گزینه های چندانی برای مقابله با این موجودات مزاحم و موذی وجود نداشت، از دعا و امثال آن برای این کار استفاده می شد.



با این حال در زمان حال نیز عده ای بر اساس اعتقادات خود همچنان مقید به استفاده از دعا برای دفع حشرات موذی هستند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید و به روش های نوین برای مقابله با حشرات موذی یا سایر جانوران مزاحم علاقه و اعتقاد چندانی ندارید، می توانید در ادامه با تعدادی دعا برای دفع حشرات موذی یا مقابله با جانوران مزاحم آشنا شوید.



آیه و دعا برای دفع مار و عقرب و دفع همه پشه ها​

نوشتن این آیه بامداد در طشتی مسی و شستن آن با عصاره برگ زیتون و پاشیدن آن در خانه باعث مردن مار و عقرب و کک و دیگر حشرات موذی می شود و اگر در سحر روز پنج شنبه بر چهاربرگ زیتون بنویسند و در چهارگوشه خانه دفن کنند همه پشه ها از آن مکان بگریزند.



و آیه این است :

سوره بقره آیه 243

أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ خَرَجُوا مِنْ دِيَارِهِمْ وَهُمْ أُلُوفٌ حَذَرَ الْمَوْتِ فَقَالَ لَهُمُ اللَّهُ مُوتُوا ثُمَّ أَحْيَاهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَذُو فَضْلٍ عَلَى النَّاسِ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَشْكُرُونَ ﴿243﴾



دعا برای دفع مورچه​

به تجربه رسیده برای دفع مورچه یک مورچه را بگیرد و سه مرتبه این آیه را بر او بخواند :

يَا أَيُّهَا النَّمْلُ ادْخُلُوا مَسَاكِنَكُمْ لَا يَحْطِمَنَّكُمْ سُلَيْمَانُ وَ جُنُودُهُ وَهُمْ لَا يَشْعُرُونَ.

و به مورچه بدمد و مورچه را رها کند همه فرار می کنند.



دعا برای دفع حشرات موذی, آیه برای دفع مار و عقرب و دفع همه پشه ها, دعا برای دفع مار و عقرب و دفع همه پشه ها

دعاهایی برای دفع حشرات موذی


دعایی دیگر برای دفع مورچه​

برای رفتن مورچه در ظرف تمیزی دعای «الحمدُلله بِاهیاً شِراهیاً سَاُرِیکم بِاهیاً شراهیاً» را بنویسد و آن را با آب بشویید و آن آب را به خانه ای که مورچه درآن است بپاشد، همه ی مورچه ها می روند.



همچنین اگر مورچه به سراغ ظرف شیرینی هایتان رفته و می خواهید از این کار جلوگیری کنید می توانید دست هایتان را اطراف ظرف شیرینی تان بکشید و همزمان این دعا را بخوانید: «هذا لِوکیل القاضی یا هذا لرسول القاضی یا هذا لِغلام القاضی»



دفع حشرات و حیوانات موذی :​

ابن عباس از پیامبر اکرم صل الله علیه و اله نقل کرده است که حضرت فرمودند : هر گاه بر منزلی وارد شدید و از حیوانات و حشرات آن می ترسید بگویید :



أُعُوُذُ بِكَلِمَاتِکَ اللَّهِ التَّامَّاتِ‏ مِنْ‏ شَرِّ مَا خَلَقَ‏



هر گاه چنین گفتید تا زمانی که از آن منزل خارج نشوید آسیبی به شما نخواهد رسید. قرطبی صاحب تفسیر معروف می گوید : این خبر صحیح است از زمانی که آن را شنیدم به آن عمل کردم و هیچ آسیبی به من وارد نشد تا آنکه شبی آن را ترک کردم و نگفتم همان شب من را عقرب گزید.



دعا برای دفع مور و ملخ و مار و عقرب​

به موی بز یا بر پشم میش بخواند ودر سوراخ ایشان گذارد، مور ازآنجا بگریزد:



قَالَتْ نَمْلَةٌ يَا أَيُّهَا النَّمْلُ ادْخُلُوا مَسَاكِنَكُمْ لاَ يَحْطِمَنَّكُمْ سُلَيْمَانُ وَجُنُودُهُ وَهُمْ لاَ يَشْعُرُونَ (نمل 18)



دعایی دیگر برای دفع مور و ملخ و مار و عقرب :​

برای دفع جمیع حشرات موذی و ملخ و مار و کژدم و ... . این دعا را بنویسید در فصل یا در خانه آویزان کنید، حشرات موذی دفع می شوند
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا