پی آر پی برای رشد مو موثره نی نی سایت

  • نویسنده موضوع تابان
  • تاریخ شروع
آیا پی آر پی در رشد مجدد مو تاثیر دارد؟

برای پاسخ به این سوال که آیا پی آر پی مو تاثیر دارد باید بگوییم که نتایجی که افراد مختلف از این درمان می‌گیرند بسیار متفاوت است. معیار‌هایی مانند سطح پلاکت خون و سلامت عمومی بدن نیز در افراد مختلف متفاوت است. برای مثال ممکن است غلظت پلاکت خون شما پایین باشد و در نتیجه این درمان برای شما نتیجه مطلوب نداشته باشد. با این حال مطالعات نشان داده‌اند که پروتئین‌های موجود در PRP می‌توانند به رشد مجدد مو کمک می‌کنند. در مرحله اول پیشنهاد می‌کنیم به صورت حضوری توسط پزشک متخصص ویزیت شوید و سطح انتظار خود از نتیجه درمان را بیان کنید.


پژوهش‌ها نشان داده‌اند از PRP (پلاسمای غنی شده خون) برای درمان‌های متعددی می‌توان استفاده کرد. که یکی از آن‌ها آلوپسی آندروژنیک یا طاسی با الگوی مردانه است که به خاطر عوامل ژنتیکی و تغییر هورمون‌ها رخ می‌دهد.


آیا ریزش مو بعد از پی آر پی طبیعی است؟

ریزش مو بعد از پی آر پی کاملا طبیعی است، و شما موقتا دچار ریزش مو می‌شوید. چون موهای سالم‌تر و ضخیم‌تر در حال رشد هستند و موهای قدیمی را به بیرون هل می‌دهند تا جایگزین آن‌ها شونند.


آیا پی آر پی در درمان ریزش مو موثر است؟

بله. شواهد بالینی نشان می‌دهند که پی آر پی به درمان ریزش مو کمک می‌کند. نتایج پی آر پی بلند مدت است و تکرار سالیانه این دمان، بعد از گذراندن دوره درمانی اولیه، می‌تواند به تداوم اثربخشی آن کمک کند.
 
بالا