پیشنهاد کادو و هدیه برای پسر نوجوان 🎁

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
ثمین

ثمین

.
ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
8/1/23
نوشته‌ها
1,636
پسندها
3,565
امتیازها
113
مدال ها
6
Gifts for teen boys

کادو و هدیه برای پسر نوجوان می‌خواهید بخرید؟ در این مطلب بهترین هدیه های مناسب پسران نوجوان را برایتان معرفی خواهیم کرد لطفا با ما همراه باشید.

کوله پشتی مسافرتی؛ ایده‌ای ناب برای کادو تولد پسر نوجوان
کوله‌ پشتی یکی از مواردی است که بیشتر مواقع برای پسرهای نوجوان کاربرد دارد. به همین دلیل، به‌احتمال ‌زیاد کوله‌پشتی قبلی‌شان قدیمی شده و دیگر رنگ‌وروی سابق را ندارد. اگر چنین نباشد هم مطمئن باشد از داشتن یک کوله‌پشتی جدید خوشحال خواهند شد.

برای پسرانی که زیاد اهل تفریح، مسافرت و کوه رفتن هستند کوله پشتی کادوی تولد مناسبی است. با این هدیه او در طول مسافرت و تفریح دائما به یاد شما خواهد افتاد.

دفترچه یادداشت؛ بهترین ایده برای علاقه‌مندان به کتاب و نویسندگی
بعضی فقط ارزش مادی هدیه برایشان مهم است و میزان هزینه‌ای که پشت خرید آن هدیه است آن‌ها را خوشحال یا ناراحت می‌کند. برای بعضی مهم است که چقدر هدیه‌ای که می‌گیرند نشان می‌دهد هدیه‌دهنده آن‌ها را می‌شناسد و به علایق شان اهمیت می‌دهد.

اگر برای تولد دوست یا عضو خانواده خود می‌خواهید هدیه بخرید و هنوز نمی‌دانید چه هدیه‌ای برای او مناسب است، به علاقه‌مندی‌ها و دلبستگی‌هایش فکر کنید. آیا از این تیپ افرادی است که هر جا دفترچه یادداشت تازه و خاصی می‌بیند برای خودش می‌خرد؟ دفترچه یادداشت‌های رنگارنگ برای کاربردهای متفاوت دارد؟ کتاب زیاد می‌خواند و چیز میز زیاد می‌نویسد؟ همیشه همراهش دفترچه یادداشت دارد؟

پس این همان فردی است که از هدیه گرفتن دفترچه یا دفترچه‌های یادداشت خاص و با طراحی‌‌های ویژه به عنوان هدیه تولد بسیار شاد خواهد شد.

دفترچه یادداشت به خصوص با جلد چرم یک کادوی تولد شیک و جذاب است. اگر که او به نویسندگی علاقه داشته باشد از این هدیه شما خوشحال می‌شود و در غیر این صورت هم شما می‌توانید با چنین هدیه‌ای او را تشویق به نوشتن کنید.

لیوان جادویی یا ماگ حرارتی؛ لیوانی که جادو می کند!
لیوان جادویی یک ایده بسیار مناسب برای کادو تولد پسر نوجوان است.

به طور کلی لیوان جادویی یک هدیه منحصر به فرد برای پسرها به حساب می‌آید. این لیوان با حرارت تغییر رنگ می‌دهد و می‌تواند یک هدیه جذاب برای نوجوانان محسوب شود.

خوردن قهوه و چای هر روز صبح برای اکثر آقایان یک امر ضروری است. یک لیوان جادویی که با حرارت تغییر رنگ می‌دهد خوردن چای و قهوه را لذت‌بخش‌تر می‌کند. بنابراین می‌تواند کادوی جالبی برای پسرهای علاقه‌مند به چای و قهوه باشد.

سرکلیدی؛ ارزان و به یادماندنی
سرکلیدی هم از آن نوع کادوهای شیک و ارزان قیمت است که می‌تواند یک ایده تولد برای هر سنی باشد.

اگر به دنبال یک کادوی تولد پسرانه ارزان اما به‌یادماندنی هستید یک سرکلیدی فولادی با یک پیام حک شده بر روی آن می‌تواند یک هدیه مناسب و ارزان برای بیان عشق و محبت شما نسبت به پسر مورد نظرتان باشد.

کیف لپ تاپ؛ مناسب کسانی که سرشان دائماً در لپ تاپ است!
کیف لپ تاپ یک کادوی تولد مناسب برای آقایانی است که دائماً با لپ تاپ سر و کار دارند و همیشه و همه جا لپ تاپشان را همراه خود می‌برند.

بنابراین می‌توان گفت که این یک کادوی تولد شیک و کاربردی برای پسرهای جوان و بزرگسال و همچنین آقایان است.

دستبند؛ شیک و پرکاربرد برای خوش تیپ ها
نوجوانان در این سن بیشتر به پوشاک و تیپ خود می رسند و نسبت به چیز های دیگر علاقه نشان می دهند. بنابراین اگر به‌دنبال هدیه تولد برای پسرهایی که به تیپ و استایل خود می‌رسند هستید، دستنبدهای جذاب و شیک با هزینه مناسب برای مخاطبتان تهیه کنید.

دستبندها می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. این دستبندها با قیمت مناسب و طراحی جذاب از پرفروش‌ترین کادوها برای پسرها هستند.

دستبند تناسب اندام؛ مناسب پسران ورزشکار
این هدیه به‌عنوان بهترین کادو برای کسانی است که در زمینه تناسب‌اندام فعالیت می‌کنند.

اگر فرد برای کاهش وزن در تلاش است به او مچ‌بند تناسب‌اندام هدیه بدهید، زیرا با استفاده از این کادو می‌تواند انگیزه کافی برای کاهش وزن پیدا کند. این هدیه برای تمام نوجوانانی که به تناسب‌اندام خود اهمیت می‌دهند، بسیار عالی است.

مجموعه وسایل شخصی؛ به جذابیت بیفزایید!
وسایل لوازم شخصی نیز می‌تواند ایده مناسبی برای کادو تولد پسر نوجوان و حتی بزرگسالان باشد. این لوازم شخصی می‌تواند یک مجموعه کامل از لوازم آرایشی و بهداشتی مثل ریش تراش، کرم مرطوب کننده، ادکلن و … باشد.

امروزه داشتن ریش مطابق مد روز نشانه‌ جذابیت و زیبایی برای مردان و پسران جوان است. اگر پسر مورد نظر شما هم چنین عقیده‌ای دارد و همیشه ریش می‌گذارد؛ یک ژل نرم کننده ریش نیز می‌تواند ایده جالبی به عنوان کادوی تولد او باشد.

کیف پول؛ مورد پسند همه پسرها!
کیف پول یکی از وسیله‌های ضروری برای هر فردی هست که محدودیت سنی ندارد. کیف پول می‌تواند یک کادو تولد برای پسران در هر سنی باشد که می‌توانید برای او خریداری کنید.

کیف پول چیزی است که هر مردی به آن نیاز دارد. این یکی از ماندگارترین هدیه‌‌های تولد است که تا سال‌ها می‌شود از آن استفاده کرد. بنابراین می‌توان گفت که کیف پول یکی از مناسب‌ترین هدیه‌ها برای همه پسرها و آقایان است.

هارد اکسترنال
هر شخصی از دریافت یک هارد اکسترنال به عنوان کادو استقبال خواهد کرد. هارد اکسترنال بهترین وسیله برای ذخیره اطلاعات و عکس‌ها و فیلم‌های هر شخصی است. بنابراین اهدای یک هارد اکسترنال برای یک پسر نوجوان را به شما توصیه می‌کنیم.

هدفون بی سیم؛ پسرها عاشقش هستند!
همانطور که می‌دانید امروزه موسیقی یک عضو جدا ناپذیر از زندگی تمام آدم‌ها است. اگر دنبال کادو تولد برای پسرهای نوجوان می‌گردید محصولاتی مانند هدفون و هدست که برای بهتر شنیده شدن صدای موسیقی استفاده می‌شوند، می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

امروزه افراد زیادی علاقه‌مند به موسیقی هستند. در نتیجه این هدیه می‌تواند برای هر شخصی مناسب باشد و محدودیت سنی ندارد. همچنین روز به روز بر تعداد این افراد افزوده می‌شود.

اگر دنبال خرید کادو تولد برای پسر نوجوان هستید، به شما هدفون بی‌سیم را پیشنهاد می‌کنیم. پسرها در این سن علاقه‌مند به این‌گونه وسیله‌ها هستند و از این هدیه‌ها بسیار استقبال می‌کنند.

ساعت مچی؛ شیک و مناسب پسرهای وقت شناس
اگر دنبال خرید یک هدیه خاص و جذاب هستید به شما ساعت مچی را پیشنهاد می‌کنیم. این هدیه می‌تواند برای هر فردی جذاب و زیبا باشد، ولی باید قبل از خرید از سلیقه فرد آگاه شوید زیرا هر فردی از هر نوع ساعت مچی استفاده نمی‌کند.

اگر می‌خواهید فرد در طول روز به یاد شما باشد، می‌توانید به وی ساعت مچی به‌عنوان کادوی تولد هدیه بدهید. با این کار هر زمان به ساعت نگاه بیاندازد به یاد شما می‌افتد و از هدیه شما خوشحال می‌شود.

این کادو نسبت به بقیه هدیه‌‌ها شاید گران‌تر باشد. در نتیجه قبل از خرید آن به جیب خود نگاهی بیندازید.

ساعت هوشمند
هدیه‌ای شیک و گران‌قیمت. این هدیه می‌تواند موجب شود هر کسی از شدت شوق، فریاد بکشد. ساعت هوشمند وقتی به مچ بسته می‌شود، ضربان قلب و تعداد قدم‌ها را محاسبه می‌کند. بنابراین برای ورزش کردن کمک خوبی به ‌حساب می‌آید. البته این ساعت ها قابلیت‌های دیگری هم دارند. برخی از آن ها ضد آب نیز هستند.

فوتبال دستی؛ برای پسرهای عاشق فوتبال
هیچ‌چیز در جهان به اندازه فوتبال برای پسرها هیجان‌انگیز نیست. مهم نیست که او طرفدار کدام تیم فوتبال باشد شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد یک میز فوتبال دستی به او بدهید تا در اوقات فراغت خود به همراه دوستانش با آن سرگرم شود و لذت ببرد.

فوتبال دستی یکی از پرطرفدارترین وسایلی است که پسرها به آن علاقه‌مند هستند. یکی از بهترین کادوهای مناسب برای پسر نوجوان فوتبال دستی است.

این وسیله برای اوقات فراغت هر پسری بسیار با ارزش است زیرا می‌تواند در کنار دوستان خود به بازی و تفریح بپردازد. فوتبال دستی برای تمام طرفداران فوتبال در این سن یک هدیه مناسب است.

ست عطر و ادکلن مردانه؛ همه قبولش دارند!
در همه نقاط جهان ادکلن بهترین هدیه تولد برای آقایان در هر سنی هست. در نتیجه اگر به دنبال هدیه شیک و جذاب هستید، بهتر است از ست عطر و ادکلن استفاده کنید.

این هدیه مناسب افرادی است که با آن‌ها رودربایستی دارید و یا به آن اهمیت می‌دهید. همچنین در دنیا هیچ فردی وجود ندارد که ادکلن را هدیه بدی بداند و یا آن را به‌عنوان کادو شیک و عالی قبول نکند.

اگر می‌خواهید کادویتان کمی متفاوت باشد، می‌توانید یکی از مدل‌های عطرهای جیبی را تهیه کنید که می‌شود همه‌جا آنها را همراه داشت و به‌راحتی استفاده کرد.

بسکتبال رومیزی
اگر دنبال یک کادوی تولد جالب و سرگرم کننده و البته جدید برای پسرتان هستید بسکتبال رومیزی می‌تواند گزینه‌ خوبی باشد.

این هدیه تولد جالب برای آقایان و پسرانی که شاغل هستند نیز مناسب است زیرا می‌توانند در مواقعی که از کار خسته می‌شوند چند دقیقه‌ای را با آن سرگرم شوند و خستگی کار را از تن بیرون کنند.

لباس؛ تنوع بالا و همه پسند
پسرها و آقایان معمولا به اندازه خانم‌ها اهل خرید لباس برای خودشان نیستند. از این رو شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد برای پسر مورد نظرتان یک لباس جدید مثل یک تی شرت، سویی شرت، پیراهن، کفش و … را در نظر بگیرید. علاوه بر لباس به سراغ وسایل جانبی پسرانه نیز مثل دکمه سردست، ساعت، کمربند و … نیز می‌توانید بروید.

اگر دوست دارید لباس هدیه بدهید و درباره نوع و مدل لباس موردنظرتان تردید دارید، بهتر است به فکر خرید شلوار جین باشید. شلوارهای جین را تقریبا همه دوست دارند؛ به‌خصوص که می‌توانند آن را با هر لباسی ست کنند.

هودی و سویشرت
هرچند حالا دیگر در بیشتر مناطق فصل مناسب برای پوشیدن این لباس‌ها نیست، نمی‌توانیم منکر علاقه پسرهای نوجوان به پوشیدن انواع مدل‌ها و طرح‌های هودی و سویشرت شویم. حتما از گرفتن این هدیه خوشحال خواهند شد و هودی و سویشرت را در کمد لباس‌هایشان نگه خواهند داشت تا فصل مناسب برای پوشیدنشان برسد.

بلوز، پیراهن و تی‌ شرت
بلوز، پیراهن مجلسی و تی‌ شرت هم از انتخاب‌های بسیار خوب کادو برای نوجوان پسر هستند. می‌توانید هنگام خرید، طرح و مدل ساده‌ای را انتخاب کنید که بتواند با سایر لباس‌هایش بپوشد.

مجسمه؛ یک هدیه محبوب برای پسرهای نوجوان
مجسمه‌های دکوری از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر انواع مجسمه برخودار می‌باشند. از این رو شما می‌توانید با خرید هدیه مجسمه دکوری عزیزان خود را خوشحال کنید.

این نوع هدیه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود بوده و با توجه به طرح مجسمه برای تمامی سنین هدیه‌ای زیبا می‌باشند. با خرید هدیه مجسمه دکوری و تزیینی با طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های متفاوت و زیبا می‌توانید عزیزان خود را خوشحال کنید.

مجسمه یک کادوی تولد زیبا برای همه پسران و آقایان جوان است که می‌توانند با آن میز اتاق یا دفتر کار خود را تزیین کنند. برای اینکه بر لب شخص گیرنده، لبخند هدیه بیاورید، می‌توانید به سراغ مجسمه شخصیت‌های کارتونی و محبوب او بروید.

کنسول بازی؛ برای نوجوانان عاشق گیم
خرید هدیه برای گیمرها و عاشقان بازی کار چندان ساده‌ای نیست و کمتر کسی از ابزارهای عجیب و غریب آنها سر در می‌آورد.

خرید هدیه برای گیمرها و دوست‌داران بازی‌های ویدیویی برای بسیاری از افراد کار آسانی به نظر نمی‌رسد. هرچه باشد گیمرها سلایق خاص خودشان را دارند که معمولاً برای غیرگیمرها آنقدرها هم ملموس نیست.

کنسول بازی یکی از بهترین کادوهای تولدی است که می‌شود برای یک پسر نوجوان گرفت. با استفاده از کنسول بازی می‌تواند همه بازی های گرافیکی و ویدیویی را تجربه کند و سرگرم شود. این هدیه تولد ممکن است هزینه زیادی روی دست شما بگذارد اما با این حال ارزش شاد کردن پسرتان را دارد.

اگر حاضر به تقبل هزینه زیادی برای کادو تولد هستید، می‌توانید پلی استیشن 5 به نوجوانان هدیه دهید.

سازهای موسیقی؛ موزیسین ها را خوشحال کنید!
سازهای موسیقی جزو بهترین کادوهای تولدی است که می‌توانید برای هر پسری که به موسیقی علاقه مند است بخرید.

اگر کسی که می‌خواهید برایش کادو بخرید علاقه زیادی به یادگیری موسیقی دارد هدیه‌ای مثل گیتار می‌تواند برایش به عنوان یک انگیزه کامل برای یادگیری موسیقی عمل کند. همانند گیتار، هر ساز موسیقی دیگری را می‌توانید انتخاب کنید. گیتار را صرفاً به عنوان مثال ذکر کردیم.

اسپیکر ضد آب؛ برای علاقه مندان به موسیقی
اسپیکر ضد آب؛ برای علاقه مندان به موسیقی
کدام پسر نوجوانی است که عاشق موسیقی نباشد؟ اسپیکر ضدآب بلوتوث‌ دار هدیه‌ای فوق‌العاده برای پسران نوجوان است. آنها می‌توانند فهرستی از آهنگ‌های موردعلاقه‌شان را در آن ذخیره کنند و حتی در استخر به این آهنگ‌ها گوش بدهند!

این هدیه تولد صرفا برای پسرانی است که علاقه زیادی به شنیدن آهنگ و موسیقی دارند. با چنین کادویی حتی در حمام و زیر دوش آب هم می‌توانند آهنگ مورد علاقه خودشان را گوش کنند.

عینک سه بعدی و آفتابی؛ هدیه‌ای شیک
عین سه بعدی یک هدیه تولد مناسب برای تولد پسران نوجوان و جوانی است که همیشه به دنبال هیجان هستند. با چنین هدیه‌ای آن‌ها می‌توانند در هنگام بازی کردن و تماشای فیلم بهترین تجربه را داشته باشند.

همچنین اگر قصد خرید کادو برای نوجوان پسر دارید و راجع‌ به علاقه‌مندی‌های او اطلاعات چندانی ندارید، می‌توانید یکی از مدل‌های ساده عینک آفتابی را انتخاب کنید (مثل عینک ساده ری‌ بن با فریم مربعی‌شکل که تقریباً با هر لباسی می‌شود آن را ست کرد).

دوربین دیجیتال؛ برای علاقه مندان به عکاسی
دوربین می‌تواند یک کادوی تولد عالی برای پسری باشد که علاقه زیادی به عکاسی دارد ولی دوربین ندارد. بنابراین این هدیه شما می‌تواند انگیزه بزرگی برای او باشد.

دوربین عکاسی چاپ سریع
دوربین عکاسی چاپ سریع هم ایده مناسب کادو تولد پسر نوجوان است. کادویی که از گرفتن آن بسیار خوش‌حال خواهند شد و با عکس‌برداری و چاپ سریع آن اوقات خوشی را تجربه خواهند کرد.

پاور بانک؛ موبایل ها همیشه شارژ هستند!
یک هدیه تولد فوق العاده برای همه و خصوصا پسران جوان و نوجوانی است که به طور مداوم از گوشی خود استفاده می‌کنند.

با چنین هدیه‌ای هیچ وقت نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نیستند و از آنجایی‌که آن را همیشه به همراه دارند دائما به یاد شما می‌افتند.

باکس شکلات؛ همه دوستش دارند
فرقی نمی‌کند که فردی که می‌خواهید برایش کادو بخرید چندساله است، دختر است یا پسر؟ زیرا عشق به شکلات هرگز از بین نمی‌رود و ربطی هم به جنسیت ندارد.

بنابراین می‌توان گفت که شکلات یکی از مطمئن‌ترین و موثرترین هدیه‌ها برای تولد همه‌ کسانی است که شکلات دوست دارند.

پوستر برای دیوار اتاق خواب
یک کادو تولد جالب و متفاوت دیگر که می‌توان برای پسرها در نظر گرفت پوستر برای اتاق خوابشان است.

این پوستر می‌تواند عکس یکی از شخصیت‌های مورد علاقه او مثل سوپر استارها یا فوتبالیست‌های معروف و یا یک پوستر با یک پیام یا نقل قول انگیزشی و الهام بخش باشد.

پازل
پازل در طرح‌ها و ابعاد مختلف می‌تواند برای مدتی یک نوجوان را سرگرم کند. با اهدای یک پازل، ضمن اینکه او را برای مدتی سرگرم می‌کنید، می‌توانید یک تابلوی زیبا برای نصب بر روی دیوار اتاق خوابش نیز به او داده باشید.

خودنویس؛ مناسب پسرهای نویسنده
اگر پسر مورد نظر شمادر طول روز زیاد مشغول نوشتن است و یا اینکه به نویسندگی علاقه‌مند است و اوقات فراغتش را با نوشتن پر می‌کند پس خودکار جزو وسایلی است که زیاد با آن سر و کار دارد.

بنابراین یک خودنویس زیبا با یک پیام حکاکی شده بر روی آن می‌تواند گزینه خوبی به عنوان هدیه تولد برای او باشد.

بلیت رویدادهای مختلف؛ پسرتان را غافلگیر کنید!
یک هدیه مناسب و ارزان برای پسرها بلیط برای رویداد‌های مختلف مورد علاقه او مثل بلیت یک مسابقه ورزشی، بلیت کنسرت، نمایش و … است.

همیشه که هدیه‌های تولد نباید گران قیمت باشند گاهی همین که به یاد او باشید و سعی کنید با یک کار کوچک او را خوشحال کنید برایش به اندازه یک دنیا ارزش دارد.

توپ فوتبال؛ برای پسران اهل بازی
خرید یک توپ فوتبال یا فوتسال، یکی دیگر از ایده های جذاب برای پسران جوان است. افرادی که به صورت هفتگی مشغول فوتبال بازی کردن در زمین چمن یا سالن هستند را با خرید یک توپ فوتبال بسیار خوشحال خواهید کرد.

کتاب؛ هدیه ای برای تشویق به مطالعه
کتاب نوجوانان هم کادوی مناسبی برای کادو تولد پسر نوجوان است. با هدیه‌دادن کتاب می‌توانید آنها را به کتابخوانی و مطالعه تشویق کنید و کمک کنید تا اوقات فراغت خود را به بیهودگی نگذرانند.

فقط به کمی تحقیق و جست‌وجو نیاز دارید تا موضوعات و کتاب‌های مناسب سن‎شان را پیدا کنید

ست لوازم شنا؛ برای دوستداران استخر
بیشتر پسرها عاشق رفتن به استخر و شنا کردن هستند. مخصوصاً در فصل تابستان یکی از بهترین تفریحات پسران نوجوان می‌تواند همین باشد و یک ست لوازم شنا حتماً لازم می شود.

ست لوازم شنا شامل مایو، عینک شنا، گوش گیر و بینی گیر، کلاه شنا و حوله می‌شود که می‌توانید با هزینه نه چندان زیاد به آسانی تهیه نمایید.

ماشین اصلاح صورت
برای نوجوانان مرتب و منظمی که همیشه عادت دارند صورتشان تمیز باشد ماشین اصلاح یا ریش تراش یک هدیه ضروری است. ماشین اصلاح وسیله‌ای است که همیشه به درد آقایان می‌خورد حتی اگر یکی از آن را در خانه داشته باشند.

نگران این نباشید که شاید ماشین اصلاح به دردشان نخورد یا از آن استفاده نکنند، ماشین اصلاح برای آقایان مانند دستگاه اپیلاتور برای خانم‌ها است. همان‌قدر کاربردی و همان‌قدر حیاتی.

اسکوتر؛ برای پسران پر جنب و جوش!
اولین پیشنهاد ما برای هدیه تولد آقا پسرهای پرجنب و جوش و پر انرژی اسکوتر است. اسکوتر وسیله‌ای هیجان‌انگیز برای پسرهای نوجوان به حساب می‌آید و می‌توانند با استفاده از آن در اوقات فراغت انرژی خود را تخلیه کنند.

اسکوتر ها در دو نوع ساده و برقی در بازار موجود هستند. اسکوترهای ساده از قیمت پایین‌تری برخوردار بوده و فعالیت بدنی بیشتری برای نوجوان به همراه دارند. نوع برقی اسکوترها دارای تکنولوژی بالایی بوده و مسلماً از قیمت بالایی نیز برخوردارند و می‌تواند برای یک پسر نوجوان یک هدیه سورپرایز کننده باشد

تخته دارت
تخته دارت ایده‌ای مناسب برای نوجوانان است. هر انسانی در هر سن و سالی، عاشق بازی‌هایی همچون دارت است و با اهدای این وسیله، ساعت‌ها او را سرگرم خواهید کرد.

اسکیت بورد
اگر مخاطب شما عاشق اسکیت سواری است، خرید یکی از انواع اسکیت بورد می‌تواند او را به خوشحال‌ترین فرد زمین تبدیل کند.

کفش اسکیت
دیگر وسیله‌ای که عاشقان اسکیت سواری را خوشحال می‌کند. با خرید کفش اسکیت، می‌توانید هم آرزوی او را برآورده کنید و هم موجبات تفریح او را فراهم کنید.

دوچرخه؛ با یک تیر دو نشان بزنید!
اگر که بودجه مناسبی را برای یک کادوی تولد پسرانه در نظر گرفته اید، دوچرخه را حتماً در لیست خود نگاه دارید.

پسرها در هر سن و سالی که باشند عاشق دوچرخه و دوچرخه سواری هستند. در ضمن هدیه یک دوچرخه باعث می‌شود تا فعالیت‌های بدنی و ورزشی نوجوان هم افزایش یابد و با این‌کار همزمان با یک تیر دو هدف را نشانه می‌روید.

کاور و کیس موبایل
برای خرید این مورد بهتر است از مدل موبایل شخص موردنظرتان مطلع باشید. البته کاورها و کیس‌هایی هم هستند که برای بیشتر مدل‌ها کارایی دارند.

همچنین اگر بخواهید کادویتان کمی بیشتر جلب‌توجه کند، می‌توانید از انواع کاورها و کیس‌هایی استفاده کنید که چند کاربرد دارند (مثل کاورهایی که جای مخصوصی برای قراردادن کارت اعتباری و پول نقد دارند).

کارت هدیه
اگر خرید موارد بالا شما را به خود جذب نکرد و همچنان برای خرید یک هدیه مناسب به مخاطب خود تردید دارید، می‌توانید کارت هدیه برای او تدارک ببینید. کارت هدیه در مبالغ مختلف می‌تواند هر فردی را خوشحال کند و حال خود اوست که با پولی که دریافت کرده است، می‌داند که بهترین هزینه ممکن چه وسیله‌ای است.

کلام آخر...
خرید کادو برای نوجوان پسر کار چندان دشواری نیست؛ تنها کافی است کمی راجع‌به شخص موردنظرتان و علاقه‌مندی‌هایش اطلاعات داشته باشید و باتوجه‌به هزینه‌ای که برای این منظور کنار گذاشته‌اید، هدیه مناسب را بخرید. اگر به موسیقی علاقه دارد، می‌توانید تجهیزاتی مثل هدفون یا اسپیکر برایش بخرید و به‌این‌شکل خوش‌حالش کنید. اگر در کلاس‌های هنری مثل ساززدن یا نقاشی شرکت می‌کند، می‌توانید به فکر خرید وسایلی باشید که به پیشرفت او کمک می‌کنند. به‌هرحال هدیه موردنظرتان باید برایش کارایی داشته باشد یا آنکه به پر کردن اوقات فراغتش کمک کند. تنها دراین‌صورت است که خوش‌حال خواهد شد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا