هر آنچه باید در مورد جدیدترین گوشی اپل بدانید

  • نویسنده موضوع Hesam
  • تاریخ شروع
Hesam

Hesam

Male
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
6/10/22
نوشته‌ها
97
پسندها
198
امتیازها
33
جنسیت

فرق آیفون ۱۴ پرو مکس اپل در مقابل آیفون ۱۴ پرو:

مدل ‌‌های آیفون ۱۴ اپل از نظر طراحی شبیه به مدل‌های آیفون ۱۳ هستند و دارای لبه‌‌های صاف، محفظه آلومینیومی‌درجه یک و پشت شیشه‌ای است که امکان شارژ بی‌ سیم را فراهم می‌کند.

طرح

آیفون ۱۴ اساسا مشابه آیفون ۱۳ است و به غیر از رنگ‌های جدید، هیچ به روز رسانی در طراحی خود ندارد. این همان طراحی با لبه‌های مربعی است که اپل برای آیفون‌های سال گذشته نیز از آن استفاده می‌کرد. اندازه آیفون ۱۴ اپل ۶.۱ اینچ است، در حالی که آیفون ۱۴ پلاس با صفحه نمایش بزرگتر، ۶.۷ اینچ اندازه دارد، اندازه ای برابر با آیفون ۱۴ پرو مکس.

قیمت و در دسترس بودن

قیمت آیفون ۱۴ از ۷۹۹ دلار برای حافظه ۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود، در حالی که قیمت آیفون ۱۴ پلاس از ۸۹۹ دلار برای حافظه ۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود. فضای ذخیره سازی اضافی با قیمت بالاتر نیز در دسترس است. پیش ‌سفارش‌ها از ۹ سپتامبر آغاز شده بود، علاوه بر این عرضه آیفون ۱۴ از روزهای ۱۶ سپتامبر نیز اتفاق افتاده بود. در حالی که آیفون ۱۴ پلاس با سایز بزرگتر، ۷ اکتبر عرضه می‌‌شود و حالا زمان مناسبی برای پیش سفارش‌ها است

رنگ‌ها

اپل چندین سال است که مجموعه آیفون‌های استاندارد خود را در طیفی از رنگ‌های روشن عرضه می‌کند. مدل‌های آیفون ۱۴ در رنگ‌های
آبی،
بنفش، نقره ای و قرمز عرضه می‌شوند

 14     14  e1665053772369


سایر ویژگی‌های دوربین نسل جدید گوشی‌های اپل

  • Smart HDR 4: حداکثر چهار نفر را در یک تصویر تشخیص می‌دهد و کنتراست، نور و حتی رنگ پوست را برای هر فرد بهینه می‌کند تا همه به بهترین شکل ظاهر شوند.
  • سبک‌های عکاسی: فیلترهای هوشمند و قابل تنظیمی‌که می‌توانند کارهایی مانند پررنگ یا کم رنگ کردن رنگ‌ها را بدون تاثیر بر رنگ پوست انجام دهند.
  • بر خلاف فیلتری که روی کل تصویر اعمال می‌شود. شما می‌توانید از این فیلترها به طور انتخابی روی یک تصویر نیز اعمال کنید. تنظیم رنگ، کنتراست تنظیم سایه‌های تیره تر یا عمق رنگ‌ها، تنظیم رنگ‌های گرم و سر، همه قابل تنظیم هستند. بنابراین می‌توانید همان طور که دوست دارید عکس بگیرید و آن را ویرایش کنید.



آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۴ پرو:​


.عکاسی در شب: با این گوشی می‌توانید در موقعیت‌های کم نور عکاسی کنید. نوردهی در حالت شب با دوربین اصلی آیفون ۱۴ تا ۲ برابر سریع‌تر است.
  • Deep Fusion: در شرایط نوری متوسط تا کم کار می‌کند و همه جزئیات عکس را به نمایش می‌گذارد.
  • حالت پرتره: روی سوژه عکس متمرکز می‌شود در حالی که پس زمینه را محو می‌کند.
  • نور پردازی پرتره؛ نور عکس‌های حالت پرتره را با افکت‌هایی که شامل طبیعی، استودیو، کانتور، استیج، استیج مونو لایت، تغییر می‌‌دهد.
  • فلاش True Tone: فلاش True Tone فلاش داخلی است. و به گونه ای طراحی شده که با نور محیط مطابقت داشته باشد. تا تعادل سفیدی عکس را هنگام استفاده از بین نبرد. فلاش آیفون 14 روشن تر است و نور ثابت تری دارد.
  • پانوراما: عکس‌های پانوراما را تا ۶۳ مگاپیکسل می‌گیرد.
  • حالت عکس گرفتن پشت سر هم که به شما اجازه می‌دهد تا مجموعه ای از عکس‌ها را یکباره بگیرید
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا