نکاتی برای گذراندن وقت با کودکان و درگیر شدن با آنها

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
بسیار مهم است. برای یافتن نکاتی برای گذراندن وقت با کودکان و درگیر شدن با آنها، ادامه مطلب را بخوانید.
در دنیای امروز، والدین با بسیاری از مسائل زندگی خود کاملاً مشغول هستند و از این رو زمانی را برای گذراندن با خانواده و فرزندان پیدا نمی کنند. تعداد کمی از والدین فکر می کنند که صرف یک ساعت با فرزندان در یک روز بیش از اندازه کافی است. به خصوص، این یک ساعت کاملاً روی فعالیت های معمولی مانند تماشای تلویزیون، بیرون رفتن برای فیلم و ناهار یا مهمانی شام و غیره است.
لازم است والدین بدانند که گذراندن وقت ارزش با فرزندان فراتر از صرف یک ساعت وقت است. وقتی کودک برای تقسیم افکار یا احساسش وقت ندارد، به راحتی و دائماً به این فکر می کند که آیا اعمال درست است یا غلط. چنین چیزهایی زمانی برای بچه ها دردسر ایجاد می کند که مجبور به تصمیم گرفتن نیست.


1. زمان ایجاد ایمان
اگر پدر و مادر بسیار متدین و خاص هستند، خوب است کمی وقت بگذارند، بنشینند و حرف خدا را با بچه ها توضیح دهند. این امر به کودکان امکان می‌دهد تا بفهمند که از آنها در زمینه عبادت چه انتظاری می‌رود و به آنها اجازه می‌دهند که همه اعمال نیک را به دست آورند. موعظه تمام وقت باعث می شود که آنها منحرف شوند و از این رو، خوب است که تمرین هفتگی یا روزهای متناوب داشته باشید.

2. اجازه دهید فرزندتان آرام بگیرید
اولویت های اصلی را برای گذراندن وقت با کودکان به جای نشستن در دفتر کار برای تمام مدت تعیین کنید. زمانی که کودک از مدرسه یا هر کلاسی برگشت، چند ساعت را به کودک اختصاص داد تا بماند و در فعالیت‌های سرگرم‌کننده مانند بازی‌های داخل و خارج از خانه، نقاشی، نقاشی، خواندن کتاب‌های داستان و غیره شرکت کند. این کار به کمک می‌کند سرحال شود و از شر ساییدگی ناشی از روال روزانه باشد.

3. برای برنامه ریزی کنید
اگر کودک در مورد تحصیل و شغل بسیار مشخص باشد، فرصت بسیار خوبی برای والدین است تا در مورد موضوع صحبت انجام شود. زمانی را برای برنامه ریزی برای برنامه ریزی کنید و با تمام راه های ممکن برای موفقیت در شغل و زندگی به آنها انگیزه بدهید. از این طریق، کودکان می‌توانند ایده‌ها و هدف‌هایی را برای شروع تصمیم خود دریافت کنند.

4. از افکار غیر ضروری دوری کنید
وقتی کودک تحت نظارت والدین زیادی قرار نمی گیرد و اگر والدین به فرزندان اجازه می دهند رفتار کنند، می تواند به عواقب منفی شود. آنها ممکن است فکر کنند که تصمیم می گیرند هر کاری که انجام دهند درست است و هیچکس حق ندارد آنها را قضاوت کند حتی اگر در مسیر اشتباهی باشند. برای پرهیز از این افکار غیرضروری، گفتگوی تک به تک بین فرزندان و والدین لازم است.

5. موضوع و موضوع را بشناسید
تنها گذاشتن بچه ها در مدرسه پایان ماجرا برای والدین نیست، در حالی که کودک باید در موضوعاتی باشد که در مدرسه آموزش می بیند، مورد توجه قرار می گیرد. زمان با کیفیت را صرف بررسی جدول زمانی خود کنید و توضیح دهید که برای تکمیل تکالیف خود به شیوه ای مفید چه کاری باید انجام شود. آنها نمی توانند یا آنها را به یک موقعیت استرس زا سوق می دهد. درک موضوعات و مفاهیم مطالعه کودکان برای افزایش مهارت های آنها.
جدا از تمام نکاتی که در بالا مطرح می شود، خوب است که کودکان به کارهایی مانند آشپزی، خرید، نظافت خانه، باغبانی و غیره می شوند. سعی کنید کودکان را در حل پازل ها، نقاشی ها، نقاشی ها و سایر فعالیت های فوق برنامه که در آن مشارکت والدین بسیار مهم است، مشارکت کنید. کودکان در بازی با دوستان و همسایگان خود راحت هستند، اما محیط خانه برای آرامش و شادی بیشتر آنها حیاتی است. به جای اتلاف وقت بیشتر روی خصوصیات شخصی تمرکز کنید. وقتی که آفتاب تو اسمان است اینها رو خشک کن! از زمان ارزشمند خود با افراد ارزشمند استفاده کنید زیرا پشیمانی بعدی به هیچ کس کمک نمی کند.
 
بالا