مکان های تفریحی کودک در مشهد... 🦋

  • نویسنده موضوع sahar♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 6
  • بازدیدها 322
  • برچسب‌ها
    نی نی سایت
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18
بازی لازمه رشد کودک است و اگر شرایط بازی کردن برای کودکان فراهم نشود، در بسیاری از مراحل رشد با مشکل مواجه می شوند. کودکان از طریق بازی کردن آموزش های لازم را فرا می گیرند و برای پذیرش مسئولیت ها در بزرگسالی آماده می شوند. انواع بازی های حرکتی و فکری برای رشد کودک لازم است ولی متاسفانه در سبک زندگی های امروزی تنها امکان بازی های کامپیوتری و اندرویدی برای بچه ها فراهم است. خانواده ها در منزل و محل سکونت خود، شرایط لازم برای بازی کردن بچه ها را ندارند و تنها کاری که از دستشان بر می آید نشاندن بچه ها پای تلویزیون و کامپیوتر یا انواع بازی ها با موبایل است.
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18

هلیوم پارک مشهد. این شهربازی بچه ها در مشهد، اولین پارک پرشی در ایران محسوب می شود. تا دلتان بخواهد آنجا ترامپولین پیدا می شود. کودکان و نوجوانان می توانند اوج هیجان و نشاط را در هلیوم پارک مشهد تجربه کنند. این پارک از بخش های مختلف جنگلی، منطقه ساحلی، صخره نوردی و غیره برخوردار است و بازی های برای کودکان و بزرگسالان دارد. با این حساب بزرگترها هم می توانند به جای بیکار نشستن، به همراه کودکان مشغول بازی شوند. هلیوم پارک مشهد بخش مخصوص خانم ها و آقایان دارد و به همین دلیل خانم ها و دختران نوجوان می توانند با پوشش راحت در آن به بازی بپردازند.​

آدرس
هلیوم پارک مشهد: برج تجاری هلیوم پارک؛ بلوار جانباز، بین جانباز 5 و 7
576lcurbkp
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18

پارک علمی پروفسور بازیما​

در این شهربازی کودکان در مشهد بازی هایی مثل ماشین زمان، عصب سنج، بازی های تعاملی و واقعیت مجازی در موضوعاتی مثل جانورشناسی، انسان شناسی، دیرینه شناسی، پرواز، افلاک نما و غیره وجود دارد. این شهربازی برای گروه های سنی جذاب است و بزرگترها نیز با اشتیاق فراوان به همراه کودکانشان در آنجا، چیزهای جدید یاد می گیرند. پروفسور بازیما در واقع دانشمندی است که فهم همه چیز را از طریق بازی برای کودکان ممکن می سازد. کارشناسان شهربازی، در بخش هیا مخلتف، کودکان را همراهی می کنند ودر حین بازی به سنجش آن ها از نظر علمی و روانی می پردازند. در بخش بدن شناسی، بدن غول پیکری از انسان طراحی شده که کودکان و بزرگسالان می توانند وارد آن شوند و به گونه ای دیگر زیست شناسی و پزشکی را فرا بگیرند. موضوعاتی مربوط به رنگ چشم ها، درد، حافظه و انرژی بدن از طریق این بازی به بچه ها تعلیم داده می شود.
5761do780m

آدرس
مجتمع وصال، طبقه چهارم؛ بلوار خیام شمالی، میدان سپاد، خیابان بهارستان
تلفن: 05131733
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18

شهر بازی هپی لند مشهد​

شهربازی های هپی لند معیارهای آموزشی روز دنیا به کار بسته می شود و به لحظا بهداشتی و ایمنی تاییده دریافت کرده است. هپی لند طبرسی برای گروه سنی 2 تا بزرگسال قابل استفاده است.
شعبه دیگر هپی لند در مرکز تجاری ورسیج و در قلب بازار خیابان احمد آباد قرار گرفته است. از آنجایی که این شهربازی از مهد کودک برای نگهداری اطفال برخوردار است، بسیاری از خانواده ها با خیال راحت فرزندانشان را به آنجا می سپارند و به دور زدن در بازارهای مشهد مشغول می شوند.
57iq2ab4t2

مجتمع تجاری آرمیتاژ، خیابان طبرسی، بین طبرسی 27 و 29 - مجتمع ورسیج، طبقه 1-؛ احمدآباد، بین پاستور و قائم
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18

کلوپ پاندا​

در این شهربازی انواع بازی های حرکتی و فکری، مهیج و آرام را تجربه کنند. در گوشه ای، ماشین های کنترلی به چشم می خورد و در فضایی دیگر، خانه هایی کوچک که بچه ها می توانند در آن خاله بازی کرده و نقش های خانوادگی را در محوریت یک خانه به عهده بگیرند. بازی های مختلف ورزشی و حرکتی مثل صخره نوردی، ترامپولین و تیر و کمان؛ بازی های مهیجی مثل اتوموبیل رانی و قایق سواری؛ بازی های فکری، درست کردن کاردستی و تمرینات مربوط به دست ورزی، کارگاه نقاشی و هنرهای خلاق همگی در کلوپ پاندا وجود دارد. خانواده ها هم به دلیل نزدیکی آن به یک بوستان و پارکینگ، استقبال خوبی از کلوپ کرده اند. با عضویت در کانال های اجتماعی این کلوپ از تخفیف های سالانه آن می توان برخوردار شد. کلوپ پاندا مشهد علاوه بر بازی های ذکر شده از کتابخانه کودکان، کافی شاپ و خدمات مربوط به جشن تولد برخوردار است. تصور کنید چقدر به کودکان خوش خواهد گذشت اگر به جشن تولدی در یک شهربازی دعوت شوند یا اینکه جشن تولد خودشان در دل بازی ها متعدد برگزار شود. مهم‌ترین جشن برای کودکان، جشنِ بازی است.
G5kag65vlo

بلوار وکیل آباد؛ بلوار صیاد شیرازی 18
تلفن: 05138931358
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18

باشگاه کودک و آینده​

گروه سنی 2 تا 12 سال می توانند در این باشگاه با موضوعاتی مثل ارتباط صحیح، کنترل خشم، اعتماد به نفس و غیره به بازی مشغول شوند. بازی های حرکتی مثل آب بازی و وسطی و بازی هایی همچون شطرنج و نقاشی و موسیقی، کارگاه های مادر و کودک، گیاه شناسی، مونته سوری، قایقرانی، قصه گویی و غیره با هدف پروش هوش و روان کودکان و شادی و نشاط آن ها راه اندازی شده است. در واقع این باشگاه، بازی را به معنای واقعی کلمه، ابزاری برای رشد کودکان در نظر گرفته است. باشگاه کودک و آینده از سال 88 در مشهد راه اندازی شده است و کلاس ها و کارگاه های مختلفی را در طی سال تحصیلی و در ایام تعطیل دنبال می کند.


5eveqogidh

آدرس: مشهد، بلوار خیام، نبش خیام 14
تلفن: 05137636037
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18
پونی پارک
پونی پارک مشهد یکی از شهربازی کودکان با محوریت بحث مشاغل است. این شهربازی مشهد سر پوشیده فضایی بسیار مفرح را برای آموزش و تفریح کودکان راه اندازی کرده و مشتمل بر انواع بازی های برقی و حرکتی و فکری برای کودکان زیر 8 سال است. به دلیل قرار گرفتن پونی پارک در منطقه قاسم آباد، بسیاری از مردمی که از مرکز شهر دور هستند، می توانند با بردن کودکان دلبندشان، از بازی ها یا کلاس ها و برنامه های آموزشی پونی پارک استفاده کنند. پونی پارک در مجتمع نیکا واقع شده و بازی هایی مثل استخر توپ، شن بازی، سرسره بادی، تاب فرار کودکان، پازل فکری و سطح شیب دار دارد. علاوه بر این بازی های عمومی ،این شهربازی کودکان در مشهد بخشی نیز به نام خانه مشاغل دارد که مشتمل بر مشاغلی مثل آشپزی در آشپزخانه مخصوص کودکان، فروشندگی در فروشگاه، پزشکی، آرایشگری، موسیقی، نقاشی و غیره است. پونی پارک مجهز به بوفه فست فود و تنقلات و دارای پارکینگ رایگان است. ساعت کاری این شهربازی عصرهاست.




G5si80qha9



آدرس: قاسم آباد، میدان امام علی، انتهای خیابان ذوالفقار، جنب فروشگاه رفاه
 
بالا