مسواک دست دوم خود را دور نیندازید😃

  • نویسنده موضوع آیسان
  • تاریخ شروع
آیسان

آیسان

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
5/4/24
نوشته‌ها
294
پسندها
152
امتیازها
43
مدال ها
1
جنسیت
خانم👩
اگر بدانید که مسواک کهنه چه کاربردهای شگفت انگیزی در خانه دارد آن را به راحتی دور نمی اندازید😃



شیرآلات

قطعا مشاهده کرده‌اید که جرم زیادی در اطراف شیرآلات تجمع پیدا می کند و شما خیلی نمی‌توانید آن را تمیز کنید. در چنین حالتی باکتری و قارچ در لابلای شیرالات رشد می‌کند که می‌توانید از مسواک و کمی مایع پاک‌کننده کمک بگیرید.


جای مداد شمعی روی دیوار

اگر در منزل کودک داشته باشید، احتمالاً او با مداد شمعی‌هایش روی دیوار طراحی کرده و شما نتوانسته‌اید کاری کنید. در چنین حالتی مسواک با کمی خمیر ریش تراش یا خمیر دندان می‌تواند رد مداد شمعی‌ها را پاک کند. در نهایت روی آن یک دستمال تمیز بکشید.


سشوار یا بخاری ماشین

هم سشوار و هم بخاری ماشین لبه‌هایی دارند که خیلی راحت قابل دسترسی نیستند اما لابلای آن الودگی‌هایی تجمع پیدا می‌کنند و می‌توانید زیر این لبه‌ها را با مسواک تمیز کنید و گرد و غبار را بیرون بیاورید.


کیبورد کامپیوتر

کیبورد کامپیوتر معمولاً خیلی راحت با گرد و غبار کثیف می‌شود و در نتیجه باید لابه لای آن را تمیز کنید. از طرفی دستمال هم خیلی راه حل خوبی نیست. پس بهتر است که با مسواک لابه لای کلیدهای کیبورد کامپیوتر را تمیز کنید.


راه آب داخل سینک ظرفشویی

راه آب داخل سینک ظرفشویی به دلیل اینکه بقایای مواد غذایی را داخل خودش جمع می‌کند و از طرفی خیلی قابل دسترسی نیست، در نتیجه در طول زمان آلوده می‌شود. شما می‌توانید یک مسواک را آغشته به مایع ظرفشویی کنید و روی این قسمت به راحتی فرچه کشیده و آن را برق بیندازید.

DHM9MTY0MjUyNTQ0MzAwMA

پرزهای بلال

هنگامی که می‌خواهید بلال درست کنید، احتمالاً مقداری از ریشه‌ها و موی بلال روی آن باقی می‌ماند. در چنین حالتی می‌توانید با گوشه یک مسواک تمیز این موها را جدا کرده؛ به صورتی که روی بلال‌ها کشیده تا موها جدا شود.


رنگ کردن ریشه موی سر

اگر می‌خواهید ریشه موهای خود را در منزل رنگ کنید، یک مسواک قدیمی و تمیز را به عنوان راهی برای اعمال کردن رنگ موی سر استفاده کنید تا کمترین کثیفی و آلودگی ایجاد شود.


پاک کردن چربی ها

قطعا لوازم داخل خانه مخصوصا لوازمی که در آشپزخانه استفاده می‌کنید، چربی‌های زیادی را به خاطر پخت و پز و آشپزی به خودشان جذب می‌کنند و هیچ چیز غیر از مسواک و ماده شوینده نمی‌تواند این چربی‌ها را از روی آنها پاکسازی کند.


اسکراب ناخن

اگر احساس می‌کنید ناخن‌های شما نیاز به یک اسکراب و لایه برداری ملایم دارند، کافی است که یک مسواک تمیز بردارید و کمی صابون و آب به آن بزنید و روی ناخن‌هایتان بکشید تا کثیفی‌ها و آلودگی‌ها از بین برود.

 

موضوعات مشابه

بنده خدای مهربان
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
18
بنده خدای مهربان
بنده خدای مهربان
آیسان
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
36
آیسان
آیسان
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
23
اعتصامی
اعتصامی
بالا