مزایای سفر با هواپیما.. 🦋

  • نویسنده موضوع sahar♡
  • تاریخ شروع
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,572
پسندها
19,211
امتیازها
113
مدال ها
17
سفر با هواپیما نسبت به سفر زمینی (سفر با قطار و خودرو) مزایا و معایبی دارد. اگر زمان و سرعت برای شما مهم است، بدون شک باید سفر با هواپیما را انتخاب کنید، ولی اگر قصد دارید از مناظر و طول مسیر سفر لذت ببرید بهتر است به سراغ قطار بروید و قید سفر با هواپیما را بزنید
مزایای سفر با هواپیما
سفر یکی از مناسب ترین کارها جهت فرار از روزمرگی و خستگی ‌های به وجود آمده از کار است. جهت مسافرت به مناطق متعدد وسایل حمل و نقل زیادی وجود دارد. از خودروی شخصی گرفته تا قطار، کشتی، اتوبوس، هواپیما و … افراد برای مسافرت استفاده می‌کنند. اما در این بین، هواپیما یکی از پر طرفدار ‌ترین وسایل حمل و نقل جهت مسافرت محسوب می ‌شود. البته مسافرت کردن با هواپیما همانگونه که دارای مزایای زیادی است، عیوبی هم دارد که نمی شود از آن‌ها چشم پوشید. اما فواید بیشتر سفر با هواپیما موجب شده است تا این وسیله ی حمل و نقل، انتخاب اول خیلی از افراد جهت سفر باشد. خوب است اگر شما نیز هدف مسافرت دارید با خوبی ها و عیوب مسافرت رفتن با هواپیما آشنا شوید تا با آگاهی بیشتری سفر خود را شروع نمایید.
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,572
پسندها
19,211
امتیازها
113
مدال ها
17
1. سرعت زیاد

یکی از اصلی ترین خوبی های سفر با هواپیما، سرعت بیش از حد آن است. سرعت زیاد هواپیما برای توریست ها و گردشگران صرفه جویی در زمان را به دنبال دارد. گردشگران از طریق استفاده از هواپیما خواهند توانست در کمترین زمان به دورترین نواحی دنیا سفر کنند و علاوه بر این، نمایی زیبایی از از شهرهایی که در مسیر قرار دارند را تماشا نمایند و لذت ببرند. بعضی از افراد به هیجان ارتفاع علاقه دارند و از تماشای چشم اندازها بسیار لذت می برند و مسافرت با هواپیما را بسیار دلخواه می دانند.

برای خیلی از افراد مدت زمانی که در مسیر طی می کنند بسیار مهم است و دوست دارند که هر چه زود تر به مقصد رسیده تا بتوانند زمان بیشتری را در آنجا بگذرانند و از سفر خود لذت و استفاده بیشتری ببرند. از سوی دیگر هواپیما از کوتاه ترین راه ها برای رسیدن به مقصد استفاده می ‌نماید و هیچ مانعی مانند جنگل، کوه بر سر راه این وسیله حمل و نقل هوایی وجود ندارد
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,572
پسندها
19,211
امتیازها
113
مدال ها
17
دسترسی آسان

برای سفر به خیلی از جاها تنها گزینه، انتخاب هواپیما است. زیرا که با خیلی از وسایل نقلیه نمی شود به نواحی دور دست مسافرت نمود، اما هواپیما قابلیت سفر به دور ترین نقاط را هم فراهم کرده است.
خدمات رسانی

از دیگر خوبی های سفر با هواپیما می ‌توان به امکانات و خدمات بسیار با کیفیت تر آن نسبت به دیگر وسایل نقلیه اشاره نمود. در مسافرت های هوایی مهمانداران با رفتاری بسیار خوب پذیرای افراد هستند و به درخواست ‌‌های آن‌ها پاسخ می ‌دهند. علاوه بر این، ایرلاین‌ ها خدمات زیادی به افراد ارائه می‌ دهند که در خیلی از وسایل حمل و نقل دیگر این خدمات وجود ندارد. همچنین مسافران خواهند توانست با تهیه بلیط هواپیما برای کلاس‌ های پروازی فرست کلاس و بیزینس کلاس از خدمت رسانی ها و امکاناتی مانند صندلی ‌های خیلی راحت، تخت، تلویزیون، حمام، سیستم گرمایش و سرمایش، سرگرمی، کترینگ، اینترنت و خیلی خدمات دیگر استفاده کنند.
راحتی سفر

نمی شود از این مسئله چشم پوشید که سفر با هواپیما راحت ‌ترین راه برای مسافرت رفتن است. درست است! شاید در فرودگاه مقداری دچار اضطراب شوید، ولی سفر با هواپیما شما را در سریع ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظرتان می ‌رساند، علاوه بر این صندلی ‌هایی که در هواپیما وجود دارند در قیاس با صندلی‌ های دیگر وسایل نقلیه خیلی راحت ‌تر هستند.

امنیت بیشتر

بر خلاف دیدگاه برخی از افراد، امنیت سفر کردن با هواپیما در قیاس با دیگر وسایل نقلیه زیاد تر است و در سال ‌های اخیر نیز سوانح هوایی بسیار کمتر شده اند
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,572
پسندها
19,211
امتیازها
113
مدال ها
17
عدم وجود تصادف و ترافیک

برعکس مسافرت با ماشین و اتوبوس، هیچ ترافیک و تصادفی در هواپیما وجود نخواهد داشت. همچنین مسافران مجبور نیستند به دلیل توقف‌ در بین راه و در مکان های مختلف کلافه شوند.
امکان تردد در هواپیما

در مسافرت های طولانی مدت با هواپیما اصولا ساعاتی را جهت تردد در هواپیما در نظر می ‌گیرند تا افراد به درد کمر و پا دچار نگردند.
سرگرم کردن کودکان

افراد خردسال در سفرهای هوایی اذیت نمی ‌شوند و مهمان داران در طی مسیر با هدایا و اسباب بازی ها کودکان را سرگرم می‌ کنند.
خرید بلیط ارزان تر برای کودکان

برخلاف سایر وسایل حمل و نقل، موقع خرید بلیط هواپیما مجبور نیستید برای کودک و بزرگسال بلیط با هزینه یکسان پرداخت نمایید. در سفر با هواپیما هزینه بلیط برای نوزاد و کودکان ۲ تا ۱۲ سال نسبت بزرگسالان ارزان تر است و به این شکل در هزینه‌ های خود صرفه جویی خواهد کرد.

. نظافت سرویس ‌های بهداشتی

سرویس بهداشتی هواپیما در قیاس با دیگر وسایل نقلیه خیلی تمیزتر است. بنابراین امکان مبتلا شدن به بیماری از طریق هواپیما خیلی کمتر است
 
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,572
پسندها
19,211
امتیازها
113
مدال ها
17
هوای پاک‌تر

سفر با هواپیما در مقایسه سفر با دیگر وسایل نقلیه، آلودگی های کمتری را وارد هوا می‌ کند و به این صورت هوای پاک‌ تری خواهیم داشت. این مسئله برای علاقه مندان و فعالان محیط زیست، بسیاری مهم است.

عدم خستگی

از دیگر خصوصیات حمل و نقل هوایی می‌ شود به خسته نشدن مسافران در طی مسیر اشاره کرد. از آن جایی که مدت زمان سفر با هواپیما به خیلی کمتر از دیگر وسایل نقلیه می باشد، مسافران هیچ گونه خستگی زیادی را تجربه نمی کنند و فقط از سفر خود لذت می‌ برند. این در حالی است که خبری از ترافیک های جاده‌ای و سر و صدای قطار وجود ندارد.

پرواز بر فراز ابرها
 

موضوعات مشابه

اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
76
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
25
اعتصامی
اعتصامی
S
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
15
seogoodgirl
S
بالا