مرگ دختر اهوازی به دلیل آزار و اذیت

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,833
پسندها
2,419
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
یک دختر جوان اهوازی به دلیل ضرب و جرح و آزار شیطانی به قتل رسید

فوت یک دختر جوان اهوازی به دلیل ضرب و جرح و آزار شیطانی​

شنبه ۱۹ شهریورماه جاری، پرسنل بیمارستان ابن‌سینا در شهرزیبا مرگ مشکوک دختر جوانی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی بیمارستان ابن‌سینا شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در محل مورد نظر با جسد دختر ۲۵ ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر ضرب و جرح و آزار و اذیت به کام مرگ فرو رفته بود که در گام‌ نخست مشخص شد، متوفی اهل شهر اهواز بوده و ۲ روز قبل توسط عموی خود به این مرکز درمانی منتقل شده است.

بدین ترتیب عموی این دختر جوان هدف تحقیقات قرار گرفت؛ وی به بازپرس کشیک قتل گفت: برادرزاده‌ام قبل از مرگش روی تخت بیمارستان ادعا کرده بود، توسط فرد یا افراد ناشناس از محل کارش در اهواز به خانه‌ای در شمال ایران ربوده شده و در آنجا هدف ضرب و جرح و آزار و اذیت وحشتناک قرار گرفته است.

عموی مقتوله در ادامه گفت: برادرزاده‌ام ادعا کرد پس مدتی توانسته از دست این افراد فرار کند و راهی تهران شود که پس از رسیدن به این شهر بزرگ، به یک خوابگاه پناه برده و در آنجا با من تماس گرفته است؛ این در حالی بود که وقتی به تهران رسیدم وی را سریعا به بیمارستان ابن‌سینا منتقل کردم که بر اثر شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان فوت کرد.

بازپرس شعبانی، پس از دریافت این اطلاعات‌ مهم، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا مسیر تردد مقتوله را ردیابی کنند؛ همچنین جسد دختر جوان برای بررسی‌ و آزمایش‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.
 

موضوعات مشابه

اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
35
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
28
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
52
اعتصامی
اعتصامی
بالا