مرامنامه وطن وی

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,833
پسندها
2,419
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
وطن وی یک فروم با محور موضوعات عمومی و مسائل مرتبط با هر تالار است که با بخش بندی های متنوع در قالب فرومهای تخصصی، کاربران به بحث و تبادل نظر با یکدیگر می پردازند.
انجمنهای وطن وی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و کاربران موظف به پرهیز از هر گونه بحث و تبادل نظر در موضوعات مطرح شده در " فهرست مصادیق محتوای مجرمانه (موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه ای) " هستند. مدیران فروم بدون اطلاع قبلی نوشته ها و موضوعاتی که مصداقی از این قوانین باشند را حذف و دسترسی کاربران خاطی را محدود خواهند کرد.
ثبت نام در فروم وطن وی رایگان است و به عنوان کاربر فروم از امکاناتی که وطن وی در اختیار وی قرار می دهد، استفاده می کند. ادمین و مدیران وطن وی به منظور برقراری نظم، رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت فروم، هدایت هرچه بهتر تاپیکها و کاربران، علاوه بر قوانین خاص هر بخش، مقررات و قوانین کلی زیر را برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند تعریف کرده، بر اجرای مسلم هر یک مصمم هستند.

1. استفاده از کلمات یا تصاویر رکیک و نامناسب در پروفایل کاربر (شامل نام کاربری، آواتار، امضا و ...) همچنین در نوشته ها و تاپیکها تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.
تبصره: استفاده از کلماتی که به نحوی با اسامی مدیران و ادمینهای سایت مشابهت داشته باشد یا کاربران را گمراه کند، مجاز نیست.

2. هر کاربر تنها حق انتخاب یک نام کاربری را داشته و در صورت فعالیت یک کاربر با دو اکانت هر دو اکانت محدود یا حذف خواهد شد.

3. هر مطلب صرفا بيانگر نظر و عقيده نويسنده آن است و بيانگر نظر و عقيده مسئولان و مدیران انجمن وطن وی و يا تفکر حاکم بر اين انجمن نيست. بديهی است مسئوليت تمامی مطالب و نوشته ها بر عهده شخص نويسنده آنهاست.

4. احترام به کاربران و مدیران سایت، حفظ روحیه دوستی و رعایت حقوق دیگران، شرط ادامه فعالیت در یک محیط عمومی مجازی مانند فروم است.

5. انتخاب عناوین مناسب برای بحث ها و تاپیکها، نوشتن مطالب به فارسی و درج لینک مرجع در هنگام نقل قول از سایت دیگر، شروع بحث (تاپیک) در بخش (فروم) مناسب، از وظایف مهم کاربران است. ارسال تاپیکهای مشابه، انحراف موضوع تاپیک و نوشتن مطالب غیر مرتبط با موضوع مورد بحث مجاز نیست. همچنین هر تاپیک را فقط در یک فروم (مناسب موضوع تاپیک) بنویسید.

6. بحث در مورد دين، سياست، مذهب، مقدسات و مسایل مربوطه در هر نوع و روش آن (چه موافق و چه مخالف) ، هيچ كمكی در راستای نيل به اهداف فنی سايت ننموده و تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.

7. بحث در مورد راه های عبور از فیلتر، نرم افزارها ، معرفی سایتهای فیلتر شده و مسایل مرتبط تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.

8. منازعات و مشکلات شخصی خود را خارج از فروم حل کنید. انجمنهای وطن وی اجازه مطرح کردن اتهامات نادرستی که مستقیما نام افراد یا شرکتها را تحت تاثیر قرار می دهد (حتی به جهت روشن کردن اذهان و در هر موضوع که باشد) نمی دهد.

9. نوشتن مطالب تبلیغاتی و تجاری (خرید و فروش دوستانه بین کاربران) فقط بخشهای بازارچه مجاز است. لازم است. (به زودی...)

10. مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و ... كه از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده كاربر فرستنده بوده و وطن وی در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن و ویروسی نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پیشنهاد میكنیم حتما پس از دریافت فایلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهایی كه كار ویروس یابی و اسكن فایلها را بر عهده دارند ، چك نمایید.

11. طبق قوانین مالکیت مادی و معنوی نرم افزارهای دارای حق کپی رایت، معرفی، نشر و یا ارسال موضوعات مرتبط با Warez بمعنای عام آن (نرم افزارهای کرک شده) و به هرشکل در انجمنها ممنوع است.

12. امضای کاربران باید مطابق قوانین مطرح شده در مورد امضا باشد. امضاهای نا مناسب بدون اطلاع قبلی حذف می شوند.

13. بخشهای غیر فنی وطن وی، به منظور افزایش روحیه دوستی و صمیمیت بین کاربران، همچنین بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث غیر فنی و عمومی در نظر گرفته شده است. ضمن توجه به بند 6 این مرامنامه ارسال تاپیک فقط در صورت همخوانی با موضوع آن بخش و رعایت قوانین مربوط به هر بخش مجاز است. قبل از فعالیت در هر بخش، قوانین آن را که مدیران در ابتدای آن بخش تعریف کرده اند مطالعه کنید.

14. تخطی از هر یک از موارد فوق برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند تحت هیچ شرایطی مجاز نیست و دسترسی متخلفان بدون اطلاع قبلی محدود خواهد شد. کاربران در صورت مشاهده نقض هر یک از قوانین فوق، می توانند از دکمه "گزارش تخلف" که زیر نوشته هر نفر آمده استفاده کنند.

15. حق حذف یا انتقال یک نوشته یا تاپیک، بدون دلیل و اطلاع قبلی برای ادمین و مدیران وطن وی محفوظ است. که البته در صورت تمایل، می توانند در آن مورد توضیح یا اخطار دهند.

- رعایت قوانین فوق برای کلیه کاربرانی که ثبت نام می کنند الزامی است.

- در صورت تغییر در این مرامنامه، از طریق بخش اطلاعیه های فروم به اطلاع کاربران محترم خواهد رسید.
 
آخرین ویرایش:
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,833
پسندها
2,419
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
اطلاعیه مهم درباره حریم خصوصی کاربران:
  1. توجه کنید از ابتدای ثبت نام تا فعالیت در سایت هیچ شماره تماسی برای هیچکدوم از تالار ها نیاز نیست جایی وارد کنید و از قرار دادن اطلاعات تماس خود به هر نحوی جلوگیری کنید.
  2. ایمیل ثبت نامی شما هم صرفا جهت بازگردانی پسورد در زمان فراموشی،اطلاعیه ها و اگر در موضوعی مشترک ایمیلی شده باشید زمانی که پاسخی دریافت کنید یا پیام خصوصی دریافت کنید بطور خودکار در لحظه برای شما ایمیل اطلاعیه ارسال میشود.
در نهایت مدیران وطن وی هیچ نیازی به اطلاعات تماس شما اعم از شماره تماس , ایمیل , آیدی و یا راه های ارتباطی دیگری ندارد.
 
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,833
پسندها
2,419
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
راهنمایی در مورد پست های اسپم
پست هایی از قبل مرسی ، خوب بود ، ممنون و هر پستی که ربطی به موضوع و عنوان نداشته باشه اسپم حساب میشه و فرقی نداره کاربر ، ناظر و یا سایر مدیران انجمن ارسال کرده باشن و حذف خواهند شد لطفا در صورت مشاهده از طریق دکمه گزارش زیر هر پست اطلاع دهید.
برای تشکر و تایید پست میتوانید از گزینه پسندیدم و ری‌اکشن های موجود آن استفاده کنید.
تشکر​
 
اعتصامی

اعتصامی

دردت وَه گیانم هلنم
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
21,570
پسندها
22,235
امتیازها
113
مدال ها
6
راهنمایی در مورد پست های اسپم
پست هایی از قبل مرسی ، خوب بود ، ممنون و هر پستی که ربطی به موضوع و عنوان نداشته باشه اسپم حساب میشه و فرقی نداره کاربر ، ناظر و یا سایر مدیران انجمن ارسال کرده باشن و حذف خواهند شد
یک بند به این موضوع اضافه شد
👈در تالار گفتگوی آزاد و پاتوق کاربران می‌توانند بدون نگرانی درباره اسپم، تبادل نظر داشته باشند.

البته پست هایی که باعث اخلال در نظم و اداره سایت هست یا جنجال برانگیز یا توهين آمیز و کنایه به دیگران بدون هیچ‌گونه اغماض و مماشات حذف می شوند.
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

بالا