مدل های جدید و ترند طلا در سال۲۰۲۳ چه ویژگیهای دارند؟

  • نویسنده موضوع ثمین
  • تاریخ شروع
ثمین

ثمین

.
ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
8/1/23
نوشته‌ها
1,636
پسندها
3,565
امتیازها
113
مدال ها
6
88cb90cd 9ece 4169 a5fa a99f2bfbd70c


مدل‌های جدید طلا چه طرح‌هایی دارند؟ در ترند 2023 کدام مدل‌های گردنبند طلا طرفدار بیشتری دارند؟ با این تنوع بالایی که مدل‌های گوشواره طلا دارند، کدام را انتخاب کنیم؟

اگر بخواهیم به این سؤالات یک پاسخ کوتاه بدهیم، باید بگوییم وجه تمایز جواهرات امروزی القای حس منحصر به فرد بودن است.

این روزها مردم به دنبال جواهراتی هستند که در دل رنگ‌های عمیق و طراحی بی‌نظیرشان، درخشش روح فرد را به نمایش بگذارند. جواهرات امروزی باید داستانی برای گفتن داشته باشند و به بخشی از وجود صاحبانشان تبدیل شوند. بله، ترندهای روز جواهرات همین‌قدر خاص و سخت‌پسندانه هستند.

القای حس تعادل در کنار تضاد و کنتراست
مدل‌های جدید طلا توجه ویژه‌ای به بحث تعادل و تقارن دارند. اگر در حوزه جواهرات متخصص باشید، حتماً می‌دانید هر قطعه طلا یک نقطه کانونی دارد که برجسته‌ترین قسمت آن است. ترندهای جدید طلا نسبت به این نقطه کانونی که معمولاً در وسط قطعه است توجه بالایی دارند تا حس تعادل و تقارن را القا کنند.

اما در کنار این حس، خریدار امروزی عاشق تضاد یا کنتراست هم هست. مثلاً جدیدترین مدل‌های گوشواره طلا از رنگ‌هایی استفاده می‌کنند که در خطوط، رنگ، متریال و... با هم در تضاد هستند.جواهراتی که در طراحی خود کنتراست قابل قبولی داشته باشند، در عین تقارن می‌توانند حس یکنواختی را از بین ببرند و ظرافت‌های طراحی را برجسته کنند.

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که گالری طلا سلیقۀ بیشتری به خرج دهد و با رنگ‌های مکمل بازی کند. اگر چنین جواهراتی را دیدید، مطمئن باشید با مدل‌های خاص و جدیدی طرف هستید.

همیشه چیزی برای جلب توجه وجود دارد!
جواهرسازان حرفه‌ای در ساخت جدیدترین قطعات، خصوصاً مدل‌های گردنبند طلا همیشه روی قسمت خاصی از قطعه تأکید دارند. این نقطه تأکید معمولاً زیباترین و چشم‌نوازترین قسمت جواهرات است.

بخشی از گردنبند طلا که بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند، می‌تواند یک سنگ درشت، یک متریال دیگر یا یک بافت طلای متفاوت داشته باشد.

ترندهای 2023 روی این قسمت از جواهرات ظرافت زیادی به خرج می‌دهند. اگر سری به فروشگاه طلا زدید و یکی از مدل‌ها در همان نگاه اول توجهتان را جلب کرد، به احتمال قوی انتخاب آخرتان هم خواهد بود. چراکه سازندۀ قطعه روی نقطه تأکیدی آن تمرکز فراوانی داشته است.

تناسب و هارمونی اجزا
شاید سازنده جواهرات از بافت‌ها و سنگ‌های بسیار با کیفیتی استفاده کرده باشد، اما اگر اجزای مختلف قطعه با هم تناسب نداشته باشند، از جذابیت محصول کاسته خواهد شد. تناسب همیشه چشم‌نواز بوده است و این ویژگی قطعاً در ساخت گوشواره طلا اهمیت بیشتری دارد.

خریداران امروزی انتظار دارند طرح مدل‌های جدید طلا مثل یک نقاشیِ چشم‌نواز باشد. درست است که ابعاد گوشواره طلا شاید به اندازۀ بند انگشت هم نشود، اما دقت خریداران امروزی آن‌قدر بالاست که متوجه همه چیز می‌شوند!

مدل‌های جدید طلا باید از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر باشند و برای رسیدن به چنین ترکیبی، توجه به هماهنگی و هارمونی اجزا خیلی مهم است. چنین جواهراتی در بین مشتریان محبوبیت بالایی دارند. بنابراین حتماً از یک گالری طلا خرید کنید که احترام ویژه‌ای برای تناسب و هماهنگی محصولاتش قائل باشد.

ترندهای 2023 جواهرات کاملاً شخصی هستند!
خریداران امروزی اگر قصد خرید محصولاتی مانند گوشواره یا گردنبند جدید طلا را داشته باشند، قطعاً به دنبال یک قطعه خاص هستند. قطعه‌ای که انگار فقط برای خودشان ساخته شده باشد.

خصوصاً خانم‌ها جواهراتی انتخاب می‌کنند که با لباس‌ها و رنگ پوستشان هماهنگی داشته باشد. مثلاً رنگ‌های طلایی برای افرادی که رنگ پوست گرم‌تری دارند بهتر به نظر می‌رسد؛ در حالی که مدل‌های نقره‌ای، پلاتین و طلای سفید به پوست‌هایی با رنگ سرد بهتر می‌نشیند.

طراحی‌های به‌روز گردنبند و گوشواره این موضوعات را در نظر می‌گیرند. تجربه فروشگاه آنلاین گالری ارل ثابت کرده که خریداران امروزی حتی به مناسبتی که برای آن لباس می‌پوشند هم فکر می‌کنند و دوست دارند جواهراتی متناسب با مراسم یا مهمانی خاص خود را خریداری کنند.

همین موضوع باعث می‌شود که تنوع در طرح و مدل، حرف اول را در سال 2023 بزند. سالی که همه به دنبال جواهرات شخصی خود هستند!

بازی با رنگ‌ها و سبک‌ها
ترندهای سال 2023 در عین رفتن به سمت مدل‌های کلاسیک، همچنان رنگ‌های جدید و اشکال هندسی مختلفی در طراحی خود دارند. انتظار می‌رود جواهراتی که طیفی از رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و یاقوتی را به شکلی صحیح در کنار هم قرار داده باشند، خریداران زیادی به سمت خود جلب می‌کنند.

مدل‌های جدید طلا اگرچه از نظر رنگ و سبک کمی ساختارشکنی می‌کنند، اما در عین حال مثل مدل‌های کلاسیک، شیک و لوکس به نظر می‌رسند. فراموش نکنید این شکل و طرح جواهرات است که باعث می‌شود بی‌همتا باشند. بنابراین در انتخاب رنگ‌ها و سبک‌های جدید، کمی شجاعانه عمل کنید و تجربه‌های جدید را در آغوش بگیرید.

قابلیت سِت کردن
جواهراتی که به صورت سِت خریداری می‌شوند یا قابلیت سِت کردن با جواهرات دیگر را دارند، همیشه محبوب بالایی داشته‌اند. گاهی اوقات جواهرات زیبایی خود را در کنار یک قطعه دیگر نشان می‌دهند.

پرطرفدارترین مدل‌های جدید طلا می‌توانند به صورت جفت یا حتی به صورت سه تیکه با قطعه‌های دیگر ترکیب شوند و یک مجموعه فوق‌العاده پدید بیاورند. یک گالری طلا که توجه ویژه‌ای به ترندهای روز داشته باشد، حتماً تعداد بالایی از جواهرات خود را به صورت سِت موجود دارد. یا اینکه می‌تواند به شما کمک کند مجموعه بی‌نظیری از قطعات سِت را خریداری کنید.

استقبال بی‌نظیر از جواهرات دست‌ساز
امروزه از جواهرات دست‌سازی که توسط کارگاه‌های مجرب طلا و جواهر ساخته شده باشند، استقبال زیادی می‌شود. ترندهای روز طراحی جواهرات در عین پیچیدگی و ظرافت، ساده و زیبا هستند. این ویژگی در مدل‌های دست‌ساز خودش را بیشتر نشان می‌دهد. خریداران از الگوهای تکراری خسته شده‌اند و به دنبال طراحی هستند که حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد.

علاوه بر فاکتورهای مهم دیگر مانند اصالت، کیفیت و قیمت، ترندهای جدید برای نحوه ساخت محصول نیز اهمیت زیادی قائل‌اند. اگر برای تکمیل اکسسوری خود به یک گوشواره جدید طلا نیاز دارید، حتماً از شیوه ساخت آن مطمئن شوید. گالری ارل در تولید جواهرات خاص خود به این موضوع دقت بالایی دارد و برای تهیه محصولاتش از مجهزترین و به‌روزترین کارگاه ساخت طلا و جواهر استفاده می‌کند.

استفاده از اشکال هندسی مدرن
طراحی‌های به روز جواهرات تمرکز بالایی روی اشکال هندسی دارند. شکل جواهرات از این جهت مهم است که به تکمیل ویژگی‌های صورت افراد کمک می‌کند. مثلاً مدل‌های گوشواره طلا که به شکل مربع یا مستطیل باشند، برای افرادی که صورت مربعی دارند ایده آل است. یا مدل‌های گردنبند طلا با اشکال هندسی دایره‌ای، برای افراد با صورت گردتر مناسب است.

ترندهای 2023 جواهرات علاوه بر توجه به این موارد، به استفاده از اشکال هندسی مدرن نیز معروف است. یکی از ویژگی‌های طراحی مدرن جواهرات، مینیمالیسم است که خودش را در استفاده از اشکال ساده اما جدید و غیرمنتظره نشان می‌دهد.

قیمت منصفانه؛ چیزی که همیشه ترند است!
همه می‌خواهند در برابر پولی که می‌پردازند، بهترین ارزش ممکن را دریافت کنند. خصوصاً با وجود رکود اقتصادی در کشورمان، مردم در تهیه مدل‌های جدید طلا به قیمت آن‌ها نیز دقت می‌کنند. البته وقتی صحبت از ارزش پولی به میان می‌آید، جواهرات با دیگر چیزهایی که می‌خریم متفاوت هستند. چراکه این قطعات ارزشمند نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آیند.

Acb2b8de 0720 4d96 9466 d8f90c5dfc7a
 
بالا