مامان شوهر خود نباشید !

  • نویسنده موضوع شاهدخت
  • تاریخ شروع
شاهدخت

شاهدخت

👸
پرنسس وطن وی
تاریخ ثبت‌نام
5/10/22
نوشته‌ها
7,300
پسندها
10,244
امتیازها
113
مدال ها
16
مامان شوهر خود نباشید !

زن باید همسر شوهرش باشد نه مامانش. آقایان از مامان بازی خانم ها به شدت متنفرند مثلاً با این لباس نازک بیرون سرما می خوری ها.

این نوع برخورد باعث می شود مردها فکر کنند ناتوانند فکر می کنند یکی دیگر باید زندگیشان را مدیریت و کنترل کند.
شیوه های مامان بازی:

نیتشون خیر است و کارهای شخصی آقایان را براشون انجام می دهند.

خانم ها با جمله ها بازی می کنند تا از دهن آقایان اطلاعات بیرون بکشند.

خانم ها فکر می کنند آقایان فراموش کار، سر به هوا و کم حافظه اند به همین دلیل مسئولیت های آقایان را خودشون به عهده می گیرند و نمی گذارند آقایان کارهاشون را انجام بدن و مثل بچه ها مدام به شوهرشون گوشزد می کنند یعنی فکر می کنند مسئولیت اونهاست که به شوهرشون گوشزد کنند.

خانم ها، آقایان را نکوهش می کنند همون کاری که با بچه ها می کنند مثلاً صد بار گفتم از دستشویی می آیی چراغ رو خاموش کن.

خانم ها کارهایی را خودشون به عهده می گیرند چون فکر می کنند آقایان اون کارها را درست انجام نمی دهند مثلاً خرید لباس برای بچه، قرار مهمونی گذاشتن یا خرید بلیط سینما و ...

دائما اشتباهات آقایان را بهشون گوشزد می کنند و درصدد اصلاح بر می آیند.

احساس عزتمندی یک مرد به احساس توانمند بودن او بستگی دارد، هرچه زن رفتاری نشون بدهد که مرد فکر کند توانمندی اش کمتراست عزت نفسش پیش خود پایین می آید و خردتر می شود بنابرین خانم های محترم از توانمندی آقایان با او صحبت کنید، این نوع رفتار شما دلیل بر این نیست که شوهرتان نقطه ضعفی ندارد.

بنابرین خانم های محترم توجه نمایید که سعی کنید توانمندی های آقایان را بشناسید و مرتباً توانمندی هایش را به رخ او بکشید. هرگز به او سرکوفت نزنید که زندگیتان متلاشی می شود. هرگز از جملاتی مثل تو حالیت نیست، تو بی ارزش هستی، تو از این کار سردر نمیاری، تو فقط همه چیز را خراب می کنی و.. خودداری کنید.

از گفتن جمله تو به مشاوره نیاز داری، بیا بریم پیش روانشناس یا روانکاو، چرا مثل دیونه ها رفتار می کنی، به شدت پرهیز کنید بلکه خودتان مشکل تان را بدون اینکه همسرتان متوجه شود پیش مشاوره برده و راهکار بگیرید.

هرگز جنس مرد را با کسی مقایسه نکنید حتی بچه 9 ساله زیرا مرد احساس بی خاصیتی، مورد نیاز کسی نبودن می کنه و این احساس بتدریج مرد را از پا در میاره که دلیل بسیاری از مرگ و میر ها در جهان همین احساس حقارت است.

خانم های محترم به آقایان انتقاد نکنید زیرا انتقاد شما را حمله می شمارند.

راه حل:

کارهایی که خود آقایان می تونند انجام بدن را براشون انجام ندین. در این حالت در برابر حوادث و تنش ها مقاوم باشید تا بالاخره مرد کارهای شخصی اش را خودش انجام بده و روی نظم قرار گیرد.

به آقایان امر و نهی نکنید، دستور ندهید. برای خانم های شاغل بشتر اتفاق می افتد چون در محیط کار امر و نهی می کنند فکر می کنند در خانه هم باید امر و نهی کنند. مرد های قوی پدر و مادر های قوی داشته اند و این پدر و مادر ها به بچه هایشان مسئولیت پذیری را آموزش داده اند.

یک قلم و کاغذ بردارید و یک لیستی از رفتارهای مادرگونه تان را بنویسید حتی از شوهرتان هم بخواهید تا به شما در این زمینه کمک کند و سپس تک تک آن ها را کنار بگذارید.
 
Avakin

Avakin

طلایی
تاریخ ثبت‌نام
16/10/22
نوشته‌ها
162
پسندها
717
امتیازها
93
مدال ها
3
دخترا میشن مامان دوم پسری که بیش از حد دوسش دارن، همونقدر نگرانشون می‌شن، حرص می‌خورن، غصه می‌خورن و همیشه خوشحالیشونو می‌خوان🤭🙈💜
 

موضوعات مشابه

اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
17
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
15
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
36
اعتصامی
اعتصامی
بالا