قطره پلارژین برای نوزاد نی نی سایت 🔴 نحوه مصرف

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
24,187
پسندها
22,874
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot

قطره پلارژین برای نوزاد نی نی سایت 🔴 نحوه مصرف

قطره پلارژین درمان سرماخوردگی و سرفه کودکان

قطره پلارژین (Pelargin Drops) فرآورده ای گیاهی برای درمان سرماخوردگی و سرفه کودکان است که به منظور نشانه های سرماخوردگی مثل آبریزش بینی، گرفتگی بینی، سرفه و عطسه و همچنین تقویت دستگاه ایمنی نوزاد اثرات مفیدی دارد.اگر در میان انواع گوناگون شربت سرماخوردگی کودکان به دنبال داروی مفید سرماخوردگی برای کودکان زیر یک سال هستید توصیه می کنیم با نظر پزشک متخصص کودکان قطره پلارژین را به نوزاد خود بدهید.قطره سرماخوردگی پلارژین ترکیباتی کاملا گیاهی دارد و از پلارژین که خود از ریشه گیاه پلارگونیم گرفته شده ، تولید شده است و در ادامه به خواص این گیاه دارویی در التیام و ریشه کنی عفونت‌های سرماخوردگی و مبارزه با ویرووس ها می‌پردازیم.
__________________________________________________________________

ریشه گیاه پلارگونیم
یکی از گیاهان دارویی و پر خاصیت است که در سنت‌های پزشکی مختلف به عنوان راهکاری برای سرماخوردگی و عفونت‌های تنفسی استفاده می‌شود. عصاره خشک ریشه گیاه پلارگونیم شامل عناصری مثل فلاونوئیدها، تانن‌ها و ساپونین‌ها است که به علت خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و آنتی‌اکسیدانی خود، می‌تواند به بهبود سرماخوردگی و عفونت‌های تنفسی کمک کند.

به طور کلی ، عصاره خشک ریشه گیاه پلارگونیم می‌تواند به کم شدن نشانه های سرماخوردگی مانند سرفه، گلو درد، تب و خستگی کمک کند. همین طور ، این عصاره می‌تواند به بهبود التهاب و تحریک در گلو و بینی کمک کند و سبب بهتر شدن عملکرد سیستم ایمنی بدن شود.

با این اوصاف ، برای استفاده از عصاره خشک ریشه گیاه پلارگونیم بایستی با پزشک خود مشورت کنید، علی‌الخصوص اگر شما دارای هرگونه بیماری یا آلرژی هستید. همین طور ، باید دقت داشت که عصاره خشک ریشه گیاه پلارگونیم تنها به عنوان یک روش درمانی کمکی است و نباید به بدون مشورت از پزشک از داروها استفاده شود.
__________________________________________________________________

سرماخوردگی و سرفه در کودکا
ن بسیار رایج است و ممکن است به علت عفونت ویروسی یا باکتریایی باشد. نشانه های سرماخوردگی متشکل از عطسه، سرفه، گلو درد، تب و خستگی هستند. سرفه نیز می‌تواند سبب درد گلو، خشکی و تنگی نفس شود. برای بهبود سرماخوردگی و سرفه در کودکان، می‌توان از راهکارهایی مثل استفاده از داروهای ضد سرفه و خلط، ترکیب آب گرم و عسل، استفاده از بخور و تغذیه سالم استفاده کرد. همین طور ، بهتر است کودکان در این زمان استراحت کافی داشته باشند و از فعالیت‌های بدنی شدید خودداری کنند. در صورت بروز نشانه های حاد ، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.
__________________________________________________________________

روش مصرف​

کودکان 0 تا 6 ماه: 10 قطره (0.5 میلی لیتر) 3 مرتبه در روز
کودکان 6 ماه تا 1 سال: 20 قطره (1 میلی لیتر) 3 مرتبه در روز
(قبل از استفاده خوب تکان دهید.)
__________________________________________________________________

نکته مهم​

قطره پلارژین کیدز بیش از مقدار تجویز شده به هیچ وجه مصرف نشود.
 
آخرین ویرایش:
بالا