قرص فیتو نی نی سایت 🔴 عوارض و نحوه مصرف

  • نویسنده موضوع اعتصامی
  • تاریخ شروع
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
23,971
پسندها
22,848
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot
قرص فیتو نی نی سایت 🔴 عوارض و نحوه مصرف

فواید قرص فیتو فانر​

  • مخصوص تقویت ناخن ها و پرپشتی مو
  • کمک به رشد و استحکام ناخن
  • افزایش دهنده سرعت رشد مو و ناخن
  • کاملا ارگانیک و بدون عوارض
قرص فیتو فانر تقویت کننده مو و ناخن 120 عددی عدد

معرفی قرص فیتو فانر​

قرص فیتو فانر PHYTO PHANERE یک فرآورده کاملا طبیعی است که برای افزایش رشد و نمو مو و همین طور تقویت و رشد ناخن استفاده می شود. قرص فیتو سرشار از اسیدهای چرب، ویتامین ها، املاح معدنی و آنتی اکسیدان های مورد نیاز بدن بوده که سبب افزایش کراتین و نهایت استحکام مو می شود.
این فرآورده پرفروش ترین محصول شرکت فیتو فرانسه در جهان است که به شکل تخصصی برای موهای شاداب تر و ناخن های محکم تر به بازار عرضه شده است.

با انتخاب کپسول فیتو فانر موهای شما پر پشت ، با ضخامتی بیشتر و بسیار درخشان و البته ناخن های محکم تر و بلند تر را تجربه کنید. بهتر است بدانید بر اساس تحقیقات صورت گرفته بر روی مصرف کنندگان به این نتیجه رسیده اند که این محصول تا ٩۵% بهبود ساختار مو را شامل شده است. علاوه بر این مواد طبیعی و بی خطر آن بر روی رشد مژه و همین طور کیفیت پوست را افزایش داده است . قرص فیتو فانر یک فرآورده 100% طبیعی بوده و بدون هر گونه مواد مضر مانند سیلسکون، پارابن، سولفات و گلوتن می باشد.

خواص بی نظیر قرص فیتو فانر اصل​

  • افزایش دهنده رشد مو، ناخن و مژه
  • تقویت مو ها
  • تقویت ناخن و پیشگیری از لایه لایه شدن آن
  • افزایش دهنده ضخامت تار مو
  • کاملا ارگانیک
  • بدون سیلیکون، سولفات، پارابن و گلوتن
  • حاوی ویتامین، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان

طریقه مصرف قرص فیتو فانر​

بر طبق ادعای شرکت تولید کننده توصیه می شود روزی ٢ عدد از قرص فیتو مدل PHYTO PHANERE را (صبح هنگام ) به همراه یک لیوان آب پر میل نمایید. هر شیشه از این محصول دارای 120 عدد قرص مکمل بوده که برای 2 ماه مناسب می باشد. دوره درمان این فرآورده ۴ ماه یعنی ٢ قوطی شیشه ای (پک کامل) است.
شایان ذکر است در نظر داشته باشید که در فصل های بهار و پاییز به علت تغییرات فصلی و کاهش سرعت رشد مو شایسته است از مکمل فیتو فانر برای جبران کردن سرعت رشد مو استفاده کنید.
مادران باردار و شیرده و همین طور افرادی که به ماهی و فرآورده های آن آلرژی دارند بایستی قبل از مصرف با پزشک معالج مشورت کنند.

عوارض جانبی قرص فیتو فانر​

در کل به علت طبیعی بودن مکمل فیتو فانر عارضه جانبی ویژه ای از آن مشاهده نشده است و شما عزیزان با خیال راحت می توانید به مصرف روزانه آن بپردازید. ولی وجود دو ماده زیر در این فرآورده ممکن است شما را با دو عارضه سطحی زیر مواجه کند.
  1. بیوتین : که امکان پذیر است سبب به وجود آمدن جوش بر روی پوست صورتتان شود.
  2. روغن سویای هیدروژنه : که به عنوان منبع اسید چرب می تواند سبب افزایش سطح کلسترول خون شود.
موضع قابل بایستی که بدانید موارد بالا به شکل نادر اتفاق می افتد. اما به هر حال در نظر داشته باشید که در صورتی که می خواهید آزمایش خون انجام دهید ، از شب قبل آزمایش از مکمل فیتو فانر استفاده نکنید تا جواب آزمایش شما درست باشد.

قرص فیتو یا هیرتامین مصرف کنیم ؟​

هر یک از این دو فرآورده به عنوان مکملی برای افزایش رشد، پرپشت سازی و تقویت مو و همچنین افزایش دهنده استحکام و رشد ناخن می باشند. قرص هیرتامین مدل Advanced Formula یک فرآورده آمریکایی و به شکل گیاهی و وگان است. در حالی که قرص فیتو مدل Phanere یک فرآورده فرانسوی (ساخت ایتالیا) کاملا طبیعی است ولی گیاهی نمی باشد، چرا که در عناصر آن از ژلاتین و روغن ماهی نیز استفاده شده است.

نکات مهم خرید قرص فیتو اصل برای ریزش مو​

دریافت مواد مفید به عنوان اولین راه حفظ سلامتی مو و مراقبت از آن می باشد. چون که با تغذیه کامل فولیکول های مو می توان از نازکی و ریزش مو پیشگیری کرد. با خرید مکمل فیتو فانر می توانید به راحتی از مقدار دوز لازم برای رشد طبیعی مو اطمینان حاصل نمایید و در نهايت موهایی پرپشت تر، شاداب تر و سالم تر را تجربه کنید.
شرکت فیتو متعلق به کشور فرانسه می باشد، ولی قطعا می دانید برخی از فرآورده های آن مثل مکمل فیتو فانر در ایتالیا ساخته می شود. انقضا بالا می باشند.

قرص فیتو اصل را از تقلبی چگونه تشخیص دهیم ؟​

با کمال تاسف بعضی از نمونه های کپسول فیتو موجود در بازار اصل نمی باشند و در کشورهای همسایه تولید می شود. قرص فیتو اصل پررنگ، به شکل بیضی کامل و در اندازه های یکسان می باشد. فرآورده فیتو فیک و تقلبی کمرنگ تر، گاهی اوقات بزرگتر و کوچکتر و کاملا بیضی نمی باشند.

عناصر تشکیل دهنده قرص فیتو فانر​

در هر مقدار روزانه ( 2 عدد قرص ) مقادیر زیر را دریافت می کنید.
  • ویتامین های B2 و B5: به تولید انرژی سلولها کمک قابل توجهی دارد
  • ویتامین B6: به سنتز طبیعی سیستئین، اسید آمینه توليد کننده کراتین کمک می کند.
  • ویتامین B8 (بیوتین): در سوخت و ساز اسیدهای آمینه نقش قابل توجهی دارد و به حفظ موهای طبیعی کمک می کند.
  • ویتامین C و E: خاصیت آنتی اکسیدانی، محافظت از پیاز مو.
  • روی (زینک): به حفظ ساختار طبیعی مو و ناخن کمک می کند.
  • روغن گل گاوزبان و روغن جوانه گندم: تامین کننده مناسب از اسیدهای چرب مورد نیاز را فراهم می کند.
سایر عناصر تشکیل دهنده کپسول فیتو فانر شامل روغن ماهی، روغن هویج، ژلاتین، روغن دانه آفتابگردان، عصاره رزماری، عصاره گیاه آسرولا، ریبوفلاوین، روغن سبوس برنج، مخمر و گلیسیرین می باشد.

آیا مکمل فیتو سبب افزایش موهای زائد بدن می شود؟
خیر، چون در مواد تشکیل دهنده آن از مواد هورمونی استفاده نشده است. اما به علت تاثیر کلی قرص فیتو ایتالیایی بر روی تمامی فولیکول های بدن سبب افزایش سرعت رشد موهای زائد می
 
بالا