قرص زنوور برای لاغری موثره ؟ نی نی سایت

کپسول زنوور برای چیست ؟

کپسول زنوور دارویی است که در کاهش وزن به افراد چاق کمک می‌کند. این محصول آنزیم لیپاز را از کار می‌اندازد و باعث می‌شود چربی‌های موجود در غذا بدون تغییر و تجزیه از سیستم گوارشی رد شده و دفع شوند. قرص زنوور حاوی ارلیستات ۱۲۰ میلی گرمی است. اورلیستات سبب غیر فعال شدن آنزیم لیپاز و در نتیجه دفع چربی و کاهش وزن می‌شود.

__________________________________________________________________

نحوه مصرف کپسول زنوور


طریقه مصرف کپسول زنوور هر کپسول باید بلافاصله قبل، به همراه غذا یا حداکثر 1 ساعت پس از مصرف غذا میل شود. در صورتی که یکی از وعده‌های غذایی حاوی هیچ نوع چربی نباشد، می‌توان از مصرف آن دوز صرف‌نظر کرد. حداکثر دوز روزانه برای بزرگسالان ۳۶۰ میلی گرم است. کودکان نیز می‌توانند با دستور پزشک از این محصول استفاده کنند.
__________________________________________________________________

عوارض قرص زنوور


عوارض قرص زنوور 120از عوارض قرص زنوور ارلیستات 120 که ممکن است در فرد مصرف‌کننده ایجاد شود عوارضی چون سر درد، خستگی مفرط، عفونت دستگاه ادراری، اضطراب، التهاب گوش میانی، عفونت قسمت بالایی دستگاه تنفسی، التهاب واژن، نفخ شکم، مدفوع چرب، درد عضلانی و … می‌باشد
__________________________________________________________________

تداخلات دارویی کپسول زنوور اورلیستات


*مشخصات کلی تداخلات:
- کاهش جذب مواد محلول در چربی
• در مصرف همزمان با داروهای خوراکی با پنجره درمانی باریک احتیاط شود. ارلیستات می تواند منجر به کاهش جذب برخی داروهای خوراکی شود.


❌️❌️❌️-بیمارانی که سابقه سنگ های کلیوی از نوع اگزالات کلسیم دارند با احتیاط مصرف کنند.
 
بالا