قرص ایمدین نی نی سایت

  • نویسنده موضوع اعتصامی
  • تاریخ شروع
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,798
پسندها
22,600
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot

قرص ایمدین نی نی سایت
بدون هیچ شک و تردیدی قرص ایمدین مدل time perfection مناسب ترین و عالی ترین فرآورده جوانساز در جهان است که با مواد منحصر به فرد از پیری پوست شما پیشگیری می کند. قرص ایمدین زرد یک سازنده کلاژن بسیار قوی است که افزایش دهنده رطوبت، و. سبب سفت شدن و نرمی پوست می شود. ایمدین با جلوگیری از جریان پیری پوست در ناحیه درم از تشکیل چین و چروک جلوگیری می کند . فرآورده ایمدین اصلی آنقدر روال پیری پوست را آهسته می کند که از آن به عنوانِ معجزه جوانی یاد می کنند


وجود عناصر تخریب کننده محیط طرف علب الخصوص اشعه ماورا بنفش خورشید بزرگترین چالش برای پیری پوست به حساب می آید. ولی بر اساس ادعای شرکت تولید کننده قرص ایمدین خارجی، با استفاده از این قرص از همه آثار تخریب کننده به سبب این عناصر پیشگیری می گردد. که البته این ادعا با انجام تحقیقات و مطالعات کاملا ثابت شده است


بر اساس بررسی های انجام شده اشخاصی که قرص ایمیدین را مصرف کرده اند، تا ۵ درصد چین و چروک های ریز پوست شان ، و ٢٠ درصد چروک های درشت سطح پوست و ٣٨ درصد کاهش از دست دادن آب و رطوبت پوست را مشاهده کرده اند. ضمناً افزایش حالت ارتجاعی پوست را تجربه کرده اند ، و به شکل قابل ملاحظه ای پوست آن ها روشن تر شده است.

خواص قرص ایمدین مدل تایم پرفکشن​

  • کاهش قابل توجه لک به علل بالا رفتن سن و رگ های سطحی پوست
  • پیشگیری از پیری پوست از لحظه مصرف
  • آنتی اکسیدان و ضد سرطان به سبب وجود عصیر گوجه فرنگی و روغن هسته انگور
  • مبارزه با نشانه های مخرب و رادیکال های آزاد
  • ساختار و کشسانی پوست بهبود می یابد
  • کم شدن قابل ملاحظه چین و چروک های ریز و درشت پوست
  • میزان رطوبت و آب زیر پوست افزایش پیدا می کند.
  • باعث روشن و شاداب شدن پوست می شود
  • جلوگیری کننده از عوامل قلبی و عروقی

طریقه مصرف قرص ایمدین مدل time perfection​

بر اساس روش استفاده شرکت سازنده می بایست هر روز ٢ عدد قرص (یک عدد صبح و یک عدد شب یا هر دو با هم) را با یک لیوان آب مصرف کنید. . دوره درمانی کامل ١ ساله است، ولی می شود پس از ٣ ماه روزانه فقظ ١ عدد قرص میل کنید.

توجه داشته باشید که مناسب ترین زمان مصرف قرص جوانساز ایمدین بعد از صبحانه است.

مکانیزم پیشگیری قرص ایمدین از پیری پوست​

قطعا همانگونه که می دانید بیشترین پروتئین در بدن انسان کلاژن است، که اکثرا در پوست و مفاصل یافت می شود. کلاژن اساسی ترین ماده برای جوانی پوست است که ساخت این پروتئین از ٣٠ سالگی تقلیل یافته و در سن ۴٠ سالگی کاملا متوقف می شود. برای پیشگیری از جریان پیری پوست کافی است از فرآورده‌های کلاژن ساز که با نام فرآورده جوانساز نیز در داروخانه ها وجود دارند استفاده شود. قطعا قرص ایمدین مدل تایم پرفکشن با بهره گیری از عناصر آنتی اکسیدان و عصاره حرفه ای مرغوب ترین قرص جوان ساز و کلاژن ساز موجود در ایران و دنیا است.

نکته مهم : مصرف قرص ایمدین برای اشخاصی که به ماهی و مواد دریایی آلرژی دارند توصیه نمی شود.

عناصر تشکیل دهنده قرص IMEDEEN مدل تایم پرفکشن​

عصاره ماهی (مارین کمپلکس)210 میلی گرم
عصاره گوجه فرنگی (لیکوپن)29 میلی گرم
عصاره هسته انگور28 میلی گرم
ویتامین C54 میلی گرم
زینک4 میلی گرم

خاصیت های مواد موجود در قرص ایمیدین​

  • عصاره ماهی (مارین کمپلکس) : این ماده ثبت شده توسط شرکت ایمدین نزدیک ترین شباهت را به ترکیبات موجود در لایه درم پوست داشته و به دلیل غنای بالا از پلی ساکارید ها و پروتئین ها کاملا شبیه کلاژن و الاستین موجود در پوست کار می کند و به ساده‌گی جذب پوست می شود. این ترکیب شگفت‌انگیز مانند هیالورونیک اسید توان ذخیره کردن چندبرابری آب و در نهایت افزایش حجم پوستی و پرشدن صورت را به دنبال دارد.
  • عصاره گوجه فرنگی (لیکوپن) : خاصیت آنتی اکسیدانی و ضدسرطانی گوجه فرنگی بر همگان آشکار است. ساختار لیکوپن ثبت شده به وسیله ایمیدین به شکلی است که با همه رادیکال های آزاد ایجاد شده بر اثر سبک نا درست زندگی، استرس، بی خوابی و مواد غذایی مبارزه کرده و پوست شما را در برابر مشکلات محیطی محافظت می کند.
  • عصاره هسته انگور : آنتی اکسیدان و ضد التهاب قدرتمند که سبب افزایش کلاژن سازی و جوانسازی پوست می شود.
  • ویتامین C : با خواص آنتی اکسیدانی منجر به کشسانی بیشتر ، سفتی و درخشان شدن پوست می شود.
  • زینک : این ماده با تقویت ساختار DNA موجب افزایش مقاومت سد پوستی می شود.

مشخصات روی بسته بندی قرص IMEDEEN​

به پوست شما کمک می کند جوان تر به چشم برسد. کیفیت پوست و میزان رطوبت پوست را متعادل می کند. حاوی عصاره ماهی بی نظیر است.
 
بالا