طرز تهیه ژله نارنگی خانگی و خوشمزه

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,833
پسندها
2,419
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
با شروع فصل پاییز و رسیدن میوه هایی چون خرمالو و انار و نارنگی می توانید انواع دسرها و کیک ها را با این میوه ها تهیه کنید

مواد لازم برای تهیه ژله
خامه صبحانه۱۰۰ گرم
پودر ژلاتین۱قاشق غذاخوری
اب جوشنصف فنجان
شکرنصف پیمانه
شیر۱ پیمانه
اب نارنگی۱عدد
ژله نارنگی۱بسته
اب جوش۱پیمانه

طرز تهیه ژله نارنگی​





مرحله ۱​

برای آشنایی با طرز تهیه ژله نارنگی ابتدا باید خامه را همراه با شکر و شیر مخلوط کنید صداس به این مواد نیمی از بسته پودر ژله نارنگی را همراه با شکر و آب نارنگی اضافه نمایید و مواد را بخوبی با هم مخلوط کنید.





مرحله ۲​

مایع را درون قابلمه ریخته و بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید تا شکر و پودر ژلاتین کاملاً حل شود و مایع ژله شما یک دست شود. اکنون می‌توانید قابلمه را از روی اجاق گاز برداشته و آن را کنار قرار دهید.





مرحله ۳​

در این مرحله پودر ژلاتین را با ته استکان آب مخلوط کرده و آن را بن ماری کنید، سپس آن را به پاناکوتا اضافه کنید و به خوبی با هم مخلوط نمایید تا کاملاً یکدست شود حالا نصف مایع را درون ظرف سرو خود بریزید.





مرحله ۴​

ظرف را درون یخچال قرار دهید تا نیم بند شود در این فاصله زمانی نصف باقی مانده پودر ژله نارنگی را درون یک لیوان آب جوش حل کنید و آن را به صورت بن ماری آماده نمایید پس از اینکه پاناکوتا نیم بند شد ژله نارنگی را روی آن بریزید.





مرحله ۵​

دوباره ظبط مورد نظر خود را درون یخچال قرار دهید تا ژله نارنگی هم خودش را بگیرد. پس از نیم بند شدن ژله در یخچال خارج کرده و الباقی پاناکوتا را روی آن بریزید و دوباره درون یخچال قرار دهید و آماده برای سرو شود
 

موضوعات مشابه

اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
63
اعتصامی
اعتصامی
S
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
51
saradarabi34
S
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
46
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
19
اعتصامی
اعتصامی
بالا