طرز تهیه همبرگر خانگی با گوشت و سویا

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
Reza

Reza

کاربر شهروند
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
طرز تهیه همبرگر خانگی با گوشت و سویا یک ساندویچ بسیار خوشمزه برای فرزندان دلبند شما، به خاطر وجود سویا و سیب زمینی از لحاظ اقتصادی این غذا به صرفه می باشد برای طعم بهتر می توانید در زمان سرخ کردن مقداری کنجد روی همبرگر ها بپاشید.


مواد همبرگر خانگی با سویا
سیب زمینیدو عدد متوسط
گوشت چرخ کردهحدودا ۷۰ گرم
پیازدو عدد بزرگ
سویانصف پیمانه
پودر سیر، آویشن، نمک، فلفلمقداری
آرد. یا آرد سوخاریدو ق

طرز تهیه همبرگر خانگی با گوشت و سویا​



مرحله اول​

برای تهیه این همبرگر خانگی بسیار خوشمزه و لذیذ پیاز ها را جداگانه چرخ کنید سپس برای سویا هم این کار را تکرار کنید (سویا را چند ساعت قبل با آب گرم بخیسانید) حالا این مواد را با گوشت مخلوط کنید و حسابی آنها را با دست ورز دهید تا جا افتاده و مخلوط شوند.


مرحله دوم​

به سراغ سیب زمینی ها رفته و آنها را نیز مانند دیگر مواد چرخ نمایید. سیب زمینی چرخ شده را به گوشت اضافه کنید و دوباره مواد را با دست ورز دهید تا کاملا مخلوط شوند. مواد را درون یک پارچه تمیز بریزید.


مرحله سوم​

حالا پارچه را بچلانید تا آب اضافه پیاز و سیب زمینی گرفته شود. بعد از انجام این کار گوشت را درون کاسه بریزید سپس به آن ادویه را همراه با نمک و آرد اضافه کنید و دوباره مواد را با هم مخلوط کنید.


مرحله چهارم​

برای ۳۰ دقیقه به آن استراحت دهید تا جا افتاده و مزه دار شود حالا از آن اندازه یک چانه جدا کرده و با کف دست حالت دهید به شکل همبرگر. ماهیتابه را آماده کنید و روغن نسبتاً زیادی درون آن خالی کنید تا داغ شود.


مرحله پنجم​

پس از اینکه روغن حسابی داغ شد و شروع به جریز و وریز کرد تکه های گوشت را درون ماهیتابه بریزید و آن ها را سرخ کنید با چنگال وسط همبرگر را سوراخ کنید تا در زمان سرخ کردن کاملا گوشت مغز پخت شود.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا