طرز تهیه غذا با قارچ و سیب زمینی بدون فر رژیمی

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,833
پسندها
2,419
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
غذا با قارچ و سیب زمینی فوری مناسب برای پیک نیک زمستانی و پخت بر روی ذغال و آتش، مواد را درون فویل پیچیده و بپزید. برای چاشنی و سس میتوانید از هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید.
مواد لازم برای دو نفر
سیب زمینی۲ عدد
قارچ۱۰۰ گرم
سیر سبز تازه۱ بوته
روغن زیتون۲ قاشق غذاخوری
نمکبه مقدار لازم

طرز تهیه غذا با قارچ و سیب زمینی​



مرحله اول​

ابتدا باید نحوه شستشوی صحیح قارچ را رعایت کنید برای این کار با یک برس نرم و مرطوب بر روی قارچ ها بکشید و ناخالصی های آن را بگیرید، سپس با آب سرد آن ها را آبکش نمایید، تا بافت آن حالت خود را از دست ندهد.



مرحله دوم​

سیب زمینی ها را پوست بگیرید و همراه با قارچ و سیر تازه در ابعاد کوچک خرد کنید، توجه داشته باشید هر چه ریزتر خرد کرده باشید، غذای شما زودتر پخته خواهد شد. حالا مواد را درون فویل آلومینیومی بریزید.



مرحله سوم​

پس از ریختن مواد و مخلوط کردن آنها نوبت به اضافه کردن روغن زیتون و ادویه های مورد نیاز می‌رسد، حالا فویل های آلومینیومی را بپیچانید به صورتی که کامل دور تا دور مواد را بپوشاند.



مرحله چهارم​

فویل های آماده شده را برای مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بر روی آتش قرار دهید، اگر می خواهید این غذا را در آپارتمان تهیه کنید و دسترسی و آتش ندارید فویل ها را برای ۱۵ دقیقه درون فر قرار دهید.



مرحله پنجم​

دمای فر گاز را باید بر روی ۴۲۵ درجه فارنهایت تنظیم کنید. یکی از مزیت های فویل آلومینیومی این است که آن را بر روی هر دستگاه حرارتی می توانید قرار دهید و میزان پخته شدن غذا را به راحتی چک کنید.
 
بالا