طرز تهیه سوپ خامه ای مجلسی با قارچ برای ۴ نفر

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
سوپ خامه ای خوشمزه با طعم بی‌نظیر و عالی، برای پخت سوپ به روش رستورانی می‌توانید از جو پرک و قارچ و شیر استفاده کنید و از خواص آن برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن بهره مند شوید.

مواد لازم برای ۴ نفر
هویج۲ عدد
قارچ۲۰۰ گرم
آب لیمو۲ قاشق غ
سیب زمینی۱ عدد
آب مرغ۲ لیوان
نمک و فلفل سیاهبه میزان لازم
جو پوست کنده یا پرک۱/۴ پیمانه
خامه۱ پیمانه
سس مایونز۱ ق غ
شیر۲ لیوان
جعفریبه میزان لازم
کره یا روغن۲ ق غ

طرز تهیه سوپ خامه ای​



مرحله اول​

یکی از نکات پخت سوپ این است که جو را باید قبل از استفاده بخیسانید. جوراب همراه با مقداری آب درون قابلمه ریخته و اجازه دهید تا بپزد در زمان پخت کف های روی آن را هم باید جمع کنید.



مرحله دوم​

برای اینکه سوپ شما غلیظ و لعاب دار شود می توانید به جای آرد یک عدد سیب زمینی متوسط را همراه با جو درون قابلمه ریخته و همراه با جو بپزید. سیب زمینی را بعد از پخت رنده کنید.



مرحله سوم​

هویج رو هم رنده و یا خرد نمایید. کره را درون ماهیتابه ریخته و پس از اینکه داغ شد قارچ های ورقه شده را به آن اضافه کنید، قارچ را کمی تفت دهید تا آب اضافی قارچها گرفته شود.



مرحله چهارم​

اگر می خواهید سوپ را با آرد بپزید باید در این مرحله اضافه کنید و آن را تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود. آب مرغ را کم کم به قارچ ها اضافه کنید و مخلوط نمایید. میتوانید از عصاره مرغ هم استفاده کنید.



مرحله پنجم​

کمی مواد را هم بزنید و پس از چند لحظه جو پرک و سیب زمینی را به آن اضافه کنید. شیر را جداگانه بجوشانید و بعد از انجام این کار به سوپ اضافه کنید با این کار از بریده بریده شدن شیر جلوگیری میکنید.



مرحله ششم​

هنگامی که سوپ شروع به جوشیدن کرد میتوانید درب ماهیتابه را ببندید و اجازه دهید تا برای مدت زمان ۱۵ دقیقه و با حرارت ملایم و پایین خوراک رژیمی کاملاً مغز پخت و جا افتاده شود.



مرحله هفتم​

خامه را باید از قبل آماده کنید و آن را از یخچال خارج نمایید تا با دمای محیط هم دما شود سپس آن را با سس مایونز و آبلیمو و کمی شیر مخلوط کنید هنگامی که یکدست شد آن را به سوپ اضافه کرده و اجاق گاز را خاموش کنید.



مرحله هشتم​

یکی از نکات طلایی برای پخت سوپ استفاده از سینه مرغ ریش ریش شده و یا نخود فرنگی و یا هر سبزیجات دیگه ای که به مصرف آن علاقه دارید می باشد، با این کار می توانید طعم سوپ را لذیذ تر نمایید.



مرحله هشتم​

اگر احساس کردید که زمان زیادی برای پخت سوپ ندارید می توانید جو را حذف کرده و به جای آن از جو پرک استفاده کنید. جو پرک نیازی به پخته جداگانه مثل جو ندارد و می‌توانید آن را با بقیه مواد اضافه کنید. /
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا