طرز تهیه سالاد الویه رژیمی خوشمزه با ماست غذای دونفره

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
یک سالاد بسیار پرطرفدار و خوشمزه، برای مزه دار کردن این غذا به سلیقه خود می‌توانید از انواع چاشنی و ادویه های مخصوص و معطر استفاده کنید. انرژی ۱۰۱۱ کالری کربوهیدرات ۶۵٫۴۶ گرم چربی ۱۶٫۶ گرم پروتئین ۱۴۱٫۷۲ گرم قند ۱٫۷ گرم فیبر ۳٫۶ گرم.
مواد لازم برای ۲ نفر
سیب زمینی۲۰۰ گرم
سینه مرغ۳۰۰ گرم
تخم مرغ آب‌پز۵ عدد
ماست۳ ق غ
نخود فرنگی۱۰۰ گرم
خیار شور۱۰۰ گرم
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم
پیازیک عدد برای پختن مرغ

طرز تهیه سالاد الویه رژیمی​



مرحله ۱​

برای پختن غذای رژیمی ابتدا باید مرغ را همراه با یک عدد پیاز درون قابلمه ریخته و به آن مقداری آب اضافه کنید سپس ظرف را بر روی حرارت متوسط اجاق گاز قرار دهید و صبر کنید تا مرغ به صورت آبپز آماده و پخته شود.



مرحله ۲​

به صورت جداگانه سیب‌زمینی را هم به صورت آب پز آماده کنید همچنین این کار را برای تخم مرغ ها هم انجام دهید. درون کاسه ای مناسب سیب زمینی و تخم مرغ را رنده کنید سپس سینه مرغ را به صورت ریش ریش به مواد اضافه نمایید. نوش جان.



مرحله ۳​

اکنون نوبت به اضافه کردن نمک و فلفل می رسد سپس دو قاشق غذاخوری ماست اضافه کرده و مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند اکنون خیارشور ها را به صورت نگینی خرد کنید و به سالاد اضافه نمایید.



مرحله ۴​

در مرحله بعد میتوانید از ۱۰۰ گرم نخود فرنگی یا هویج یا ذرت آبپز شده استفاده کنید و آن را به سالاد اضافه کنید. خیارشور را به صورت نگینی خرد کنید و به سالاد اضافه نمایید. غذا را درون بشقاب کشیده و با ماست کم چرب و خیار شور تزیین کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا