طرز تهیه تیرامیسو ساده با بیسکویت پتی بور و خامه صبحانه

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
Reza

Reza

کاربر شهروند
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
دسر تیرامیسو ساده یکی از دسرهای محبوب و آسان و مناسب برای کودکان و دورهمی های کوچک خانوادگی است. آماده سازی این دسر عالی بسیار راحت و کم هزینه است

مواد لازم برای ۴ نفر
بیسکوئیت ساقه طلایی۲ بسته
قهوه یا نسکافه فوری۲ عدد
پودر کاکائوبرای تزیین
پنیر خامه ای۱۵۰ گرم
خامه۱۵۰ گرم
پودر قند۵۰ گرم

دستور تهیه تیرامیسو ساده​



مرحله اول​

یک پیمانه آب جوش آماده کنید و یک عدد از قهوه ها را درون آب جوش ریخته و آن را هم بزنید تا کاملا حل شود فنجان آب را کنار قرار داده و اجازه دهید تا قهوه شما خنک و آماده برای مصرف شود.



مرحله دوم​

درون یک کاسه کوچک پنیر خامه‌ای و خامه را مخلوط کنید ، به خامه پودر قند و قهوه فوری را اضافه نمایید. مواد را با دور متوسط همزن برقی برای مدت زمان ۷ الی ۸ دقیقه هم بزنید تا فرم بگیرد.



مرحله سوم​

اگر هم زن برقی در اختیار ندارید و می خواهید با همزن دستی مواد را هم بزنید هم زدن را باید برای ۱۵ دقیقه انجام دهید تا مواد شما حالت گرفته و سفت شوند. مواد را درون قیف یا پلاستیک فریزر بریزید.



مرحله چهارم​

سینی مخصوص پذیرایی خود را آماده کرده و با مقداری از مواد خامه ای کف سینی را چرب کنید. بیسکوییت ها را درون فنجان قهوه زده و مرتب و کنار هم کف سینی را با بیسکوئیت ها پر کنید.



مرحله پنجم​

حالا با قیف یا اینکه گوشه پلاستیک را پاره کرده و در اندازه یک لایه یک سانتی از مواد بر روی بیسکوئیت ها بریزید، دوباره بیسکوئیت ها را درون قهوه زده و روی مواد خامه ای قرار دهید به همین ترتیب ۳ لایه بیسکوئیت آماده کنید.



مرحله ششم​

بعد از تمام شدن این مراحل بر روی دسر خود مقداری پودر کاکائو بپاشید و برای مدت زمان ۴ ساعت سینی را درون یخچال قرار دهید تا دسر شما کاملا منسجم و آماده برای مصرف شود.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا