سفت کردن پستان های شل و افتاده با طب سنتی دکتر خیراندیش 🔴درمان قطعی افتادگی سینه

روشنک

روشنک

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
6/1/24
نوشته‌ها
241
پسندها
253
امتیازها
63
جنسیت
خانم👩
سفت کردن پستان های شل و افتاده با طب سنتی دکتر خیراندیش 🔴درمان قطعی افتادگی سینه

نسخه های گیاهی موثر در سفت شدن، کوچک ماندن و زیبایی سینه ها
سفت کردن پستان های شل و افتاده بر مبنای طب سنتی


1️⃣✔️سفت کردن سینه با نسخه طب سنتی
ژل آلوئه ورا را بر روی سینه به آرامی ماساژ با حرکت دایره ای به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید.و سپس آن را با آب گرم بشوئید. این درمان ۴ یا ۵ بار در هفته تا بدست آوردن نتیجه انجام دهید‌.
_____________________________

2️⃣✔️همچنین می توانید ترکیبی از ۱ قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا وسس مایونز و ۱ قاشق چای خوری عسل آماده کنید. بمدت ۱۵ دقیقه سینه ها را با این ماساژ دهید سپس هر ۱۵ روز یکبار انجام دهید
_____________________________

3️⃣✔️جهت کوچک ماندن و سفت شدن پستان های شل و افتاده 100 گرم زاج سفید یا سیاه را نرم ساییده و با کمی روغن گل سرخ مخلوط نموده و خوب هم بزنید تا به حالت خمیر در آید، سپس هر روز مقداری از آن را بر روی پستان ها و سینه بمالید و ببندید (به مدت چندین ساعت) و این عمل را به مدت 2 هفته متوالی تکرار کنید.
_____________________________

4️⃣✔️به دلیل وجود خاصیت قابض و سخت کنندگی در گیاه مازو از آن جهت سفت شدن پوست های شل و افتاده به ویژه پستان ها استفاده دارویی می شود، به همین منظور 40 گرم از آن را با 40 گرم گل ارمنی مخلوط کرده و نرم بکوبید و سپس آن را با کمی عسل خمیر کرده و بر روی پستان ها بمالید و ضماد کنید.
_____________________________

5️⃣✔️لیفت سینه با ماساژ یخ
یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که برای لیفت سینه با طب سنتی ارائه شده است؛ ماساژ سینه با یخ است. در این روش باید روزانه ۴ الی ۵ بار، به مدت دو دقیقه، یک قطعه یخ را به‌صورت دورانی روی هر سینه ماساژ دهید. و سپس به مدت نیم ساعت به پشت دراز کشیده؛ و با کمک یک حوله سینه‌های خود را خشک نمایید.
_____________________________

6️⃣✔️50 گرم پیه گاو را به روش بن ماری (حرارت غیرمستقیم) ذوب کرده و با پودر یک عدد بادمجانی که در سایه خشک شده باشد مخلوط کرده و خوب هم بزنید، سپس هر روز مقداری از آن را به پستان ها بمالید و پس از کمی ماساژ آن را به مدت ده ساعت ببندید.
_____________________________

7️⃣✔️یک مشت برگ تازه درخت سیب را با یک مشت برگ تازه درخت به مخلوط کرده و درون هاون سنگی آنها را بکوبید و خرد نمایید، سپس آن را روی پستان ها به مدت 12 ساعت متوالی ضماد کنید.
_____________________________

8️⃣✔️استفاده از روغن‌زیتون
روغن‌زیتون ماده‌ای طبیعی است که سرشار از اسیدهای چرب و آنتی‌اکسیدان‌های مناسب پوست است. از این رو یکی از روش‌های که در لیفت سینه با طب سنتی توصیه می‌شود؛ ماساژ سینه‌ها با روغن‌زیتون است. در لیفت سینه با طب سنتی به کمک روغن‌زیتون، باید ابتدا یک قاشق غذاخوری روغن‌زیتون را کف دستتان ریخته و به هم بمالید؛ سپس با کف دست‌هایتان که به‌خوبی به روغن‌زیتون آغشته شده است. به مدت ۲۰ دقیقه سینه‌هایتان را ماساژ دهید. نسخه پنج :
_____________________________

9️⃣✔️جهت کوچک و سفت ماندن پستان ها، 35 گرم آرد جو را با 35 گرم پودر صدف سوخته شده مخلوط کرده و با کمی سرکه به حالت خمیر درآورید و به مدت 3 روز متوالی بر روی پستان ها ضماد کنید.
_____________________________

🔟✔️ضماد 3 مثقال پودر زیره سبز یا سیاه که با کمی آب و سرکه خمیر شده باشد، به مدت سه روز متوالی بر روی پستان ها بمالید، موجب رفع شلی و افتادگی آنها گردیده و در سفت شدن آنها بسیار موثر است.
_____________________________

1️⃣1️⃣✔️لیفت سینه با کمک ژل آلوئه ورا
مگر می‌شود صحبت از درمان‌های جوان‌سازی باشد و اسمی از آلوئه ورا آورده نشود. آلوئه ورا یکی از مواد طبیعی است؛ که سرشار از آنتی‌اکسیدان و رادیکال‌های آزاد است. همچنین ترکیبات آلوئه ورا می‌تواند خاصیت کشسانی پوست را افزایش دهد. به همین خاطر در بیشتر ترکیباتی که به‌منظور مراقبت‌های پوستی ساخته می‌شوند؛ از این گیاه استفاده می‌شود.

یکی از روش‌هایی که در لیفت سینه با طب سنتی توصیه می‌شود. استفاده از آلوئه ورا می‌باشد. برای این منظور کافی است قدری ژل آلوئه ورا تهیه‌کرده و سینه‌های خود را به مدت ۱۵ دقیقه با آن ماساژ دهید. و بعد از آن بگذارید این ژل به مدت ۱۵ دقیقه دیگر نیز روی سینه‌هایتان بماند. درنهایت سینه‌هایتان را با آب ولرم شسته و با حوله‌ی تمیز خشک نمایید. این کار را می‌توانید روزی یک‌بار تکرار نمایید.
_____________________________

1️⃣2️⃣✔️ضماد 35 گرم بارهنگ و 35 گرم بادرنجبویه که در مقداری سرکه پخته شده باشد بر محل پستان ها بمالید و ماساژ آنها با این گیاهان موجب رفع افتادگی پستان ها گردیده و در سفت شدن آن ها موثر است
 
بالا