سامانه یارا – دانشگاه علم و فناوری مازندران yara.mazust.ac.ir

  • نویسنده موضوع Reza
  • تاریخ شروع
Reza

Reza

مدیر فنی
Male
مدیر فنی
تاریخ ثبت‌نام
1/7/22
نوشته‌ها
1,834
پسندها
2,425
امتیازها
113
مدال ها
6
جنسیت
سایت یارا – یاریگر آموزش شما – سامانه ای از دانشگاه علم و فناوری مازندران
سامانه یارا که نام آن از مخفف کلمه یاریگر آموزش شما برگرفته شده متعلق به دانشگاه علم و فناوری مازندران به آدرس اینترنتی yara.mazust.ac.ir است.



سامانه یارا یاریگر آموزش شما​

در طی چند سال اخیر سامانه‌های زیادی در زمینه‌های مختلف برای ارائه خدمات الکترونیکی به کاربران اجرا شده که هدف همه‌ی آن‌ها تسهیل در انجام امور بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین است.

سامانه یارا نیز با همین هدف برای دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و فناوری مازندران راه‌اندازی شده است تا آن‌ها بتوانند به آسانی و از راه دور با یکدیگر در ارتباط باشند. در هنگام ورود به این پورتال دو قسمت با نام دانشجو و مدرس دیده می‌شود که با توجه به موقعیت خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب و پس از درج نام کاربری و رمز عبور می‌توانید وارد محیط پورتال یارا شوید.

در این سامانه تمامی اطلاعات دروس ترم، اعلان‌ها، تمرین ها و لینک های مفید آموزشی مربوط به دروس، فایل‌های صوتی و تصویری آموزشی و … توسط اساتید بارگذاری می‌شود تا در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

ورود دانشجو و مدرس به سایت سامانه یارا مازندران
این پست درجهت پیوند سریع و معرفی سایت دانشگاه علم و فناوری مازندران به آدرس ( yara.mazust.ac.ir ) انتشار یافته تا دسترسی راحت‌تر را برای کاربران فراهم کرده باشد هر گونه مشکل و سوال را فقط از سامانه مذکور پیگیر باشید.
 

موضوعات مشابه

بالا