زمان مصرف عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش 🔴 + فواید و نکات

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,814
پسندها
22,602
امتیازها
113
مدال ها
6

زمان مصرف عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش 🔴 + فواید و نکات​

InShot

مخلوط عرق نعنا و بارهنگ در طب سنتی برای بهبود مشکل اضافه وزن و بیماری گوارشی استفاده می شود . این دو گیاه خاصیت های ضدالتهابی دارند و مصرف آنها می‌تواند به کم شدن وزن و کارایی سیستم گوارش کمک کند. مطالعات بیان گر آن است که، مصرف هر روز این مخلوط به مدت زمان ۴۰ روز، سوزش سردل، نفخ و دردهای معده را التیام می‌دهد.

عرق نعنا و بارهنگ سومند برای کارایی سیستم گوارشی

مصرف عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش می‌تواند کارایی دستگاه هاضمه را بهبود بخشد . این ترکیب حاوی مواد ضد باکتریایی و ضد التهاباتی است که در درمان انواع زخم‌ها، التهاب‌ها و جراحت‌ها مفید است . همچنین استفاده از این ترکیب شفا بخش می‌تواند باعث کم شدن سوزش معده و التهابات آن باشد.

بهبود سوزش معده و کاهش التهاب

مصرف بارهنگ و عرق نعنا، بخصوص همراه با گلاب، می‌تواند برای کاهش وزن موثر باشد. این ترکیب دارای ویتامین‌های مختلفی مانند ویتامین K، A، C و B است که به سلامت بدن کمک می‌کند. همین طور ، ترکیب بارهنگ و عرق نعنا کاهش دهنده اشتها، بر طرف کننده یبوست، از میان برنده نفخ، و درمان کننده سوزش و درد معده است

کاهش وزن بدون عارضه

استفاده از خواص ترکیب بارهنگ و عرق نعنا برای درمان کبد چرب نیز مثمر ثمر است. این ترکیب می‌تواند به التیام کبد چرب کمک کرده و از صدمات احتمالی این بیماری پیشگیری کند. همین طور ، استفاده این ترکیب برای بهبود بیماری گوارشی مانند درد معده، میکروب معده و کولیت معجزه گر است.

بعد از وعده‌های غذایی زمان طلایی برای مصرف

مناسبت ترین زمان برای استفاده عرق نعنا و بارهنگ یک ساعت قبل از وعده‌های غذایی است. در این موقع ، کارکرد سیستم گوارش بیشتر است و مواد مغذی به خوبی جذب می‌شود. همین طور ، خواص درمانی این دو گیاه مؤثرتر اثر می کنند. و می‌توانند به درمان کارایی سیستم گوارش کمک کنند. همچنین، مصرف این ترکیب بعد از وعده غذایی می‌تواند به درمان بیماری گوارشی مثل رفلاکس معده کمک کننده است.

مدت زمان مناسب برای مصرف مداوم

عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش دارای خواص درمانی بسیار زیاد و ارزشمندی هستند که می‌توانند برای بهبود بیماری‌های گوناگون از جمله میکروب معده و کبد چرب مورد استفاده قرار گیرند. این ترکیب دارای خواص ضد‌میکروبی و ضد‌التهابی است که به درمان و سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند. همین طور ، وجود فیبر در بارهنگ می‌تواند به تسریع حرکات روده، درمان یبوست و جلوگیری از آن کمک کند و در کل به بهبود سلامتی بدن انسان یاری رساند.
پیش از مصرف عرق نعنا و بارهنگ، توصیه می شود، که با پزشک خود مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید، که این ترکیب برای شما مفید است. نکته مهم استفاده از این ترکیب توسط زنان باردار با احتیاط کامل باشد. ممکن است باعت مشکلات مختلف مثل درد، انقباضات رحمی و خونریزی، گردد می بایست پیش از استفاده از آن در دوران بارداری، از پزشک خود مشورت بگیرید.

سخن پایانی

با توجه به مقاله فوق الذکر ، می‌توان گفت که عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش دارای خواص بسیاری برای بهبود کارایی دستگاه گوارش است. مصرف این دو گیاه بهترین زمان پس از وعده‌های غذایی است و در کاهش التهابات ، تسکین سوزش معده و درمان درد معده مفید است. می بایست پیش از مصرف، با پزشک خود مشورت کرده و نکات ضروری را رعایت کرد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا