زمانی که کیسه های آرد محبوب ترین لباس در آمریکا شد!

  • نویسنده موضوع angel
  • تاریخ شروع
angel

angel

کاربر نمونه
Ms
تاریخ ثبت‌نام
12/10/22
نوشته‌ها
954
پسندها
3,478
امتیازها
93
مدال ها
5
جنسیت
خانم👩
Flour sack dresses 1


به دلیل رکود بزرگ زمانی که کیسه های آرد محبوب ترین لباس در آمریکا شد!
در طول دهه سی قرن گذشته و در جریان بحران اقتصادی بزرگی که جهان را گرفتار کرده بود که به "رکود بزرگ اقتصادی" معروف بود، فقر گسترده در ایالات متحده باعث شد بسیاری از خانواده های آمریکایی نتوانند پارچه و لباس بخرند و همین امر آنها را برانگیخت. از کیسه های آرد برای تولید لباس و پرده استفاده کنید، که باعث شد حتی تولیدکنندگان پوشاک و کیف محصولات خود را با استفاده از کیسه های آرد طراحی کنند و برای ساختن این لباس ها به زیباترین مد آن زمان رقابت کنند



حتی شرکت های بزرگ هم از کیسه های آرد لباس تولید می کنند
در حالی که این رویه راه حلی برای فقرا در آمریکا برای مقابله با بحران اقتصادی باقی ماند، به طوری که مد جدید گسترش یافت که لباس های سفید و سایر لباس ها بود که روی آن می توانید آرم شرکت هایی را که محصولات خود را در آن کیسه های استفاده مجدد می فروختند مشاهده کنید.

لباس‌ها، پیراهن‌ها و سایر لباس‌ها توسط خانواده‌های آمریکایی از کیسه‌های آرد ساخته می‌شدند.موزه ملی تاریخ آمریکا می‌نویسد که «با کیسه‌های علوفه و کیسه‌های آرد، مد خلاقیت جدیدی به دست آورد و آن کیسه ها را به لباس، حوله، پرده، لحاف و موارد دیگر.» لوازم ضروری خانه.
اما با تبدیل شدن این لباس‌ها از گونی‌های آردی به مد در آن دوره، تولیدکنندگان پوشاک شرکت‌ها به استفاده از گونی‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های زیبا روی آوردند.

این ایده علاوه بر تبدیل کیسه‌های آرد به لباس‌های جذاب‌تر، موفقیت تجاری بزرگی برای شرکت‌های آمریکایی بود، زیرا محصولاتی که در کیسه‌های نخی به فروش می‌رسیدند با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های زیبا به منظور افزایش فروش تبلیغ می‌شدند.

این طرح‌ها به لطف رقابت بر سر بهترین نقوش که می‌توانستند برای لباس‌های خاص کودکان یا بزرگسالان استفاده شوند، بهتر و بهتر می‌شدند.

شرکت غول پیکر، والت دیزنی، حتی با یک برند آرد همکاری کرد تا کیسه های کارتونی آلیس در سرزمین عجایب را به بازار عرضه کند.

با گذشت زمان، لباس های ساخته شده از کیسه های آرد به قدری محبوب شد که از چیزی مرتبط با فقر به یک نماد فرهنگی تبدیل شد، به طوری که مسابقاتی برای لباس های ساخته شده از کیسه برگزار شد و برخی از قطعات برنده اکنون در موزه های ایالات متحده به نمایش گذاشته می شوند. ایالات متحده، و در سال 1951، مرلین، خواننده مشهور، مونرو را با لباسی که از یک گونی سیب زمینی ساخته شده بود، در یک آگهی تبلیغاتی ظاهر کرد.
 
آخرین ویرایش:
بالا