‌🚹میخواهم فرزندم پسر شود چه رژیمی را باید رعایت کنم؟
23 06 29 21 30 48 782 deco

#رژیم_پسردار_شدن #تغذیه_پیش_از_بارداری

برای شروع این رژیم می بایست نکاتی را مد نظر گرفت، و حداقل دو پریود ماهانه قبل از تاریخ پیش بینی شده برای بارداری، مورد نیاز است یعنی حداقل 2 ماه قبل از بارداری و رژیم باید تا زمانی که بارداری با انجام تست های آزمایشگاهی دقیقاً مشخص می شود، ادامه داشته باشد.

ابتدا می بایست مطمئن شویم که ممنوعیتی برای انجام رژیم نداشته باشید. مثلاً رعایت رژیم غذایی برای پسردار شدن در موارد: فشار خون بالا، ناراحتی های قلبی و نارسایی های کلیوی ممنوع است .

🔰 برای پسردار شدن باید از مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیم بالا استفاده کرد و مصرف کلسیم محدود شود .
مواد غذایی زیر توصیه می شود:

مرکبات- زردآلود- آناناس- موز- هلو- گلابی- سیب- گوجه سبز- آلو- خیار- خرما- گیلاس- تمشک- توت فرنگی- انجیر- خربزه- آب میوه و سبزی- حبوبات- کنگرفرنگی- گوجه فرنگی- پیاز- چغندرقرمز- زیتون- قارچ- کلم- ذرت- نخودسبز- سیب زمینی- سبوس- گندم- شاه بلوط- تره شاهی- کنسرو ماهی- ژامبون- کره- ماء الشعیر- کلوچه- نوشابه گازدار- نقل- قهوه- چای- مایونز.

🔰 نکاتی که باید زن و شوهر برای پسردارشدن رعایت کنند عبارتند از:
باید زن و شوهر روزی چند خرما بخورند . نوشیدن جوشاندۀ کاسنی نیز توصیه می شود. در زمان لقاح و نزدیکی شوهر باید غذاهای گرم مانند خرمای زیاد ، انجیر ، پسته ، بادام ، فندق ، کشمش ، نارگیل ، شکلات و مواد قندی میل کند تا خون او خاصیت اسیدی پیدا کند . در این زمان زن باید از رژیمی پیروی کند که خون او خاصیت قلیایی پیدا کند . یعنی انگور ، توت فرنگی ، تمشک ، مرکبات ، لیمو و میوه های ترش ، جوش شیرین و ... میل کند و از خوردن گوشت ، سرکه ، قارچ ، شوید و رازیانه خودداری کند.

🔰 مصرف یک فنجان قهوه توسط شوهر قبل از مقاربت به منظور پسردارشدن می تواند مفید باشد . البته مصرف زیاد آن بر روی اسپرم ها اثر منفی خواهد داشت .حداقل باید 2 تا 3 ماه قبل از بارداری از رژیمتان تبعیت کنید
_________________________________________________

رژیم پسرزایی با طب سنتی نسخه دکتر خیراندیش

خوراکی هایی که برای پسردار شدن جنین توصیه می شود
●۴۰ روز قبل زن و مرد گرمی بخورند پسردار میشوند.حلیم گندم و برنج به همراه کمی دارچین و فلفل مصرف شود. زرده تخم پرندگان مانند کبک و بلدرچین و ادویه‌ هایی مثل زعفران، بذر کرفس، انیسون، بذر شلغم مفید است. همچنین حلوایی که با شکر یا شیره انگور پخته شده باشد و مربّای زنجبیل نیز توصیه می‌ شود.
_________________________________________________

معجون پسرزایی و سفوف پسرزایی توصیه دکتر روازاده (احیا سلامت)

نحوه مصرف سفوف پسرزایی: یک قاشق غذاخوری از سفوف را در یک لیوان آب به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و جوشانده را مادر صبح‌ها ناشتا شیرین کرده و میل نماید. توجه: معجون پسر زایی و سفوف پسر زایی باید در کنار هم مصرف شوند.
_________________________________________________

پسردار شدن با طب سنتی نسخه دکتر تبریزیان


۱. کاسنی

۲. اب باران

۳. استغفار

۴. قبل از همبستر شده مرد دستش راست روی سمت راست ناف خانم قرار میدهد وهفت مرتبه انا انا انزلنا بخواند سپس همبستر شود و این کار را بعد از باردار شدن خانم هر وقت شب بیدار شدند تکرار کند.

۵. نیت کنند اسم فرزند را محمد یا علی قرار دهند.

۶. دو رکعت نماز بعد از نماز جمعه بخوانند و رکوع و سجود را طولانی کنند و بعد از آن دعای پسردار شدن را بخواند.
_________________________________________________

رژیم غذایی برای پسردار شدن در طب سنتی

●اگر پدر یا مادر یا هر دوی آن‌ها دارای مزاج سرد و خواستار فرزند پسر باشند باید رژیم غذایی با مزاج گرم تجویز شود. بهتر است برای تغییر رژیم غذایی حتما با پزشک متخصص مشورت کرده و از پزشک طب سنتی نیز در این رابطه مشاوره بگیرند.

●ماساژ بدن با روغن‌های گرم مانند روغن زیتون، کنجد یا سیاهدانه مفید است و توصیه می‌شود.در صورتی که به عللی چون ضعف عمومی بدن، خشکی یا سردی دستگاه تناسلی و یبوست میزان اسپرم‌ها از حد طبیعی کمتر باشد، مصرف غذاهای دارای مزاج گرم و تر موثرتر است.

●انواع مربای زردک، زنجبیل، ترنجبین و نارگیل، غذاهایی همچون حلیم با گوشت بزغاله، قلیه با ادویه‌های گرم همچون دارچین و خولنجان، پسته، نخوداب با دارچین، زعفران و گوشت مرغ، قلیه کدو و شلغم و پیاز، شربت سیب، عصاره گوشت، خوراک نخود و پیاز و سیر، زرده تخم مرغ عسلی و شکر سرخ از این جمله است.

●غذاهایی با طبع گرم مانند آش‌های سبک و ساده که در آن‌ها برنج و گوشت و سبزی‌های گرم مثل تره، پیاز، نخود، دارچین، فلفل و زیره استفاده شده باشد نیز مفید است.حلیم گندم و برنج به‌همراه کمی دارچین و فلفل نیز بهتر است مصرف شود.

●زرده تخم پرندگان مانند کبک و بلدرچین و ادویه‌هایی مثل زعفران، بذر کرفس، انیسون و بذر شلغم مفید هستند.همچنین حلوایی که با شکر یا شیره انگور پخته شده باشد و مربای زنجبیل نیز توصیه می‌شود.

●مغز پسته، گردو و فندق، سبزی‌هایی مانند کرفس، نعنا، شاهی، پیاز، تره، سیر تازه و میوه‌هایی مانند انجیر، انگور شیرین، روغن کنجد، روغن بادام شیرین در غذاها و نوشیدنی‌های شیرین مانند شیره انگور و شربت عسل بسیار مفید می‌باشند.

❌️❌️❌️نکات مهم در طب سنتی ایرانی باید تغییر در رژیم غذایی هم پدر و هم مادر به منظور تلاش برای تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری حداقل سه ماه قبل از بارداری بر حسب مزاج آنان انجام شود. از تغییرات در رژیم غذایی خود بدون توجه به مزاج فردی و اقدام برای تشخیص مزاج جدا خودداری نمایید.این نکته نیز فراموش نشود که تا وقتی از مزاج خودتان اطلاعی ندارید، بدون مشورت متخصص و خودسرانه رژیم‌های مختلف را امتحان نکنید.زیرا رعایت نکردن تناسب غذاها با مزاج، علاوه بر تأثیر منفی در عملکرد جنسی به عوارض مختلف در دیگر اعضا منجر خواهد شد.همچنین اگر رژیمی را شروع کردید و عوارض ناخوشایندی بعد از آن بروز کرد از ادامه آن بپرهیزید.اگر فرزند پسر می‌خواهید توصیه های زیر را نیز جدی بگیرید!

به طور کلی غذاهای طبع گرم برای بارداری پسر توصیه می‌شود. موارد زیر را نیز به عنوان توصیه‌های غذایی در نظر داشته باشید.

❌️مصرف زیاد لبنیات را محدود کنید.

❌️آب سرد کم بنوشید.

❌️استفاده از شیرین کننده‌های طبیعی با مزاج گرم مانند نبات، عسل و مغزهای آجیلی توصیه می‌شود.

❌️خوردن ادویه‌ها و مواد غذایی با طبع مایل به گرمی نیز می‌تواند به پسردار شدن کمک کند.

❌️گوشت سفید محدود و از گوشت گوسفند و تخم مرغ عسلی بیشتر استفاده شود.

❌️میوه های تازه با مزاج گرم همچون انگور، خرما، انجیر و انبه را در اولویت مصرف قرار دهید.

❌️در این مدت از خوردن سبزی‌های مانده و رازیانه خودداری کنید.

❌️در طب سنتی توصیه شده که زوجین قبل از هر آمیزش مقداری توت فرنگی بخورند.علاوه بر این خوردن کاهو، انگور زرد و سبزیجات تازه نیز در این زمینه بسیار موثر است.

❌️از مصرف غذاهای فست فودی که مهم ترین عامل ایجاد سوء مزاج های سرد در خانم ها است، بپرهیزید.
از مصرف نوشیدنی های الکلی پرهیز کنید زیرا این نوشیدنی های الکلی باعث تضعیف اسپرم می‌گردند.
_________________________________________________

نسخه ابوعلی سینا برای پسر شدن فرزند

طبق نظر ابوعلی سینا اگر مرد در هنگام مقاربت گرم باشد و بعد از دوران قاعدگی نطفه را از سمت راست وارد رحم زن کند، احتمال پسر شدن فرزند بیشتر است.اگر زن از روز اتمام قاعدگی اش پنج روز با مرد مقاربت کند، جنین پسر می‌شود.اگر زن شش یا هفت روز پس از قاعدگی مقاربت کند، فرزندش دختر می‌شود.

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا