رسپی پنج نوشیدنی های داغ زمستانی🦋

  • نویسنده موضوع sahar♡
  • تاریخ شروع
sahar♡

sahar♡

ناظر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
18/10/22
نوشته‌ها
8,559
پسندها
19,200
امتیازها
113
مدال ها
18
بدن ما در زمستان برای مواجهه با سرمای شدید به انرژی و گرما نیاز دارد تا به ما کمک کند روز کاری را با نشاط سپری کنیم، بنابراین به نوشیدنی های گرم متوسل می شویم
در اینجا به پنج مورد اشاره می کنیم:
شکلات داغ
4630349

2شکلات با دارچین
از یک فنجان شیر داغ تشکیل شده است که 50 گرم شکلات تلخ یا همانطور که می دانید (طعم تلخ) به آن اضافه می کنیم و همچنین 20 گرم شکلات سفید می توان به آن اضافه کرد و یادمان نرود یک چوب دارچین ریخته و له کنیم. وانیل به اندازه 4 قاشق غذاخوری و شکر به دلخواهیک فنجان شیر با یک فنجان کاکائو آسیاب شده و یک قاشق کوچک دارچین مخلوط می شود و خامه فرم گرفته را می توان بعد از اتمام جوشیدن مخلوط به مقدار یک فنجان قرار داد.


4e2c33bbbe240d24f6c6bf1a5d8ee5c0

3- ثعلب:
البته اولین نوشیدنی پرطرفدار در فصل زمستان و از مواد ساده تهیه می شود، به 4 پیمانه شیر نیاز داریم که با حرارت ملایم بجوشد و 4 قاشق غذاخوری ثعلب را کم کم به آن اضافه کرده و هم بزنید تا مخلوط یکدست و غلیظ شود. سپس شکر را به دلخواه اضافه کنید و روی سطح ظرف جوز هندی یا حتی آجیل رنده شده اضافه کنیذ این نوشیدنی سبک و پر انرژی را با دارچین یا گردو تزیین کنید.
Dd270cb57b8e5


4- رازیانه و بادیان :
بادیان (انیسون) با رازیانه یکی از ساده ترین نوشیدنی هاست که مقداری همگن انیسون و رازیانه می ریزیم و با آب داغ می جوشانیم و می گذاریم تا مایع کمی خنک شود سپس عسل به آن اضافه می کنیم تا حل شود و یک ماده ضد عفونی به دست می آوریم. مخلوط التهابی مخصوصاً برای گلو و سرشار از ویتامین است.
28QaC

5- دارچین و نوشیدنی داغ سیب:
معمولاً از سیب همراه با موز و شیر برای تهیه کوکتل استفاده می شود، اما بد نیست این دستور نوشیدنی گرم را امتحان کنید.

4 پیمانه آب سیب را در ظرفی بریزید و 3 عدد چوب دارچین متوسط به آن اضافه کنید و نصف قاشق چایخوری میخک بریزید و مخلوط را یک ربع بجوشانید و داغ بنوشید.

نوشیدنی های قبلی برای بدن محرک تلقی می شوند و به آن انرژی و نشاط می دهند و ما هر روز با در نظر گرفتن دستور پزشکان برای بیماران قلبی و دارای فشار خون بالا برای تعیین مقادیر و محتویات مناسب، از بین آنها آنچه را که مناسب خودمان است انتخاب می کنیم.
463172Image1 1180x677 d

 
بالا