راهکارهای حل چالش پوشیدن شال و روسری در سفرهای عید

  • نویسنده موضوع پرند اسکارف
  • تاریخ شروع
پ

پرند اسکارف

Ms
تاریخ ثبت‌نام
6/1/24
نوشته‌ها
12
پسندها
6
امتیازها
3
جنسیت
خانم👩

چگونه با روسری و شال در مسافرت های طولانی راحت باشیم؟

خرید شال و روسری زنانه مناسب سفر یکی از راهکارهایی برای استفاده راحت تر از روسری و شال در مسافرت های طولانی می باشد. شما می توانید بسته به سبک سلیقه و نوع پوشش خود، شال و یا روسری را انتخاب نمایید که در طول سفر بتوانید به راحتی آن را تحمل کنید. به عنوان مثال شال و روسری های مجلسی مناسب مسافرت آن هم به صورت طولانی، نمی باشد.

خرید روسری و شال برای مسافرت های طولانی

پوشیدن شال و روسری در سفر با چالش هایی همراه هست که در قسمت های قبل به آن ها اشاره کردیم. چه راهکار و نکاتی را باید به خاطر سپرد که در هنگام استفاده از روسری و شال در مسافرت های طولانی دیگر با چالش های ذکر شده درگیر نباشید؟ از جمله نکات و راهکارهایی که می توان برای استفاده از شال و روسری در مسافرت های طولانی به کار برد عبارتند از:

1- از شال و روسری هایی استفاده کنید که مناسب فصل و آب و هوای مبداً و مقصد باشند. یعنی اگر شما در هوای سرد پاییزی از شمال به سمت جنوب کشور در حرکت هستید باید بدانید که در ابتدای سفر باید از شال و روسری های ضخیم تر استفاده نمایید. چرا که هوای شمال در پاییز خنک و سرد است. پس برای جلوگیری از سرماخوردگی و بیماری های مشابه حتماً باید شال و روسری شما ضخیم تر باشند.
اما در انتها و زمانی که به مقصد می رسید باید یک شال و روسری مناسب هوای گرم به همراه داشته باشید. چرا که هوای جنوب همواره گرم بوده و حتی در هوای سرد پاییز نیز شهرهایی مانند بوشهر، بندرعباس، چابهار، کیش، قشم و... هوای گرم و شرجی دارند. پس بهتر است در هنگام نزدیک شدن به مقصد شال و روسری خود را تعویض کرده تا به خاطر هوای گرم آزرده نشوید.

2- پوشیدن شال و روسری در سفر برای افرادی که در نگه داشتن حجاب چالش دارند می تواند دردسر باشد. برای این افراد پیشنهاد می کنیم که از شال و روسری هایی استفاده کنند که به راحتی بتوانند با یک گره ساده آن را بر روی سر خود نگه دارند. به عنوان مثال می توانید از روسری های کوچک تر استفاده کنید و آن را در پشت گردن خود ببندید. یا شال با ابعاد معمول را می توانید به راحتی به دور سر خود بپیچید تا دیگر دست و پای شما را نگیرد. با این کار در طول سفر از مرتب کردن دائمی شال و روسری در امان خواهید بود.

3- بهتر است از شال و روسری هایی استفاده کنید که کمتر چروک می شوند. شال و روسری زنانه نخی مناسب سفرهای طولانی نیست. چرا که به سرعت چروک شده و شکل و قیافه اولیه ی خود را از دست می دهند. شال و روسری ساتن یا ساتن ابریشم نیز برای سفرهای طولانی مناسب نیستند چرا که اولاً دائماً از روی سر لیز می خورند و دوماً زود چروک می شوند. اگر هوا گرم است می توانید از شال و روسری های سوپرنخ که بسیار کم چروک می شوند استفاده کنید و در هوای سرد نیز شال و روسری های موهر ظریف گزینه ی خوبی می باشند.
 

موضوعات مشابه

اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
75
اعتصامی
اعتصامی
پ
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
47
پرند اسکارف
پ
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
106
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
127
اعتصامی
اعتصامی
اعتصامی
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
85
اعتصامی
اعتصامی
بالا