تابان

تابان

کاربر فعال
Ms
تاریخ ثبت‌نام
23/10/23
نوشته‌ها
1,124
پسندها
369
امتیازها
83
مدال ها
3
جنسیت
خانم👩
برای پیدا کردن کار فوری و خوب چه دعایی بخوانم؟

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که ناامید از پیدا کردن کار و شغل مورد نظر و مناسب خود باشید و به هر دری زده اید ولی کاری برای خود پیدا نکرده اید. کافی است دعاهای زیر که جز دعای سریع الاجابه نیز می‌باشند، برای تسریع در پیدا نمودن کار مناسب خود بخوانید. انشالله که حاجت روا شوید.

دعای نادعلی برای پیدا کردن کار

برای اینکه کاری مناسب و پردرآمد در کمترین زمان برایتان پیدا شود، کافی است به پشت بام خانه بروید و انگاه دعای نادعلی را بخوانید. سپس وقتی خواندن دعا تمام شد ۷ مرتبه یا الله بگویید.

InShot   copy 768x950 copy 768x950


دعای مقاتلبن سلیمان برای پیدا کردن کار

همه‌ی ما انسان‌ها آرزوی یک شغل پردرآمد و خوب داریم و همراه به دنبال یه کار درخور بسیار گشته ایم. برای اینکه هر چه زودتر یک کار خوب و مناسب پیدا کنید باید سراغ خواندن دعاهای سریع الاجابه بروید. یکی از دعاهای سریع الاجابه که بسیار معجزه آسا است و حاجات بسیاری از افراد را میدهد، دعای مقاتلبن سلیمان است. شما با خواندن ۱۰۰ مرتبه از این دعا در تسریع حاجت خود و پیدا کردن کار مناسب قدم بزرگی برمیدارید. انشالله که در پناه حق حاجت روا شوید.

Screenshot   Gallery copy 800x800 copy 800x800


دعا سریع الاجابه برای پیدا کردن کار پر درآمد

این دعا از آیات 50 تا 56 سوره یوسف می باشد. شما برای گرفتن حاجات خود و برای پیدا کردن هر چه سریع‌تر کار مناسب و درخور خود می‌توانید، با خواندن این دعا در شب جمعه آن هم به تعداد ۴۰ مرتبه از خدای منان طلب کمک کنید. انشالله که ایزد منان حاجات همه شما عزیزان را برآورده کند.

InShot   copy 800x800 copy 800x800 1
 
بالا