دستور پخت کیک موز و نسکافه 🔴 + فیلم آموزش مرحله به مرحله

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
22,798
پسندها
22,602
امتیازها
113
مدال ها
6
دستور پخت کیک موز و نسکافه 🔴 + فیلم آموزش مرحله به مرحله





مواد لازم برای تهیه کیک موز و نسکافه
موز کوچک: ۳ عدد
تخم مرغ: ۳ عدد
نسکافه فوری: ۱ بسته
آرد سفید شیرینی: ۲ لیوان
روغن مایع: یک سوم لیوان
شیر: ۱ لیوان
شکر: دو سوم لیوان
بکینگ پودر: ۱ قاشق غذاخوری سرپر
وانیل: نوک قاشق چای‌خوری
پودر کاکائو: ۳ قاشق غذاخوری

طرز تهیه کیک کیک موز و نسکافه
برای درست کردن این کیک بسیار خوشمزه ابتدا موز‌ها را به صورت حلقه‌ای برش دهید . موز برش داده شده را داخل دستگاه غذاساز یا پارچ مخلوط کن بریزید و تخم مرغ، شیر، شکر، روغن، وانیل و پودر نسکافه را به آن اضافه کنید و درب دستگاه را گذاشته. دستگاه را به مدت ۳۰ ثانیه روشن کنید تا همه مواد کاملا با هم مخلوط شوند. مواد بدست آمده را درون یک ظرف مناسب بریزید.

آرد، بکینگ پودر و پودر کاکائو را با هم ترکیب و حتما سه بار الک کنید و طی سه مرحله به مواد قبلی کیک اضافه کنید و با لیسک یا همزن دستی به شکل دورانی از یک جهت هم بزنید تا همه مواد به طور یکنواخت با هم مخلوط شوند. کف قالب موردنظرتان کاغذ روغنی پهن کنید و یا اگر کاغذ روغنی ندارید، کف قالب را با اندکی کره سرد چرب کنید و آرد بپاشید، اکنون مایه کیک را داخل قالب بریزید.

حالا قالب را داخل فر ۱۸۰ درجه سانتیگراد که از قبل گرم کرده‌اید، به مدت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه قرار بدهید تا کیک بپزد. بعد از اینکه کاملا کیک پخت، قالب را از فر خارج کنید و اجازه بدهید کیک خوب سرد شود، سپس کیک را داخل ظرف سرو مورد نظر برگردانید. روی این کیک را می‌توانید با سس شکلاتی و تکه‌های میوه تزیین کنید، نوش جان❤️
 
بالا