درمان چسبندگی عصب دست دکتر خیراندیش 🔴 درمان قطعی

اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
23,954
پسندها
22,843
امتیازها
113
مدال ها
6
InShot

درمان چسبندگی عصب دست دکتر خیراندیش 🔴 درمان قطعی

درمان چسبندگی عصب مچ دست دکتر خیراندیش​


در این مقاله از سایت وطن وی راهکارهای درمانی جهت درمان چسبندگی عصب دست خدمت شما دوستان عزیز ارائه خواهد شد این راهکارها در کاهش درد چسبندگی عصب دست بسیار مثمر ثمر بوده است . به هر حال باید به پزشک متخصص ارتوپدی برای درمان دائمی چسبندگی عصب دست مراجعه کرد.

روش اول​

از روش های اولیه در درمان چسبندگی عصب دست توصیه دکتر خیراندیش ، راهکار کمپرس سرد و گرم است. کمپرس به این شکل استفاده می شود که در ساعات آغاز درد، کمپرس آب سرد را روی مچ و ناحیه احساس درد قرار داده. پس از آن می توان از کمپرس گرم برای کم شدن درد تنگی کانال مچ دست استفاده کرد.

روش دوم​

روش بعدی که در طب سنتی برای درمان چسبندگی عصب دست مطرح توصیه شده است ، مصرف شونیسل است. شونیسل به ترکیبات ۴ پیمانه روغن سیاه دانه، ۲ پیمانه عسل و ۱ پیمانه سرکه گفته می شود. برای درمان توصیه شده است که به مدت زمان ۸۰ روز، روزی دو قاشق غذاخوری شونیسل مصرف شود. هم چنین به جای روغن سیاه دانه می توانید از روغن زیتون طبیعی و بکر استفاده کرد.

روش سوم​

روش بعدی برای درمان چسبندگی عصب دست که دکتر خیراندیش توصیه کرده است، مصرف سرکه انگبین در کنار اسپند است. فرمول آن دو پیمانه عسل، دو پیمانه عرق نعنا و یک پیمانه سرکه انگورطبیعی، سرکه انگبین گفته می شود.

روش استفاده از این مخلوط برای درمان چسبندگی عصب دست به این شکل است که به مدت زمانی ۸۰ شب، به اندازه دو سوم یک پیمانه آب ریخته و یک سوم باقی مانده آن را از این سرکه انگبین اضافه کنید و به همراه یک قاشق مرباخوری اسفند میل کنید . بعد از گذشت ۴۰ شب این شربت بدون اسپند بایستی مصرف شود.

روش چهارم​

روش بعدی که در طب سنتی برای درمان چسبندگی عصب دست از آن استفاده می شود ،مصرف مخلوط یک پیمانه شیر داغ در ترکیب با نصف قاشق چایخوری پودر زردچوبه است. این ترکیب به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد، به رهایی از درد کمک می کند.

روش پنجم​

در پایان و در صورت عدم بهبودی و به جهت درمان چسبندگی عصب دست با طب سنتی اول حجامت عام توسط پزشک متخصص و با تجربه طب سنتی انجام می گیرد. سپس حجامت در ناحیه سر شانه ها بعد از دو هفته انجام می شود و پس از دو هفته مجددا حجامت ناحیه ساعد صورت می پذیرد.

علت چسبندگی عصب دست​

بیماری تونل کارپال یا چسبندگی عصب دست عارضه رایجی است که در مچ دست دیده می‌شود. این بیماری ناشی از فشار بر روی عصب قسمت میانه بوده و رایج‌ترین مشکل عصب محیطی است، اعصاب محیطی همیشه در معرض فشار،کم‌خونی، کشیده شدن یا قطع به طور کامل هستند.

این مشکل در افرادی که با دست حرکات کششی زیادی انجام می‌دهند، دیده می‌شود. این عارضه در بانوان خانه‌دار و افرادی که زیاد می‌نویسند، بیشتر دیده می‌شود. در این مشکل حالت تونل‌ مانند غلاف رتیناکلوم دست در اثر فشار، تغییر شکل یافته و کانال را تنگ کرده و سبب بالا رفتن فشار روی مچ دست می‌شود.

نشانه های تنگی چسبندگی عصب دست (کانال مچ دست)​

نشانه های چسبندگی عصب دست یا مشکل تونل مچ دست شامل موارد زیر است :

مورمور شدن ، گزگز و سوزن سوزن شدن انگشتان دست

دست و انگشتان بی حس می شود

تحلیل ماهیچه جلوی شست دست

عدم توانایی نگه داشتن اشیاء در دست

درد در ناحیه مچ دست

در انجام حرکات ظریف ناتوان هستند

در گرفتن اشیاء در دست مشکل دارند6

ضعف و ناتوانی

تورم در قسمت دست

اختلالات حرکتی

حساسیت به هوای سرد

تغییرات در شکل ناخن ها

❌️برای دیدن سایر نسخه های طب سنتی حکیمان کافی است نام وطن وی را در مرورگر خود سرچ نمایید. به عنوان مثال : درمان کک و مک صورت دکتر خیراندیش وطن وی
نام وطن وی را حتما در آخر جستجوی خود بنویسید
 
آخرین ویرایش:
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: Rz@0069
بالا