درمان فیبروم با طب سنتی دکتر معارفی نی نی سایت 🔴درمان فوری

  • نویسنده موضوع اعتصامی
  • تاریخ شروع
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
23,953
پسندها
22,843
امتیازها
113
مدال ها
6

درمان فیبروم با طب سنتی دکتر معارفی نی نی سایت 🔴درمان فوری​



در طب سنتی، برای درمان فیبروم در قسمت دیواره داخلی، خارجی و بافت رحم، توصیه ها و راهکارهای خاصی استفاده می‌ شود. به بیانی دیگر با انجام این روش های درمانی ، می توان آثار بسیار خوبی در کاهش اندازه میوم و در نهايت از بین رفتن داشته باشند. روش های درمانی در طب سنتی به قرار زیر است :

✔️ اکیدا توصیه می شود از مصرف غذاهای طبع سرد دوری کنید ، نخستین راهکار درمانی میوم پرهيز غذایی و عدم مصرف سردی ها است

✔️ مصرف گوشت گاو، انواع صیفی‌جات مثل بادمجان، کدو، کاهو، خوراکی های فست فودی و صنعتی ، شیرینی ها و غذاهای سرد ممنوع است.

✔️ شستشوی بدن علی الخصوص قسمت واژن، با آب سرد ممنوع می‌ باشد.

✔️ناحیه کمر، شکم و زیر شکم بایستی گرم نگه داشته شود با این روش روغن های گرم به این نواحی مالیده شود سپس با پارچه نخی پوشانده شود، این راهکار بسیار مهم است.

افرادی که درگیر فیبروم رحم هستند ، همیشه با مشکل درد در ناحیه کمر و زیر شکم مواجه می باشند و پریود دردناک با خونریزی زیاد را تجربه می کنند . طب سنتی برای کم شدن نشانه های یاد شده فیبروم رحم، توصیه می‌ کند که از:

✔️در ایام پریودی دمنوش و روغن های گرم استفاده شود

✔️استراحت کافی نداشتن تحرک، پسته و آب سیب برای کم شدن عوارض خون از دست رفته، مصرف شود

✔️تنظیم خواب و درمان یبوست نیز از موارد تأثیر گذار دیگر در درمان میوم می‌ باشد که بایستی رعايت شوند. خواب به شکل کافی و شب بیدار نبودن ، طبع گرم بدن را افزايش می دهد. در یاد داشته باشید با درمان یبوست و اصلاح سیستم گوارشی، مقدار زیادی از اخلاط اضافه سرد، دفع خواهد شد.

❌️برای دیدن سایر نسخه های طب سنتی حکیمان کافی است نام وطن وی را در مرورگر خود سرچ نمایید. به عنوان مثال : درمان کک و مک صورت دکتر خیراندیش وطن وی
نام وطن وی را حتما در آخر جستجوی خود بنویسید
 
بالا