درمان سردی مغز با طب سنتی دکتر روازاده نی نی سایت 🔴درمان فوری

  • نویسنده موضوع اعتصامی
  • تاریخ شروع
اعتصامی

اعتصامی

هلنم کاش بمونی تو برام
مدیر کل
تاریخ ثبت‌نام
4/10/22
نوشته‌ها
24,077
پسندها
22,855
امتیازها
113
مدال ها
6
درمان سردی مغز با طب سنتی دکتر روازاده نی نی سایت 🔴درمان فوری

براساس نسخه درمانی دکتر روازاده برای درمان سردی مغز به توصیه های زیر عمل کنید:

دود دادن اسپند
برای بر طرف کردن سردی مغز که با عوارض جانبی زیادی همراه است و باعث افسردگی، غم و اندوه در فرد می گردد، اسفند دود بدهید چرا که دود بدست آمده از سوختن دانه های اسپند گرم است و خواص ضد ویروسی دارد.

دود کندر
دود دادن کُندر گرم کنندۀ مغز بوده و باعث تقویت حافظه و درمان آلزایمر و ضدعفونی محیط و پاک‌سازی هوا می شود، همین طور جویدن اندکی کندربه اندازه یک عدس یا نخود (یک بار در هفته) مغز را گرم می کند و سردی را بر طرف می سازد.

روغن های گرم در بینی بچکانید
برای بهبود سردی و کم شدن رطوبت مغز تنقیه بینی با عطسه کردن یا ریختن روغن های گرم (سیاه دانه، بنفشه، کنجد) در بینی نیز بسیار مفید است.

عسل به صورت ناشتا میل کنید
برای درمان سردی مغز اندکی عسل را زیر زبان قرار دهید تا عسل با بزاق دهان تان مخلوط و به طور آرام جذب مغز گردد.مصرف یک قاشق مرباخوری عسل به شکل ناشتا. باعث گرم شدن مغز و درمان فراموشی می شود.

مویز به شکل ناشتا
برای تغییر سردی مغز و گرم نمودن آن روزانه به شکل ناشتا ۲۱ عدد مویز میل کنید. مویز طبع گرمی دارد و استفاده مداوم آن موجب تقویت حافظه و مانع فراموشی می گردد.

یبوست را درمان کنید
برای پیشگیری از ابتلا به سردی مغز و بیماری هایی چون ام اس و آلزایمر، سردیجات و خوراکی‌های اسیدی مصرف نکنید و چناچه درگیر یبوست هستید، فورا برای درمان آن اقدام کنید.

دمنوش ها
برای بهبود سردی مغز دمنوش هایی مثل گل بنفشه، اسطوخودوس، گل گاوزبان، به لیمو، زعفران و زنجبیل را مصرف نمایید، برای تقویت مغز این دم نوش ها گزینه مناسبی هستند و از ابتلا به بیماری های مغز پیشگیری می کنند و سبب پاکی مغز می شوند.

سبک زندگی خود را تغییر دهید
برای بر طرف کردن سردی مغز و گرم نمودن آن تغییر در سبک زندگی روزانه مثل خواب زیاد در روزو بی تحرکی و... کمک می کند پس برای کاستن از سردی در بدن و مغز درست و به کافی ورزش کرده و روی خوابتان نظارت داشته باشید.

به تغذیه خود توجه کنید
اشخاص درگیر سردی مغز باید در رژیم غذایی خود دگرگونی ایجاد کنند و از خوردن غذاهایی که باعث افزایش سردی در بدن می شود دوری کنند ویا آنها را با مصلح مناسب مصرف نموده

❌️برای دیدن سایر نسخه های طب سنتی حکیمان کافی است نام وطن وی را در مرورگر خود سرچ نمایید. به عنوان مثال : درمان کک و مک صورت دکتر خیراندیش وطن وی
نام وطن وی را حتما در آخر جستجوی خود بنویسید
 
  • گل
واکنش‌ها[ی پسندها]: سویل
بالا